NIK AZIZ TAK SEMPAT NAK BUAT KENDURI SYUKUR


Tok Guru Politik berbeza dengan Tok Guru Agama, Tok Guru Politik hanya akan menjaga partinya untuk meneruskan politiknya lebih dari segalanya, sebaliknya Tok Guru Agama akan mementingkan agamanya dari segala-galanya.

Akhirnya jawapan Nik Aziz kepada Hasan Ali adalah " Laki bini lagi bercerai, tiada parti atas muka dunia yang tidak memecat ahlinya yang tidak senonoh" itulah dalil kepada pemecatan Pesuruhjaya Pas Selangor Datuk Dr Hasan Ali setelah dikatakan seorang anak jantan yang ikhlas mengakui kesalahannya.

Apapun, bagi mereka yang celik akan pasti dapat melihat segala tindak tanduk pemimpin Pas yang sudah terpesong dari perjuangan yang sebenar.

Kerana DAP sudah ramai pemimpin yang lantang memperjuangkan Islam terpecat dari perjuangan  parti masing-masing. Itulah kehebatan DAP didalam Pakatan Rakyat. Sebelum keadaan menjadi lebih parah, Anda Mampu Mengubahnya.

4 comments:

  1. Perjuangan mempertahankan akidah,menghapuskan masiat,mempertahankan kepentingan Melayu dan institusi raja adalah perbuatan tak senonoh bagi Pok Nik.Maaflah Pok Nik saya tidak dapat lagi menghurmati Pok Nik sebagai ulamak,hanya menghurmati sebagai orang dah tua.Itu saja.

    ReplyDelete
  2. Ya Rabbi, Kau melihat segala hal, dan segala hal patuh kepadaMu, dan penglihatanMu atas segala hal adalah ujian, dan kepatuhan segala hal kepadaMu juga adalah ujian. Dr Hassan, kami menyokong perjuangan mu.

    ReplyDelete
  3. dh berkali2 poknik diberi ingatan Allah supaya berpegang kpd agama. tp, poknik tetap berpegang kpd politik. nk berapa kali sakit lg poknik oiii... ambo x pahe tul la....

    ReplyDelete
  4. pok nik semakin hina hari demi hari.. kerana melebihkan survival politik dari perjuangan. Saya tidak memandang wajah pok nik ni selain umpama politikus tua yang semakin hari semakin berkedut.. semakin pudar cahaya dari wajahnya.. pok nik ahli politik, bukan ulamak. maaf.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...