Video Tragis - Awas! Orang Bukan Islam Mesti Tonton Dan Kenali Pas Yang Sebenar

Budaya taksub menggila aliran syiah yang menjadi amalan kepada orang-orang Pas sewajarnya ia ditakuti oleh masyarakat bukan Islam dalam negara kita, namun apa yang dikesalkan sebahagian besar mereka menyangka ianya perbuatan orang-orang Islam yang sebenar sekaligus cukup gerun dengan amalan Islam khasnya bila mendengar perlaksanaan undang-undang Islam.

Namun masyarakat bukan Islam harus tahu dimana Pas itu sebuah parti yang mempergunakan Islam untuk kepentingan politiknya, dan Pas tidak mengamalkan apa sebenar yang diajar oleh Islam, saya ingin mengajak anda untuk takut kepada Pas bukan untuk takut kepada Islam, jika kami dan kerajaan BN yang memerintah hari ini pun ditentangnya kerana didakwa tidak mengikut ajaran Islam, agaknya bagaimana dengan anda orang bukan Islam sekiranya Pas diberi kuasa untuk memerintah negara ini.

Bagi kami, kami lebih takut kepada ketaksuban orang Pas daripada kami takut kepada orang yang mabuk 'todi', asasnya dapat dilihat pada rakaman video dibawah, kerana orang-orang Pas berpegang kepada sebuah amanat, dan orang yang membuat amanat itu masih ada lagi yaitu Presiden Pas sendiri Datuk Seri Hj Abdul Hadi Awang dimana amanatnya seperti berikut:

Saudara-saudara sekelian percayalah,
Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka. 


Percayalah saudara-saudara sekelian,
Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan 'politik suku, agama suku'.

Maka disebabkan amanat itulah yang membuatkan pengikut Pas dalam satu ketika akan berada pada tahap kemabukkan yang lebih mabuk daripada pemabuk arak, mereka akan mengancam nyawa sesiapa sahaja yang dianggapnya sebagai kafir atau tidak mengikut fahaman mereka, ini bukan cerita dongeng, anda dapat lihat sendiri rakaman video yang didedahkan khas oleh pejuang ikhlas dalam mempertahankan keamanan negara yaitu blogger 1peluru dimana analisa yang dibuat beliau menemui bukti-bukti dimana masih wujud dan utuh fahaman syiah dan sesat didalam Pas.

Bukti lebih ketara yang semua dapat lihat adalah dengan perlantikkan Mohamad Sabu yang juga pengamal syiah tegar sebagai Timbalan Presiden Pas bergandingan mantap dengan Presidennya yang telah membuat amanat sonsang sepertimana diatas.

Maknanya, orang bukan Islam perlu jelas perkara ini dan tidak melakukan kesilapan dengan membuat pilihan yang salah yang boleh membawa keburukkkan kepada diri sendiri. Golongan pelampau atau extreme mesti dipulau, sebaliknya golongan yang mengamalkan konsep kesederhanaan itulah yang semestinya dipilih. Pilihan ditangan anda. Anda Mampu Mengubahnya.
Kenali syiah, dan musnahkan ia sebelum ia memusnahkan

2 comments:

  1. AS-SYAHID IBRAHIM LIBYA BERSEMADI SELAMANYA. PENYEBAB KEPADA PERISTIWA INI ADALAH DUA EKOR IBLIS LAKNATULLAH MAHATHIR+MUSA HITAM. ADA FAHAMMMMM......

    ReplyDelete
  2. Ni sahaja bahan yang UMNO ada untuk dikitar semula setiap kali pilihanraya..Tunjuklah bukti2 terkini 'GANASNYA' @ 'SYIAHNYA' PAS barulah org2 bukan Islam 'buka mata' sikit. Cerita lama2 tu org2 China kata "Ala Gua Kisah"...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...