(VIDEO) SKANDAL ABA - PANDANGAN DR ASRI

Apabila disebut umat Islam tidak digalak membuka aiban orang lain, kerana ia bercanggah dengan syariat Islam, apakah ia tertakluk kepada orang Umno sahaja, apakah orang Pas bukan Islam ?

Pertama jika Ulamak Umno Fathul Bari menegur hal ini kepada media Umno, bermakna ulamak didalam Umno itu tidak bisu sepertimana yang didakwa oleh pembangkang sebelum ini.

Kedua, bagaimana pula dengan ulamak Pas ? sekiranya pemimpin Umno diaib dan difitnah adakah kita akan mendengar ulamak Pas akan bercakap seperti ini, setakat ini Gk belum menjumpai lagi mana-mana ulamak Pas melarang dan memberi peringatan kepada pengikutnya bahawa jangan mengaibkan pemimpin Umno. Malah pemimpin Pas lebih gemar menyebarkan fitnah-fitnah itu di ceramah mereka.

Ketiga, sepertimana juga lidah rasmi Pas atau pengiklan ubat kuat utama dunia, begitu lantang sekali mengkritik sekiranya keadaan ini berlaku terhadap pemimpin PR, apakah mereka tidak sedar penyiaran mereka terhadap pemimpin Umno itu bagaimana.

Keempat, Islam lagumana puak Pas ni sukar untuk diterima oleh akal yang waras yang juga diredhai oleh Allah, pernyataan mereka langsung tidak adil, seolah mereka maksum dan tidak membuat salah, semua orang buat tidak kena, dia sahaja yang betul.
(Pandangan Dr Asri klipvideo dibawah)
Kelima, hanya akal bengong dan fikiran bodoh sahaja tidak sedar akan hal ini, sudah berapa ramai penyokong Pas yang benar-benar nak kepada Islam sekarang ini hanya membisu kerana kecewa dengan keadaan yang tidak mengikut Islam yang dibawa oleh Pas.

Keenam, sesat ni tidak ada orang akan mengaku waima pergi tanya pengikut Ayah Pin sekalipun, mereka akan katakan mereka betul dan berada pada landasan yang sebenarnya, hakikatnya perlakuan mereka itu tidak menunjukkan perlakuan seperti yang dinaskan didalam Al-Quran dan juga Hadis.
Terakhir, keadaan ini disebabkan meresapnya kecintaan kepada barang dunia sehingga menjiwai jiwa-jiwa Islam, lantaran itu mereka hanyalah sekadar bertopengkan Islam bertubuh syai...... Anda Mampu Mengubahnya.

1 comment:

  1. kepala babi dulu dok fitnah DS Najib tu apa dia,bila kena puak dia macam2 dalil yang di beri untuk menutup pekong yang busuk.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...