Video - Anwar: Takder Selera Nak Makan Sekarang Kita Istihar Perang

Selepas keputusan PRU13 diumumkan, pelbagai tuduhan dilontarkan oleh Anwar Ibrahim dan mendakwa SPR tidak telus, isu pengundi hantu bangla, dakwat kekal, blackout dsbnya telah dicanang diseluruh negara sekaligus mereka mengadakan perhimpunan demi perhimpunan.
Menjelangnya pembukaan parlimen dan majlis angkat sumpah, penyokong pembangkang terus istiqamah dan membuat demontrasi diluar parlimen mendesak supaya pemimpin mereka memboikot atau tidak mengangkat sumpah.
Ketika mana penyokong yang terpedaya dengan fitnah mereka bermati-matian diluar parlimen, alangkah betapa pilu dan tragisnya apabila melihat Anwar pula sedang bergurau ketawa didalam parlimen bersama musuh-musuhnya tanpa sedikit pun menghiraukan kesetiaan penyokong mereka.

Namun diatas perjuangan suci Anwar yang dikatakan berjuang demi rakyat, Anwar sekali lagi mengistiharkan perang kepada UmnoBN.  

"Kami takder selera nak makan dengan puak-puak tu, dia hina kita, dia tikam kita, dia terajang kita, dia tipu rakyat, dia curi tanah, dia curi balak, dan kemudian nak suruh......  hahaha apa khabar ? no way, sekarang kita istihar perang dengan Umno dan Barisan Nasional".

Agak  menghairankan otak-otak yang berakal apabila kata-kata itu terpaculnya bermusim, tidak konsisten, sekali perang sekali bergurau ketawa, sekali depan sekali belakang, sekali berselera perempuan sekali jantan, sedangkan ketika penyokong  beliau sudah mengistiharkan perang berguling-guling, Anwar masih lagi berselera untuk makan dengan puak-puak tu

Adakah ketika itu puak-puak tu belum hina, tikam, terajang, tipu rakyat, curi tanah,  curi balak ???

Relevankah perjuangan yang dikatakan untuk kepentingan rakyat hanya mengistiharkan perang dan tidak berselera makan dengan puak-puak tu selepas beliau didijatuhkan hukuman penjara 5 tahun ? 

Hukuman penjara kerana gagal memberi hujah yang kukuh  atau menimbulkan keraguan kepada mahkamah akan bagaimana AIR MANI beliau boleh berada didalam dubur Saiful,  siapa yang menjolok atau memasukkan anuWar sehingga air maninya itu ditemui didalam dubur Saiful ?

Masakan pokok boleh bergoyang kalau tiada angin, apatah lagi air boleh keluar kalau tidak dihenjut digoncang!!! Kerana air mani Anwar, air mata Azizah dipertaruhkan... Itulah Anwar Ibrahim, omongnya kosong, tapi ramai yang terpegun! Anda Mampu Mengubahnya.

Jika rakyat Kajang memilih air mata, maka dapatlah airmata!!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...