Video - Jawapan Kepada "Jika PRU Adil Sudah Lama Kami Ambil Putrajaya"

Jawapan yang diberikan oleh YB Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz berhubung dakwaan pemimpin pembangkang bahawa jika pilihanraya bersih dan adil sudah lama mereka ambil Putrajaya, adalah tepat yaitu bersifat kebudak-budakkan.

"Macam mana kita boleh pasti bagi Kedah, bagi Perak, bagi Selangor kepada pembangkang, yang lain bagi kepada BN, mana kita boleh buat pengundian macam tu, lakukan penyelewengan disetengah negeri, dinegeri lain jangan, lepas tu pulak, dalam parlimen, 140 kerusi tu menang, yang 82 kita aturkan bagi pembangkang menang, mana boleh buat macam tu, ini rakyat punya hak, dia nak pilih siapa yang dia mahu".

Semalam Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu menyatakan akan berlakunya 'arab spring' sekiranya pilihanraya tidak bersih dan adil, kenyataan seperti itu sering diucapkan oleh Mat Sabu ekoran 'badi' bersama Normah diatas tilam 'spring' didalam bilik bernombor 121 di Hotel Perdana sukar untuk dilupakannya.

Mungkin itulah kenangan manis sepanjang hidup Mat Sabu diatas 'tilam spring' sehingga Mat Sabu terlalu sensitif dengan perkataan spring dan mencuba sedaya upaya untuk menikmati walau apa juga 'spring'. Anda Mampu Mengubahnya.

2 comments:

  1. Inilah metalliti puak pembangkang. Kebaikan, ketelusan, segala yang ok. ok. ok semuanya milik pembangkang. Segala keburukan, kebokrokkan, ketidak telusan, tidak berlaku adil dan segala yang negatif , ko. ko. ko semua untuk pehak UMNO/BN.

    Walaupun tidak ada bukti dan fakta UMNO/BN yang dipersalahkan. Pemerentahan LGE yang masih tidak sempurna juga dapat bergelar Khalifah Abdul Aziz. DS Anuar pula bergelar Anugerah Allah, Wan Azizah dapat anugerah Siti Khatijah. Betulke? mereka-mereka ini layakke? bergelar seperti itu.

    Macam masuk bakul angkat sendiri atau naik lift picit sendiri. Semua ini manupulasi. Syukur kerana perjalanan masa atau waktu, rakyat telah mula dapat menilai yang mana kaca dan yang mana permata.

    Syabas DS Najib dengan langkah-langkah emasMU, janji ditepati, kata dikotaii semua kepentingan untuk rakyat. Sejahtera rakyat, sejahtera Malaysia dan sejahtera untuk semua.

    Fikir-fikirlah. Beruntung dapat hidup di bumi bertuah Malaysia.

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. terbaek..lbh bayak pendedahan kejahatan PKR di blog saya .. jom tngk di http://kakiblogger.mygeng.org/

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...