BONGKAR !!! ISTERI MUDA ? NIK AZIZ JUGA BERNAFSU LIAR !

Antara sunnah dan nafsu punyai perbedaan antara keduanya, sejauhmana nafsu itu akan terselindung disebalik sunnah masa yang akan menentukannya, namun bagi yang telah taksub semuanya sudah dianggap sunnah dan dianggap baik bilamana ketaksubannya kepada seseorang itu telah melebihi kecintaannya kepada Allah dan Rasulullah.

Gambar diatas tidak dapat dipastikan samada Nik Aziz bersama isteri muda atau gewenya...Tapi itulah satu-satunya gambar yang ditemui Nik Aziz bergambar bersama wanita selain dari Che Yah kesayangannya, ehem-ehem, mengamuk Che Yah sekali ni....Apapun tidak salah untuk Nik Aziz beristeri muda kerana beliau masih mampu dan juga bernafsu.

Bagaimanapun perjuangan Islam yang sering dilaungkan menjadi penyelamat kepada perbuatan bernafsu, namun mungkin ada yang terfikir apa matlamat perjuangan yang bertopengkan Isam itu, kerana unsur-unsur Wahabbi dan Syiah telah banyak ditampilkan oleh pemimpin Pas tetapi hanya ditelan akibat terpedaya dengan mantik yang digunakan oleh mereka ini.

Puak Khawarij pula adalah satu puak yang wujudnya didalam kerajaan Islam dan mengkafirkan orang Islam diatas perbezaan pendapat yang difahaminya, keadaan itu hampir menyerupai dengan apa yang berlaku kepada parti Pas didalam negara kita, dan ideologi sebegini telah banyak menghuru-harakan negara-negara Islam di dunia.

Ini termasuklah dengan puak pelampau agama yang merekrut tenteranya sendiri bagi merampas kuasa dan memenuhi ideologi bernafsu mereka. Pada masa sama mereka sering mengatakan zuhud walhal mereka begitu seronok mengecapi keindahan dunia tanpa mempedulikan orang-orang susah dikawasan yang diperintah oleh mereka.

Jika nak dibandingkan kerajaan Islam Umar Abdul Aziz dengan kerajaan Islam Nik Abdul Aziz itu adalah tidak terbanding, alasannya sangat terpakai kepada pentaksub tanpa mereka melihat pada cerminan Islam yang sebenarnya.

Pemimpin yang dikatakan hendak berjuang Islam tapi bernafsu songsang tidak akan dapat menyelesaikan perjuangannya bersama-sama keindahan dunia yang diutamakan olehnya. Adakalanya pemimpin sebegini lupa akan panjang usianya itu adalah ujian dari Allah Taala untuk dijadikan tauladan kepada hamba-hambanya. Anda mampu mengubahnya...
Latihan asas militan
Cantik kereta!
Nak test drive Ferrari pun selesailah dulu masalah rakyat tu..Air lagumana selesai doh ko?
Zuhud cara moden
Zudud Politik
Latihan memanah...nok panoh sapo terrr?
Latihan militan
Rekrut militan bertopengkan Unit Amal
Pakai hok ni sudohlah, hok lain jual, pitis tu buleh buwi ko rakyat miskin...
Testing pedang Hudud Pas

Tak membazir tapi keperluan
Kereta lama tak der kelas!
Kezaliman dan kemewahan regim BN pula sila klik  DISINI

Benarkah YAB Datuk Seri Najib Tun Razak yang membatalkan projek lebuhraya rakyat Kota Bharu-Kuala Krai ? Jawapan kepada fitnah tersebut pada klipvideo dibawah..
Politik Islam yang sebenarnya...Pas bertandingpun 60 kerusi macammana nak laksanakan HUDUD - Dr Asri
Pengakuan mangsa rakus kerajaan Pas Kelantan berkaitan rampasan tanah  Lembah Sireh
Sidang DUN Kelantan, perbahasan mengenai Hudud, pemimpin Pas tidak serius dan mempermainkan Hukum Allah.

120 comments:

  1. satu acara lagi yang belum ditunjukkan oleh pok nik
    iaitu
    acara
    Teknik Pancutkan Budu Tok Guru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik Aziz pegang pedang macam nak bunuh orang aje...

      Delete
    2. Jahil sebab x belajar...cuba kita kaji diri sendiri dah cukup ke ilmu agama...nak kutuk golongan ulamak...korang mandi junub pun belum tentu sah.

      Delete
    3. Pesan rasulullah, Ajarlah anak kamu berenang, memanah dan menunggang kuda.
      Hidup mesti berpandukan Al-Quran dan hadith.
      Islam tidak mengajar umatnye memburukkan orang lain apa lagi memfitnah...

      Berfikir sebagai seorang muslim di dalam dunia, bukan di didalam negara sahaja. Apa tugas kamu di dunia?

      Umat islam ditindas. apa peranan kamu...

      Delete
    4. zaman rasullulah tu dah ada iphone, drone uav ke.. wktu tu mmgla zaman tu dia suruh sbb tu je ada..maksud baginda zaman ni kita kene la ikut moden spya sealiran dan sama kuat. come on

      Delete
    5. Kalau kamu kaji al Quran kamu tak akn bbicara begini... Ni juz 30 hfl blum? Klu x, xyhlh nk ngada2

      Delete
    6. cisss manusia jahil yg buat kenyataan jelas2 bodoh mcm nih, jgn kate Al-Quran, al-fatihah pom ni mesti xtahu makna bacaan ni.. dari ayat2 yg terang jahil, sunnah Nabi dikatakan gaya militan, kawin lebih dari satu dianggap bernafsu lebih. ehh bangang la org mcm nih.. eeee sedih

      Delete
  2. HAMPEH BETOI TUA KEPARAT NI!!!kat luar nampak begitu sederhana..hakikatnya sama gak ngan syaitan bahalol ni...... keta bukan main besaq...ptuihh laa.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap macam org tak bertamadun. kerja rajin2 sikit ye sdr, bg kaya sikit. jgn lupa berdoa. miskin sangat agaknya dia ni, hari2 makan rumput kot, jln kaki, tido tepi longkang. kreta mcm ni dah kira besar utk seorang MB? Aku tak jd MB 15 tahun pun leh pakai kreta mcm tu. kesian...

      macam kenal betul syaitan, kawan baik ke? hahaha

      Delete
    2. ha ah,gila meroyan dah kot.aku yg bukan MB pun blh pakai toyota camry.so apa la sgt dgn gaji MB.bodoh biol betul la mamat sekor ni.

      Delete
    3. subhanallah... sesungguh apa hak awk nk menghina org.... kenapa nk mepersoalkan harta dye....!!!! jgn kite menghina org kalau diri kite pom blm tentu sempurna.... sesungguh nye minta lh ampun seblum awk dihina dan dikeji oleh owg laen..... kalau stu jari awk menuding kepada dye akan adw 10 jari menuding kpda awk....

      Delete
  3. Pandangan mata selalu menipu
    Pandangan akal selalu tersalah
    Pandangan nafsu selalu melulu
    Pandangan hati itu yang hakiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau hati dah terhijab
      pandangan pasti menjadi malap
      nafsu di ikutkan menjadi sedap
      mendatang senja terfhendap hendap

      Delete
    2. kalau hati dah terhijab
      pandangan pasti menjadi malap
      nafsu di ikutkan menjadi sedap
      mendatang senja terfhendap hendap

      Delete
  4. Nafsu dunia menjadi buruannya,
    Kekalkan kuasa, memperalat agama..
    Berpura alim, munafik rupa-rupanya.
    Penyokong terpedaya, mereka teraniaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dek kerana menurutkan nafsu
      Agama tergadai bangsa dihancurkan
      Melayu yang megah menjadi lesu
      Apalah nasib generasi mendatang

      Terpaksa bertenang memikirkan sesuatu
      Martabat agama, bangsa, negara mesti dikembalikan
      Bukanya doa menjadi penentu
      Undian Pilihanraya patut dimunafaatkan

      Delete
    2. "bukannya doa menjadi penentu"
      isk isk, anjing pun tak ckp mcm tu tau,
      (walaupun anjing tu tak pandai bersajak) hehehehe.

      Delete
    3. betul lah tu, kalau berdoa jer tak buat sesuatu tak kan boleh terhasil? anjing tak cakap macam tu sebab anjing tak pandai cakap. kalau anjing dah pandai bercakap mungkin lebih baik pikiranya dari kami. isk! isk! isk! kalau lah ada ramai melayu macam kamu, lebih teruklah negara,asyik berdoa jer' tak payak nak buat sesuatu. betul lah cakap dia tu undi dulu baru doa. wallahualam!

      Delete
    4. Aku berusaha, aku berdoa dan aku tak persenda-sendakan kekuatan doa, nabi cakap, doa itu senjata org2 muslim. kalu ramai org mcm aku, makin maju la negara, buat kerja luar negara, bawak masuk duit ke dalam negara. klu xda org macam aku, xda la minyak nak isi kat moto buruk ko tu.

      Delete
    5. sesungguh nye hanya kekuasaan ALLAH S.W.T sje dpt menentukan nye.... jgn lh kite menhukum owg tuh lau kite tidak mengenal owg itu.. jgn buta kan mata pekak kn telinga demi kepentingan sendiri ... berubah lh ...!!!!

      Delete
  5. Assalamualaikum,

    Firman Allah (al-Nur: 23-24) yang bermaksud: “Sesungguhnya orang-orang yang menuduh perempuan-perempuan (dan lelaki-lelaki) yang terpelihara kehormatannya, yang tidak terlintas memikirkan sebarang kejahatan, lagi yang beriman akan dilaknat (oleh Allah) di dunia dan di akhirat dan mereka pula akan beroleh azab seksa yang besar. Pada hari lidah mereka dan tangan mereka serta kaki mereka menjadi saksi terhadap diri mereka sendiri, tentang segala yang mereka lakukan.”

    ReplyDelete
    Replies
    1. “harus mengkhabarkan kejahatan seorang supaya orang lain tidak terpengaruh dengannya. Seperti engkau melihat seorang yang sering berulang alik menemui orang yang tidak baik dari segi iktiqadnya atau orang yang tidak baik dari segi pegangan agamanya. Maka harus engkau memberi tahu supaya jangan ia mengaji atau bersahabat dengan dia kerana bersahabat dengan dia akan membawa kepada kebinasaan kepada agamanya.
      Demikian juga jika kita melihat seorang yang mengaji kepada ulamak jahat maka harus kita beri tahu supaya menjauhkan diri daripada berguru dengan dia.”

      Petikan itu diambil dari rencana yang bertajuk ‘Mengumpat Yang Diharuskan’ tulisan Ust. Idris Haji Ahmad yang disiarkan pada 12/5/12. Beliau ialah Pengarah Jabatan Tarbiyah dan Perkaderan, Parti Islam Se-Malaysia (PAS).

      Rencana lengkap boleh didapati di sini (jika belum dipadamkan lagi):
      http://idrisahmad.wordpress.com/2012/05/12/mengumpat-yang-diharuskan/

      Delete
    2. Ni bukan khabarkn kjahatan. Penulis pn tak pasti ape yg dia ckp tu benar ke tidak. Bercakap tntg perkara yg x pasti boleh mnjadi fitnah. Bukan shj kene tanggung dosa perbuatan kita. Dikhuatiri ada bahagian kita dlm dosa org lain dsebabkn fitnah yg kita sebarkn.

      Delete
  6. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
    Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

    ReplyDelete
  7. Penampilan Tok Guru semakin di carik semakin menarik...

    ReplyDelete
  8. blog pencacai umngok bodoh

    ReplyDelete
  9. jika nak dibandingkan kerajaan pok jib dgn kerajaan nik aziz..baik lagi kerajaan nik aziz yg masih menerapkan hukum islam....hahaha..pok jib plak boleh dikatakan hampir sama dgn jahiliah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar kata kamu dan itu sebabnya dia sanggup berkawan dengan setan yang umat Islam senantiasa bermohon kehadhrat Illah supaya dilindungkan.

      Delete
    2. abis umno yg ko sokong tu tak berkawan dgn setan? dr dlu smpi skarang, mca, mic tu ape benda? smpai tergadai negara kt org lain, xckup dgn tu, bg pulau pulak kt diorang. sejarah membuktikan, sesebuah tamadun runtuh disebabkan rosaknya akhlak, bukannya bg pendidikan percuma.

      Delete
  10. nampak sgt photoshopnya bro...bagus la keji ulamak...angkat najib n de geng tu sampai habis melaysia ni digadai...hahaha...bodoh punya melayu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la bro.. aku tak pasan tadi.. bile nengok2 balik..pompuan tu nyer gambo gerigi2.. apa kes?? suruhla profesional yang buat.. adoii.. buat malula cacai2 ni. ishh..buang karan aje.

      Delete
  11. Golongan jahil di puja puji..Ulamak warisan para rasul di hina keji...Tanda-tanda akhir zaman, Kiamat dah dekat....satu lg memanah tu sunnah nabi..ape ke bodoh penulis nih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diriwayatkan daripada Abdullah bin Amr bin al-Ash r.a: Aku pernah mendengar Rasulullah SAW bersabda:

      Allah tidak akan mengambil kembali ilmu (agama) dengan mengambilnya dari (dalam hati) manusia, tetapi mengambilnya kembali dengan kematian para ulama hingga tidak bersisa, lalu orang ramai akan mengambil orang-orang bodoh sebagai pemimpinnya yang apabila orang-orang itu bertanya kepada mereka, mereka akan memberikan jawapan-jawapan yang tidak didasarkan kepada ilmu. Maka mereka akan berada dalam kesesatan dan menyesatkan orang lain.

      Delete
  12. Post mende bodoh cmni biarla....allah tu nampak ape manuusia buat..kalo fitnah..tggungla dosa.

    ReplyDelete
  13. camni nyer post pon ade jgk...ish3
    dunia skrg

    ReplyDelete
  14. caption budak2 tgh memanah tu yg tak leh tahan,latihan asas militan..helloooo.latihan memanah,berkuda dan berenang tu mmg digalakkan Rasulullah belajar dr kecik okkkk!!!ye pun nk mengutuk selidik la dulu fakta nye..haii ni lah org bwhan yg gila berpolitik tp x tahu fakta..bg sy biarlah nik aziz tu nk bernafsu liar pd bini muda ke,bini tua ke..asalkan pd yg sah..kenapa?! suka ke pd lelaki yg bernafsu liar pd yg tak sah??!!

    ReplyDelete
  15. kalau ulama pakai,guna,bergambar,ikut sunnah semua nampak salah pada pandangan caicai.tapi kalau sekutu umngok buat benda yang boleh mendatangkan kemurkaan allah.puak2 umngokkkkk ni sume bangga.

    ReplyDelete
  16. kahkahkah,maroh gilo puok2 pentaksub,yg memanah tu memanglah sunnah,yang lain2 tu mcmmana? Sunnah ke nafsu...perangkap baik punya...ada kepala otak nilailah sendiri diantara sunnah dan nafsu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah la nak pertikaikan benda yg kabur. benda yg jelas banyak di depan mata untuk dinilaikan antara sunnah dan nafsu. tak tutup aurat tu sunnah ke nafsu? Eskot sampai 10 biji kereta tu sunnah ke nafsu? jangan pulan sdr ckp pakai serban dgn jubah, simpan janggut tu nafsu pulak ye. sdr ni taksub dgn sunnah ke dgn nafsu?

      Delete
    2. Aku doakan mudah-mudahan orang yang dok suka sangat kutuk ulama' ni bila mati Allah tukarkannya jadi babi.

      Delete
    3. sebagai orang Islam, kita patut doakan yang terbaik semoga mereka insaf. Insya Allah

      Delete
  17. haha.. ape la yg ko sakit hati sgt dgn Nik Aziz ni?? sanggup kutuk ulama... ckp bukan2.. nk tau dia cmne, pegi lah umah dia tgk sendiri.. tgk muka dia je pun hati boleh lembut, tenang... lg satu, org yg baca post ko ni educated(accept for those yg sokong)... wt malu diri sendiri je post cmni... moga Allah bg ko hidayah...

    ReplyDelete
  18. bagi aku atas pagar yang tidak menyokong mana2 parti aku tidak menganggap ini satu fitnah,kerana bagi aku ianya lebih kpd santai dan menguji tahap pemikiran didalam membuat penilaian.

    Gambar baik,gambar kurang baik dan gambar tidak baik semuanya ada,melainkan sumenya gambar yg buruk2,kalau mcm tu aku pun tak suka.

    Dalam duk tgk keselesaan TGNA dlm kehidupan beliau,aku terkenang dgn sebahagian besar rakyat Kelantan yg hidup dalam kedhaifan.

    Dikala itu masih punya ruangkah utk TGNA hidup dgn keadaan demikian,setahu aku kerajaaan Islam Umar Abdul Aziz tidak ada yg lebih penting drp membahagiakan kehidupan rakyatnya sebelum dari pemimpin2 mereka berbahagia.

    Itu hanya pendapat aku semata2, dan aku rasa TGNA tidak wajar berkehidupan demikian sedangkan masih ramai lagi rakyat Kelantan yg tidak mendapat pembelaan yg sewajarnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam gambar tu mewah ke macam tu?

      Sdr pernah ke kelantan ke? Ni org kelantan nk bgtau ni. aku ni dduk pedalaman boleh tahn la jugak, org yg pling susah kt kg aku tu, xpernah pun dgr susah sampai xleh mkn nasi walaupun sehari.

      Pembelaan anak kelantan yg sewajarnya maksud sdr mcm mana?
      Cuba bagi tau sikit aku nk tau. Dari kecik sampai besar ok jer aku duduk sini.

      ada masa dtg la jln2 kt kelantan, tgk tumah TGNA brapa org body guard dia, brapa biji kreta dia. apa jadual dia tiap2 hari.

      nak tanya sikit, ni betul ke 'atas pagar'?
      sdr ni budget politik la tuu, hehe. mcm politik cerita tamil plak aku tgk.

      Delete
    2. tepat sekali saudara anonymous.. kete tu betul ke x kete tuan guru nik aziz.. cakap kene ade bukti bhai~~ atas pagar konon

      Delete
    3. sila pergi tgk betul2 rumah TGNA.. jgn berpandukan blog ni jer.. x pun g kt yahoo malaysia.. ada liputan kehidupan seharian TGNA n dlm report tu ada gmbar rumah nik aziz y betul.. tepi masjid..

      Delete
    4. bangunan batu dibelakang rumah Nik Aziz tu bangunan apa?

      Delete
  19. Terserlah tahap bangang blogger ni dan isi hati busuknya.

    ReplyDelete
  20. Weyh blogger dan pengkomen kaki FITNAH...Laknat Allah pada kamu semua...cerita ini dah disebarkan awal tahun ni...dan terbukti semua fitnah...dahla kau dapat maklumat lambat...salah pulak tu...pastu kau fitnah....pastu kau ajak org lain komen fitnah....laknat Allah ke atas kamu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. moga2 diorg smpt bertaubat sblm terlambat..

      Delete
  21. Mak aii takutnya aku tgkk komen2 puak pas nih,kalau aku sokong pas agak2nya adakah aku ni secara automatik akan jadi taksub macam mereka ya!siap dgn laknat Allah lagi,macamlah laknat Allah tu milik mereka yg menentukannya..apa yg fitnah?aku xnmpk pun fitnah...ooo baru aku tahu kalau dah taksub ni mmang perangai dia mcm tu ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saudara yang dihormati.. saya orang kelantan, saya educated, n saya mmg sokong pembangkang dan saya sokong bukan sbb taksub, saya sokong dengan bukti. saya tinggal di kelantan, n saya nampak bukti dengan mata kepala saya sendiri. saudara tuduh kami sebagai "taksub" ni ada bukti ke? siapa yang fitnah siapa ni saudara?

      Delete
    2. En atas pagar ni, atas pagar la sanagt. cara dia tulis tu macam pandai jer. teruskan belajar ye sdr atas pagar. saya baca komen sdr terasa geli hati.

      Delete
    3. bermakna kamu dah faham maksudnya kan. alhamdulillah, terbuka juga hijab kamu. sementara sempat ni, buatlah taubat.

      Delete
  22. Tajuk ko tulis pun da nampak bangang ko tu..fitnah x habis2..berbelit2 artikel..sekejap kate boleh sekejap kate x boleh..ko sdri tahu tapi nak belit orang...selagi artikel ko ni dibaca orang ni klu Allah nak bagi cacat tagan ko ni x lama...

    ReplyDelete
  23. hahaha,anonymous 5.31,kalo nko tu bodoh jgnlah nak salahkan org lain,sekejap kata boleh sekejap xboleh apa ke bendenya,yg nko marah sangat apa hal,terketik pantat mak nko ke,hahaha,naik cuak aku baca komen2 bahlul penganut nik ajis nih,kalaulah blogger ni sumpah nik aziz tu bangang ke,babi ke,nik aziz bapak kapir ke,pantat berkulat ke,ada lah patut nko nak marah2 pun,ini aku xnmpk pun macam tu.benda mcm ni pun smpi ankat laknat ni memang patutlah kalau nik ajis dn pengikutnya dilaknat..menyampah aku mentaliti hampas

    ReplyDelete
    Replies
    1. sian ko ni. mesti ko jenis pelajar bodo kat sekolahkan? yang suka marah2, suka tulis benda tak baik kat dinding.. comot serabai..selalu kena maki ngan cikgu.. aku kesian sangat ngan orang cam ni.. nak perhatian dengan cara menggunakan bahasa sekesat yang boleh. ya Allah..ampunkan hamba ko yang kurang dapat perhatian ni.. kesianlah dia.. bagilah can dia bertobat. aku doakan ko tak kena bala ke apa.. aduhh..sebab amengok..ko jadi cam ni.. kesiann...

      Delete
  24. kereta goverment pun jadi hal. bukan kete peribadi.. tgk plat la.. mana2 gomen pun ada kerete tu. bukan PAS beli. kita kan kerajaan beraja. semua tu provided by kerajaan istana. kalau BN ambil alih pun pakai kete tu jgk. bukan TGNA punya. kawan aku keje PTD kat negeri kelantan pun dapat kete macam tu. bukan TGNA atau PAS punya.. tak boleh simpan kat rumah. kena simpan kat pejabat daerah. then driver balik dgn moto. pergila check sendiri sebelum percaya cerita di atas

    ReplyDelete
  25. sy x marah jauh skali taksub sesama manusia..sbb bg sy selagi sesebuah parti itu dipimpin oleh manusia selagi itulah akan ada kelemahannya..hanya parti ALLAH swt shj tiada cacat celanya.. cik ANON 4:33,kenapa NA tak boleh ada nafsu ke? hanya org yg dh mati shj yg dh takde nafsu. bukak lah minda tu,ambil tahu apa yg diperjuangkn oleh parti mereka..jgn hanya melihat 1 parti shj..org ckp tak kenal maka tak cinta :-)

    ReplyDelete
  26. BODOH...ada duit apa salahnya beli keta mahal sikit..pada pemimpin Umngok tu...lagi la...berpuluh biji kereta dkt rumah..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. berpuluh bijik tu sikit sangat beb, beratus aku fikir tepat. ternyata pencacai pencacai saperti kamu lebih dahsyat memfitnah. tapi tak per, gi jumpa TGNA dan cium tangan dia, terlepas lah dari semua dosa ....

      Delete
  27. yang tulis n mesti tk habis belajar agama....bodo...

    ReplyDelete
  28. photoshop level : noob. adui. buat habis pahala puasa aku je hari nie baca fitnah bahalol nie. gua orang johor, pun sanjung Tok Guru wehhh. malu dgn MB gua yg mkn rasuah tu, sultan yg ikut bontot pok jib tu. ahahaha.

    ReplyDelete
  29. haha sembang kencang la bloggers ni. takat nak bagi traffic naik bole la lu wat cite sampah ni. terima kasih la sebab org mcm lu tolong menampakkan kebodohan sek2 amno. betul kata tun mahathir. yg bijak tak masuk amno dah. tinggal yang otak tahi je.

    haha golongan intelek xkan caya perkataan yg kua dari bontot ayam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. adoi... ye ke "m" cakap cenggitu..? hehehehe. betul la tu. betulla cakap ko. lagi banyak blogger ameno bengap ni, lagi bagus. biau nampak dungu sikit otak2 biru ni.. hhehehe

      Delete
  30. bodoh giler sape percaya fitnah nie...memanah,menunggang tu kn dituntut...xsalah 1 ape pun...kalu betul pun ade bini muda..so what? xde keje la tu,otak asyik pk nk menfitnah je...ape pun kalu banding kn dgn pemimpim2 Umno..korang pun tahu....

    ReplyDelete
  31. setakat kreta macam tu apa la sangat utk seorang MB. dia ada gaji, dia mampu. penjawat awam yg tak jadi menteri pun berlambak pakai kereta macam tu. belum jadi menteri lagi tu. dah setakat pasal kereta (walau belum tentu sahihnya) tu pun dah menyumpah seranah bagai orang histeria. saudara2, pejam mata, ikhlaskan hati, apa jawapan dari hati anda?

    P/S: rasulullah ketika hidupnya, kudanya diantara kuda yang termahal.

    ReplyDelete
  32. Baru aku tau mana datangnya sumber2 fitnah. Ni lah pemulanya.
    Untungla kan(atas dunia), kejenya hanya utk create fitnah..

    lepas tu yg tukang percaya pun ada! siap menyumpah-nyumpah lagi (menunjukkan betapa percayanya dia kat posting2 dlm blog ni)...

    ReplyDelete
  33. ya Allah...ni moga empunya blog ini ditemukan hidayah oleh-Nya...
    gambar2 yang ade kat atas nih tak memaparkan sepenuh nye hidup sebenar Tuan Guru Nik Aziz...
    tahukah kamu bahawa separuh gaji TGNA sebagai MB telah ditolak utk kebajikan rakyat kelantan semenjak beliau mula menjadi MB di kelantan?
    fakta ini tidak diketahui ramai malah disorokkan oleh pihak tertentu..

    harus diingatkan..org yang dibicarakan oleh kite ini adalah ulamak..ulamak adalah pewaris ajaran islam yang dibawa oleh nabi kite..jgn lah kite berbicara ikut suke kite jer tentang org yang kite tak ketahui sepenuh nye...tambah2 lak org tuan guru...
    harap maklum....

    ReplyDelete
  34. pff.. camne aku bole sesat masuk blog ni plak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan sesat tu, petunjuk illahi ......

      Delete
  35. haih, macam tak da poin jer nak burukkan TGNA ni. Gambar dia test kreta, gbr dia makan, gbr budak bersukan, gbr pegang pedang. lawak betul la. poin yang power2 sikit takde ke? cth nya skandal dgn awek nepal ke ape, barulah sedap cikit. ape laa penulis blog ni, boleh tahan jgk bodohnya, si penyokong pun sama, hahahaa.

    ReplyDelete
  36. Pas dan pemimpin Pas buat semuanya betul xde salah,kalau Pas ni btul sangat xderlah penyokong dia mulut mcm mulut ahli neraka,memaki hamun dan melaknat org sesuka hati.boleh blah lah hamPAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu semua betul, tak payah solat la, tak payah tutup aurat, tinggalkan sunnah rasulullah.

      Abg ni, cuba baca dari atas elok2, antara yang menyokong dgn yg tak sokong TGNA, yang tak sokong xmenyumpah langsung ke? abg sdri sy tgk boleh tahan menyumpahnye, dr atas sy baca abg la pecah rekod keluar perkataan "mulut ahli neraka".

      Kita semua manusia ye.

      Delete
  37. aku rasa admin ini yang bodoh! sebodoh bodoh punya admin inilah dia admin digg.com kalo nak femeskan blog bukan dengan cara ni bro.. buatlah artikel yang ilmiah. ini nak memperlagakan umat islam. bodoh punya admin. memang bodoh tahap gaban. kenapa la bangsa melayu begini.. fitnah melulu. kalau TGNA kahwin dengan perempuan muda kenapa nak pertikaikan? janji ada akad nikah. diri lu pun blm tahu betul.. entah2 baca al-fatihah pun masih banyak salah.. memang di laknat la melayu mcm kau admin! TERUS TERANG! MEMANG JAHANAM YANG BUAT FITNAH.. KALO NAK BUAT DOSA JGN SHARE KAT BLOG. BUAT SENDIRI2 JER LA..

    ReplyDelete
  38. Gambar edit... kat tino 2 xdop baye2 pown... berat la hop buat entry nie tanpo soal siast dan bukti yg sah...

    ReplyDelete
  39. blog ni cm bodo..

    ReplyDelete
  40. Tahniah lah buat mereka yg create blog2 mcmni..berapa agaknya mereka dibayar ye? Sebelum kita menuduh seseorang kita selidik dulu diri kita ni.cukup ke bekalan kita utk kesana nnti?drpd kita menuduh,memaki hamun & memburukkan sesama manusia baik kita muhasabah diri dan berdoa kpd Allah agar jiwa kita sesama Islam makin kuat.Sepatutnya kita (hamba Allah) ini bersatu utk menerapkan nilai2 amar makruf nahi mungkar.kesian lah kpd generasi2 muda masa kini yg telah hanyut dibuai masa.

    ReplyDelete
  41. plekk sungguh la ngn bloger ni...pe mslh xtawlaa..TGNA susa kn hdup dia ker??ahli ulamak di fitnah mcm2...astagfirullahalazim....islam sesama islam kot...

    ReplyDelete
  42. bg sapa2 yg dok maki ulama fikir2 kan la..suatu hari nanti bagaimana kah cara untuk anda meminta maaf kepadanya kerana dosa dengan ALLAH boleh dgn taubat nasuha,tetapi dosa sesama manusia hanya dengan memohon maaf kepada manusia...kadang2 gambar yg di upload telah diubah suai kepada pelbagai cerata asalnya..moga suatu hari nanti mereka yg menggelar ulama ini akan kembali ke pangkal jalan yg benar...amennn....

    ReplyDelete
  43. tengoklah... orang tu kta orang ni bodoh... lepas tu orang ni balas kta bodoh melayu sama melayu bergadoh hnya berlainan parti politik... tapi ingatlah kita mengadap Allah yang sama... yang satu...

    ReplyDelete
  44. aku photographer n editor..jangan la kerana x puas hati nk edit gambar cantum2..bagi orang yang biasa sekali tengok dah tau yang gambar kepala cantum..kenapa dok dengki sangat dengan TGNA..itu mencerminkan kita xmampu nk jadi macam dia..dengan kata lain hati kita dengki..jangan menafikan,tepuk dada tanya iman..

    ReplyDelete
  45. Bodoh.. gambar diatas terang-terang super impose.. kot ye pun nak buat pitnah, biar la cerdik skit.. super impose pun kantoi. bodoh punya admin blog..

    ReplyDelete
  46. Ya Allah...ko berikan lah hidayah kepada penulis ini...ko ampunkanlah dosa-dosanya ya Allah...ko bukakan hati penulis ini semoga penulis ini menulis hal-hal berkaitan perjuangan Islam yg haq. Amin ya rabillalamin.....

    ReplyDelete
  47. UMNO=DESPERADO

    ReplyDelete
  48. aku pun doa supaya penulis ni insaf. mcm2 aku baca fitnah. tak tau la diorg dibyr brp. dulu rumah besar dikatakan rumah tgna. pdhal rumah ntah mana2 diambil. ni kete sultan bagi pakai kepada pemimpin negeri, dikatakan kete tgna. trg2 kete ada tulisan jawi kat plat. istana punya. org luar boleh tertipu dgn mudah. org kelantan je yang tau betol atau tak.kesian kepada yg tertipu dan diri sendiri memeriahkan lagi fitnah tu. kering je dosa. tgk simple je fitnah dibuat. ambil gambar, letak tajuk yg simple2 tapi memburukkan ulama. ada penyokong lagi tu.. mcm2 la.. kepada saudara2 yg btol2 tak tau tapi percaya bulat2 kpd fitnah di atas, belum terlambat lagi untuk insaf. selidik dgn mata kepala dulu. pergi ke pulau melaka dulu tgk sendiri. baru nilai. wassalam...

    ReplyDelete
  49. Pada pendapat saya, artikel saperti ini sangatlah baik. Daripada penulisanya secara tidak langsung dapat kita mengenali perasaan pencacai pencacai PAS yang tersangat jauh dari matlamat perjuangan mereka. PAS mengatakan bahawa parti tersebut memperjuangkan islam, tapi dilihat dari akhlak pencacai pencacainya, mmmmmmm sangat memalukan. pertuturan dan akhlak tidak langsung melambangkan kesucian islam yang sebenar benarnya. Semoga mereka mereka ini mendapat petunjuk dari Allah, insya allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tukang yg cakap ni pun boleh tahan jgk. klu org panggil dia pencacai, dia tak marah kot.

      Delete
  50. Apsal panas juboq pencacai pakatan haram ni.... nik.ajis ulama pada pas pis pus jer... Buat tafsiran agama ikut sedap parti politik... Xde faedah langsung utk umat Islam Malaysia... Sampai sekarang x leh nak jawap kenapa pecat Dr Hassan yg peejuangkan isllam... Setakat jd kuda tunggangan dog and pigs dgn aljuburit....

    ReplyDelete
    Replies
    1. penyokong2 umno sekalian, mamat ni tak taksub plak ke? xkn penyokong pas jer yg taksub, kuat menyumpah. yg ni ape bahasa cantik ke? nak baca pun rasa jijik perkataan2 dia. tak tau la mcm manasi tuannya.

      Delete
  51. bodoh punya artikel. memanah dikatakan latihan militan. tu sunnah nabi ngok!!!
    nabi suruh ajar anak2 kita mnunggang kuda, brenang, dan memanah. bodoh!!!!

    kereta DV 1 tu sultan yg bagi. bkn beli ngn duit sdr. ngok!

    ReplyDelete
  52. pukimak nik aziz celako

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous7:15:00 AM: bagus org umno ni, kan? bahasa yg baik. tak mcm org pas. asyik mendoakan org umno insaf je.. tak baik btol org pas

      Delete
  53. hati2 bloger,..anda sedang menghina dan memfitnah seorang ulama...nanti kan balasan dari Allah yang tak kamu duga akan berlaku...percayalah

    ReplyDelete
  54. Barangsiapa yang meletakkan sebarang kekufuran kepada Allah, maka murtad lah dia....
    Cuba tanya semua. siapa kata allah samseng dan siapa kata allah mencarut???????????????

    ReplyDelete
  55. Pembetulan, ' Barangsiapa yang meletakkan sebarang kekurangan kepada Allah,,......'

    ReplyDelete
  56. Bila pemimpin agung dicucuk, para taksubers mula cakap merapu & meroyan....hahahha

    ReplyDelete
  57. banyaknya masa buat fitnah liar. kau tak pelik ke tgk gambar nik aziz ni di cut & paste? Tuhan bagi mata utk bezakan kebenaran atau kepalsuan.

    berseronok la ngan dunia ni, esok2 tanggung la sendiri takde sape nak tolong kau.

    ReplyDelete
  58. ape ke bodoh sgt ko ni... gambar atas skali tu.. takkan la bini nik aziz kena pakai tag kat leher ye tak??? terserlah kebangangan mu itu... ingat org tak ley observe ke????? tlg la waras sket.... tak guna ko ngutuk org yg ko tak kenal... terima kasih

    ReplyDelete
  59. situa kutuk ni pernah kata dia lebih rela berkawan dngn setan, tak hairanlah kpla butuh dia mati dibakar oleh api setan.

    ReplyDelete
  60. hey admin..ko xnah dengar hadis ker..??beljar naik kuda,bemain pedang,panah tu smua sunnah nabi la..ko jngan jd bodoh sngat..tiap2 jummat ader kuliah kt kota bharu tp ko x pegi..tu yang jd bodoh sngat nie...

    ReplyDelete
  61. Nik Aziz bukan idola ku baik utk dunia mahu pun utk akhirat.Dia suka cakap merapu dan putar belit mengenai hukum ugama.

    ReplyDelete
  62. Lawak gile tang pok nik testing pedang hudud PAS tu..hehehe...lagi lawak bila pecacai pakatan haram mcm sawan bila komen pasal gambar2 tu sume...ni baru kena cucuk skit, dah tau iq diorang letak kt bontot..aku mampu gelak guling2 je...hahaha

    ReplyDelete
  63. apa la nak jadi bangsa kita ni,,,free2 je tambah dosa.ko buat blog macm ni time ko tido pun tambah dosa.sbb orang baca fitnah2 ko ni,,sejahil mana pun kita atau apa saja pandangan politak kita,jgn la sesekali merendah2kan ulama dan menghalang penyebaran agama islam.kita mungkin berlainan pendapat,tetapi kita semua saudara seislam.

    ReplyDelete
  64. saya tak kisah Nik Aziz nak buat apa dalam hal hidup dirinya. walau dia ulamak, dia juga manusia biasa ada naluri untuk kesenangan. tapi saya tak boleh terima bila dia campur dengan DAP.

    ReplyDelete
  65. Islam itu cantik dan sempurna.
    Manusia dan akalnya itu bodoh dan keji.
    Hati mereka bagai barah yg berulat sampah.

    renung renungkan.. sekian

    ReplyDelete
  66. Blogger nih punah... yg sunnah dengan x sunnah x leh nok beza... ingat akhirat etep... yg berpantun tu patut-patut ler tuju ke yg sepatutnya... TGNA dgn DSN jauh bezanya.... mungkin k-pop tu baru sunnah barangkali....

    ReplyDelete
  67. Fitnah blaka ni..dtg la rmah Tok Guru di Kg Pulau Melaka..aku hari2 lalu dpn umh Tok Guru.A very humble person as a leader. Rumah aku jauh lebih besar dan cantik dr rumah Tok Guru.

    ReplyDelete
  68. Blogger sial, nak famouskan blog kau pun xyah la sampai nak buat cerita-cerita palsu dan fitnah macam nih, nak haram.

    ReplyDelete
  69. ini bukan gelombang kick..ini gelombang anjing. harap2 ko mampos anjing bangsat!

    ReplyDelete
  70. penulis ni dh sama la dgn gopiyath yg hina nabi dan Allah tu..mula2 hina ulama nnti hina golongn anbia dan Allah pulak..di sebabkn politik,agama di hina..ulama di persenda..

    ReplyDelete
  71. Kepada Saudara-saudara dan Saudari-saudari yang hormati sekian,
    Bahawa saya, peguam Yip Jiun Hann, Pemuda MCA Gombak seorang anak Yip Kum Fook ingin bertanya mengapa orang ramai begitu dengki bapa saya beristeri lebih dari tiga? Ini sebuah Negeri demokrasi, dia mahu sepuluh isteri pun hak dia sendiri, sekiranya dia bolih bertanggujawab.

    Demi Islam pun bolih berkahwin lebih daripada empat perempuan. Saya harap orang ramai berfaham dan jangan bodoh.

    Kalau semua mahu cabar demokrasi dan hak asasi, orang ramai bolih bertanya pada YB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak and Pengurusi MCA Malaysia Datuk Dr. Chua Soi Lek, kerana memperbuatan mereka sama dengan bapa saya.

    Yang benar

    Pemuda MCA Gombak
    Sdr. Yip Jiun Hann

    http://margeemar.blogspot.com/2012/06/malaysia-between-les-majeste-treason.html

    REPLY:

    Anon 19:31 @Yip Jiun Hann. saya pekenal saya diri sendiri nama seorang lawyer jugak Marapoo a/l Tanyasapa. Ini orang Malaysia juga ada busybody takdak mau respeck sama demokrasi dak hak-hak kemanusiaan. Saya punya appa juga ada kawin 9 kali estet juga buat. Itu saya punya appa kasi bilang ini Malaysia duduk banyak freedom apa..India, Cina , Malayu juga boleh kasi kawin.Tapi itu Islam kasi kawin Ampat saja Mr.Yip, takda kasi lebih. Tuhan Alah cakap dalam Kitab Kuran kasi kawin satoo,duaa,tigaa, ampaaat. Tapi itu jam kaloo takda bole kontrol mari, angkat satoo jugak Mr Yip. You itu jam angkat Loyer mana ounya tempat?? Univesiti TonSan mana?? Mr.Yip itu main belakang mari pun sini undang2 Malaysia takda kasi macam isteri juga. Itu main banyak2 belakang nanti tabley kira macam you punya bapak loo. Ayoo yoo dey

    http://medantempurkedah.blogspot.com/2012/07/kebodohan-suara-keadilan-persoal-kenapa.html

    ReplyDelete
  72. Islam sememangnya akan bangkit diakhir zaman. Yang bimbangkan kebangkitannya ialah yahudi zion dan pengikutnya. Pengikut ni ada 2, satu sedar dan satu lagi tidak sedar. Yang sedar dah tentu yahudi itu sendiri. Yang tak sedar disebut "penggerak agenda". Mereka2 ni memanglah benci yahudi tetapi hakikatnya mereka ialah penggerak agenda tanpa sedar. Golongan ini terdiri dari :
    1) mereka yg terlalu mengejar dunia hingga takut hilang kuasa dan harta.
    2) mereka yang merupakan pelanggan2 tetap produk2 yahudi seperti starbuck, mcdonald, coke, dkny, pakaian dan kosmetik2 yang byk lagi ada di pasaran.
    3) mereka yang sentiasa nampak negatif kepada Ulamak/Ustaz/Utazah. Mereka kata Ustaz/Ulamak tidak boleh berada dibidang politik tetapi mereka lupa Islam itu mewakili segala aspek kehidupan bermula dari rumah hingga kepada politik dan ekonomi negara.
    Golongan ini sememangnya benci pada yahudi, tetapi tanpa sedar mereka telah di tipu dan tenggelam didalam sistem ekonomi akhir zaman (kononnya modern) yang berobjektifkan material (in fact capitalis). Saya tidak tujukan kepada sesiapa tetapi siapa yang terkena silalah rasa pedas agar wujud kesedaran...
    Senang sahaja kalau nak tahu golongan ini ramai atau tidak di sekeliling kita. Tengok shj respon selepas ini. Mana yang sedar dan ingin berfikir, mereka insyaAllah akan terus berfikir.. Tetapi kepada mana yang menjerit-jerit nanti, nah yang itu pengikut tanpa sedar yang tegar. Kita cuma mampu berdoa agar Allah sendiri yg menyedarkan mereka.
    Kalau ikut carta undi di bawah, BN memang boleh menang lebih 2/3 majoriti dan boleh menguasai pemerintahan seperti zaman kegemilangan dahulu. Saya fikir inilah peluang terbaik PM untuk buat pilihan raya. Janganlah di tunggu lagi. Selamat berjaya BN. Salam..

    ReplyDelete
  73. ulamak apa bendenaya kalau menolak perpaduan umat islam, demi politik membenarkan kalimah Allah disyirikkan, mempertahankan rakan politik melakukan maksiat dan apa-apa lagilah

    ReplyDelete
  74. Jikalau ade perkara yang x benar dalm crite di atas..tetapi nko telah menyebarkan nya...maka nko sndiri tahu di mana tmpat nko ni.....ingat.....kite bukannye akan hidup slamenye...akan tibe nye waktu kematian kita...sdar la....

    ReplyDelete
  75. Najis pantek anjing ni memang nak merintah kelantan sampai mampus.. Pukimak punya nik ajis sial !!

    ReplyDelete
  76. Celaka punys blogger.mmpus kau kafir laknat..

    ReplyDelete
  77. rasa kulit tu da tebal sgt ke?rasa2 mampu tahan azab api neraka?sila fitnah byk2....

    ReplyDelete
  78. sekadar renungan.. jangan diperlekehkan anjuran Nabi
    Nabi menyarankan utk mengajar anak2 berenang, memanah, dan menunggang kuda. berhati2 dalam mengeluarkan bicara

    ReplyDelete
  79. Komen2 org Pas ni aku tgk bodo2 blako,otak jumud xberkembang lansung,xtahu beza antara hina nik aziz atau hina ulamak atau hina sunnah nabi, SELAIN NIK AZIZ,ULAMAK MANA LAGI YG DIKUTUK OLEH BLOGEGR NI ???, aku belum lg..

    Tapi melalui tulisan dia diatas,aku boleh bacalah perut blogger ni jenis macammana...."Gambar diatas tidak dapat dipastikan samada Nik Aziz bersama isteri muda atau gewenya"......

    Sepatutnya kalau blogger ni kaki fitnah dia xpyah sebut camtu,sahkan terus bahawa itu adalah isteri muda nik aziz...

    Dah berenang tu sunnah nabi kenapa nik aziz xberenang? kalaulah letak gambar menteri umno duk berenang,adakah puak taik pas ni akan cakap itu sunnah nabi?....bermuhasabahlah,pengkafiran sesama Islam di negara kita tidak berlaku kecuali didalam pas.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...