Bakar Gambar Sultan Kelantan? Hina Isteri Rasulullah, Inilah Orangnya

Insiden membakar papantanda pada bahagian gambar Tuanku Sultan Kelantan sehingga hari ini masih belum dilaporkan mengenai perkembangannya oleh pihak berkuasa khasnya Polis Diraja Malaysia PDRM. Berkemungkinan besar kes ini turut ditutup dan berlalu begitu sahaja tanpa sebarang tindakan.

Menerusi penelitian terperinci terhadap kes bakar gambar Tuanku ini, apa yang didapati orang pertama yang melihat papantanda itu punyai kesan bakar adalah rakan kepada bekas penderhaka terhadap Almarhum Sultan Johor yaitu Khairul Nizam atau lebih dikenali sebagai Aduka Taruna.

Namun terlalu awal untuk kita menuduh sesiapa sekalipun melainkan siasatan selesai dijalankan oleh pihak polis, kes sebegini mungkin terlalu jarang berlaku bahkan tidak pernah berlaku, dan kita yakin ianya dilakukan oleh orang yang beraninya agak luar biasa, dan sering melakukan perkara yang jarang dilakukan oleh orang lain, selain itu suspek juga punyai niat dan agendanya yang cukup besar terhadap umat Islam (ASWJ) berhubung dasar fahaman kumpulan tertentu yang diamalkan.

Sudah pasti keberadaannya bermaharajalela dinegeri Kelantan dilindungi oleh pemimpin tertentu yang berpengaruh dan turut berideologi yang sama, perwatakkan mulia Tuanku Sultan dengan mengamalkan ajaran Islam yang sebenar dan bertentangan dengan amalan sonsang yang diamalkan oleh individu tertentu turut mempengaruhi tindakan membakar gambar Tuanku.

Samada dalam sedar atu tidak tindakan melaga-lagakan kumpulan tertentu dengan pihak Tuanku Sultan semakin menjadi-jadi, angkara syiah mesti diperhalusi dan wajib kita umat Islam sentiasa berhati-hati, kerana musuh dalam selimut itu lebih bahaya daripada musuh yang nyata. 

Aksi gambar dibawah dilakukan beberapa hari sebelum kejadian bakar gambar Tuanku dilaporkan. Lihat kesan bakar yang ditinggalkan, agaknya bahan apa yang digunakan untuk membakar gambar Tuanku itu ?

Agenda syiah untuk menghancurkan dan melaga-lagakan umat Islam tidak akan terhenti, berwaspadalah.Tulisan Aduka diatas buatkan saya tidak terungkap, dia bagaikan manusia yang terlalu baik lagi bijak, kerana itu dia sering 'langgar' tanpa pernah di'langgar'. - Bersambung. Anda Mampu Mengubahnya.
Cross Finger jadi amalan


Kes yang ditimbulkan oleh geng ini memang terlalu dasyat, jangan ingat ia akan terhenti jika tidak dibendung.

Amalan biasa yang tidak perlu dihairankan

4 comments:

  1. BUDAK MACAM NI PATUT MAMPUS JE,MAK BAPAK DIA LAHIRKAN DIA TAKDER LAK DIA NAK HINA,BUDAK ADUKA NI AKU INGAT TAK LAMA AKAN KENA BALA.

    ReplyDelete
  2. Geng anarkis mula tunjuk belang. Rakyat kelantan kena waspada dengan puak2 ni...

    WY

    ReplyDelete
  3. skit hti btl aq..mcm x der krja len nk dbuat..

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...