Video Panas !!! Pokok Depu Husam Di 'Rentus' Rakus Husam Saman Lagi

Bicara Exco Kerajaan  Negeri Kelantan Datuk Husam Musa akan menterujakan sesiapa sahaja yang mendengarnya, seakan-akan kebenaran hanya bersama-sama dengan beliau, benarkah begitu ? Semestilah ianya benar dan sangat membanggakan penyokong-penyokong Pas.

Jika tidak benar kebiasaannya Husam akan menyaman atau mengambil tindakan mahkamah kepada sesiapa yang membuat tuduhan terhadap beliau. Lihat saja rakaman dibawah ini, adakah anda akan menyangka hujah Husam itu adalah benar dan cara Husam yang menampakkan ketenangan bicaranya itu adalah kejujuran dan keluhuran hati beliau.

Eksklusif selanjutnya berkaitan ladang depu ini akan  menyusul bagi anda menilai sejauh manakah kata-kata yang difaktakan oleh Husam itu meniti laras kebenaran, nantikannya........................Anda Mampu Mengubahnya..


Terdahulu di dalam kes pecah amanah dan penyelewengan syarikat, pihak polis memaklumkan kami mereka hanya akan siasat jika laporan dibuat oleh pemilik atau ahli lembaga pengarah syarikat. Walaupun KGT anak syarikat Kerajaan Negeri, polis Kelantan tidak iktiraf rakyat sebagai stake holders. Saya mengucapkan terima kasih kepada PDRM kerana penjelasan ini.

Oleh yang demikian hari ini saya mendesak Pengerusi KGT dan Pengurus Besar KGT untuk membuat laporan polis ke atas Bekas CEO dan Penasihatnya. Pertama di atas menggunakan nama KGT untuk aktiviti yang mempunyai unsur penipuan dan termasuklah menggunakan dana KGT untuk membiayai aktiviti di mana Bekas CEO itu mempunyai kepentingan peribadi.

Pihak saya sedia membantu KGT menyediakan bukti termasuklah bantuan khidmat guaman. Sekian. - Syed Azidi Syed Abdul Aziz.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...