GEMPAR ! NASHA DEDAHKAN VIDEO LAKONAN AIRMATA NIK AZIZ !



Tergelak sakan GK bersama teman-teman bila melihat aksi Nik Aziz berlakon ni. Itulah Nik Aziz yang sebenarnya bersama PAS dan konco-konconya. GK cukup kesian melihat wajah Nasaruddin yang selenga bilamana Nik Aziz buat bodoh tak nak bersalam dengannya. 

Apakah ini sifat penyambung tugas nabi ? Keikhlasan Nasaruddin dan Dr Harun Din dapat kita lihat dengan mata hati. Tapi sikap Nik Aziz yang keterlaluan itu sukar untuk diterima oleh pejuang-pejuang Islam didalam Pas.

Kenapa Nik Aziz begitu angkuh seolah dirinya maksum dan tidak pernah melakukan kesilapan? Inikah Ulamak yang dipuja oleh cai PAS ? kalau dengan Karpal Singh bukan main lagi sengihnya. Apapun andalah yang layak menilainya dari kacamata pemikiran anda sendiri.

Jika GK nak jelaskan ianya cukup panjang untuk memperlihatkan sikap Nik Aziz yang sebenarnya, Inilah hakikat yang terjadi kepada Hasan Ali dan Nasaruddin Mat Isa. Mereka dua ni tak reti nak berlakon jadi tempat mereka bukan didalam Pas. Didalam Pas mestilah pandai membawa watak pelakon.Menangis, alim, lebai,gembira dan sebagainya itulah watak yang mesti ada untuk terus bersama Nik Aziz.

Mungkin Nik Aziz pun belajar dari Anwar Ibrahim yang sentiasa bersandiwara.Sungguhpun begitu lakonannya tidak menjadi untuk PRU13 ini. PRU13 hanya untuk perkara yang realiti bukan fantasi. Menangislah satu besen airmata pun memang tidak akan berhasil sekiranya jurugambar dah bersedia untuk merakamkannya..

Yang pasti menangis didepan Allah taala dengan penuh keikhlasan itulah akan mendapat ganjaran. Jika menangis ketika jurugambar berkata " READY " itu hanyalah hipokrit semata-mata dan balasannya adalah apa yang Nik Aziz dapati sekarang. Anda pasti mengubahnya.

14 comments:

  1. kahkahkahkah ulamak plastik selipar jepun cap wali terompah...memei belakon sokmo.

    ReplyDelete
  2. ulamok ko nyamok nih,kalu tok berlakon tok ke lah cameraman buleh amik gambar.ambo duk sero doh nik aziz ni memei berlakon.

    ReplyDelete
  3. NIK AZIZ BERLAKON SALAM TU UNTUK PILIHANRAYA MANEK URAI JAH,TAPI DENDAM DIO SAMPAI KE LONI.BODO SUNGGUH KALU ULAMAK LAGU NI

    ReplyDelete
  4. Salam pun nak kena berlakon ke?Ikhlas lah tuan guru mana boleh berlakon.kalau camni punya sikap tak kemana jugaklah islam yg dibawa tu.

    ReplyDelete
  5. puak2 haprak ni tentu akan mendapat balasan dari tuhan setimpal dgn lakon layar yg mereka buat....aku penuh yakin dan percaya sesungguhnya tuhan amat mengetahui apa yg tersurat dan tersirat di belakang tabir lakonan mereka....

    nah sekarang ni lepas satu satu keburukan parti pas ni ditunjukkan tuhan....bagi puak2 haprak ni masih belum terlambat untuk bertaubat...sebelum tirai PRU13 tammat dan parti haprak tersungkur....

    ReplyDelete
  6. Tuan Guru Nik Aziz baik.

    ReplyDelete
  7. SEMOGA ALLAH MENURUNKAN BALA KEPADA GOLONGAN YANG MEMFITNAH DAN MEMBURUKKAN ULAMA SEBAGAIMANA DILAKUKAN OLEH BLOG INI...AMIN

    ReplyDelete
  8. SEMUA PEMBOHONG JE NI , SAJE JE KAN .... KENAPE TAK BONGKAR UMAH PM YE

    ReplyDelete
  9. Hari ini, Allah masih izinkan kita utk buat apa saja tp kena ingat kat akhirat nnt akan ada bayaran. Kalau dengar org berkata ttg akhirat, kita macam rasa takde ape n lebih teruk lg kalau kita gelakkan akhirat. Tunggulah tangisan kita di akhirat nnt. Wallahu'alam.

    ReplyDelete
  10. ALLAH YA TUHANKU , HAMA -2 MU YANG ADMIN BLOG SUNNGUUH BODOH MACAM KAFIR YA ALLAH , DIA TIDAK MENGGUNAKAN AKALNYA YA ALLAH , BODOH SUNGGUH DIA ALLAH , ENGKAU LAKNAT LAH DIA ALLAH . JIKA BUKAN DI BUMI , DI SANA YA ALLAH . ALLAHURABBI ! ALLAHUAKBAR !

    ReplyDelete
  11. Muhammad Khaidir Al - Hafiz4/10/2012 1:56 AM

    Sesungguhnya Allah akan memakbulkan doa buruk Anonymous 7.18 keatas dirinya sendiri, memohon doa buruk asuhan tarbiyah sesat Nik Aziz semakin menjadi-jadi, Allah maha Adil, Makbulkanlah doa itu kpd peminta wahai tuhan yang maha kuasa.Makbulkanlah Yaallah, Makbulkanlah,Hamba tidak melihat doanya itu satu kebaikkan selain dari mengikut hawa nafsu iblis laknatullah, kebenaran yg nyata itu tidak ingin diterima, lakonan yg diperlihatkan itu dicaci dan dikeji walau tidak sebutir kata laknat diberi kpd Ulamak penipu itu.Amin.

    ReplyDelete
  12. PAS bukan agama....memperalatkan agama je , saya dah muak dgn pas !

    ReplyDelete
  13. ulamak penipu tua kereput nyanyuk nak mampus.....ngeh ngeh ngeh ngeh ngeh...

    ReplyDelete
  14. bila hati dah gelap segala keburukan parti yang disokong tak akan nampak... kebanyakan blog2 pro kerajaan mendapat bayaran hanya untuk tujuan menyerang pihak lawan... aku masih bersukur masjid2 di kelantan penuh dengan jemaah dan maslis ilmu... dari pada masjid2 di negeri pro kerajaan yang banyak masjid tersergam indah dan kos juta2 tapi jemaah kurang dan kosong... nauzubillah...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...