Video - Ibrahim Ali Luah Kekecewaan Terhadap BN, Tak Kena Gaya Lompat Lagi

Datuk Ibrahim Ali meluahkan kekecewaannya terhadap kepimpinan Umno dan Barisan Nasional yang dikatakan telah meminggirkan beliau dan lebih mementingkan golongan penentang. Rasanya bukan setakat Ibrahim Ali yang merasakan demikian, bahkan ramai lagi kerana itulah hakikat sebenar yang diamalkan oleh kepimpinan UmnoBN.

Dijangkakan lebih ramai lagi yang akan mengikut jejak Tok Him, selain kumpulan NGO, penulis blog juga tidak terkecuali, kerana itulah satu-satunya pilihan yang ada, daripada hancur bertahan tanpa dikenang, lebih baik membangkang demi keadilan. Anda Mampu Mengubahnya. - Bersambung

5 comments:

  1. Saya dan seisi keluarga sudah mula mual dan berbelah bagi dengan sikap Najib yang lebih pentingkan kaum Cina dan Hindraf dari kaum melayu sendiri. Jika melayu tidak dijagai baik nasib dan perasaan, tahula siapa yang kami akan undi di PRU14 nanti.

    ReplyDelete
  2. Najib dah terhantok tapi tidak terngadah. Masih nak jadi"Mr NIce Guy". Dah mula rasa MENYAMPAH tengok dia.....Kalau dia terus begini rasanya tak sampai PRU14 TS Muhyidddin akan singgung dia ketepi.....

    ReplyDelete
  3. Serius saya pn berperasaan begitu..Najib bagi saya bkn seorang yg pandai pertahankn bangsa nya sendiri..sekadar sound wartawan pasal utusan tuh je la..lps tu senyap menikus smpai skg...segala hinaan puak2 mata sepet di pandang sepi tnpa tindakan yg pantas...apa lg yg bangsa melayu nk buat kalau pemimpin tertinggi yg berbangsa melayu pn dok diam menikus...semakin meluat dgn PM Najib dn semakin merempat la bangsa nya nnt...hrp tk terjadi la mcm singapork..

    ReplyDelete
  4. Aku ahli perkasa terus tok him.perjuangan belum selesai.

    ReplyDelete
  5. Dahulu masa Mahathir jadi Pendana Menteri hari2 aku bersemangat tengok berita TV3 jam 8 malam. Bangsa lain pun tak berani dengan beliau kerana mereka akan disumbat kedalam ISA jikalau merusuh.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.