SKANDAL TERBARU ANWAR - KU SANGKA AZIZAH RUPANYA LELAKI BERBAJU MERAH

Inilah watak sebenar bakal Perdana Menteri kayangan yang distatuskan sebagai Imam Mahdi dan agak serasi dengan wayang yang dimainkan sebelum ini.

Pakatan Rakyat sering memaparkan watak lakonan baik pelakon drama lelaki terbaik ini, imej Anwar yang mesra rakyat dan sentiasa turun padang untuk meraih simpati rakyat dijadikan modal bagi menawan Putrajaya. Tapi sejauhmana lakonan Anwar itu berjaya untuk memerangkap rakyat. Penampilan warak dan vocal pidato yang mantap menjadikan Anwar popular sehingga hari ini.

Namun apa yang dapat disaksikan pada klip video yang dirakamkan pada 08/01/2012 sehari sebelum perbicaraanya ini sedikit sebanyak telah menunjukkan watak sebenar Anwar Ibrahim. Siapakah lelaki berbaju kemeja merah yang ingin bersalam dengan Anwar itu.

Sekali imbas ia kelihatan seperti exco agama negeri Selangor, tidak kira siapapun dia, persoalannya kenapa Anwar cuba mengalih pandangan dari bersalam dengan lelaki tersebut, apakah ditangan lelaki tersebut mempunyai racun arsenik ?

Inilah watak sebenar Anwar Ibrahim yang kononnya ingin berjuang untuk rakyat tetapi telah memalukan penyokongnya sendiri dikhalayak ramai. Nasiblah badan, mujurlah penyokong Anwar yang lain mengatasi kemaluan lelaki terbabit dengan menggantikan dirinya untuk bersalam dengan lelaki tersebut.

Sebenarnya lelaki tersebut telah memotong stim Anwar untuk berterima kasih dengan Azizah agaknya, tapi kalau ya pun takkanlah macam ni perangai seorang bakal Perdana Menteri ? Lelaki tu siap pegang lengan dia pun dia buat dek jer. Berbeza sekali dengan watak lakonan Anwar pada sebelumnya.

Atau Anwar nak cover line........

Perangai Anwar yang sebenarnya ini boleh diterjemahkan dalam pelbagai maksud perkara yang didilakukan diluar lakonannya. Mungkin inilah salah satu dalil yang tidak melayakkan Anwar untuk menggantikan Tun M dahulu, Jika perkara ini Najib yang lakukannya. Apa yang dapat anda bayangkan tohmahan pembangkang mengenai isu ini. Anda Mampu Mengubahnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...