KANTOI JUA !!! - KLIP VIDEO "BAPAK SETAN" BERKHALWAT TERBONGKAR !!!

Acara khalwat, liwat dan zina sudah menjadi lumrah aktiviti "Bapak Setan". Berkopiah atau bertudung labuh tidak menjamin syurga, sebaliknya amalan yang baik dan ikhlas itulah kuncinya.
PETALING JAYA - Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr Badrulamin Bahron mendakwa insiden beliau ditangkap khalwat dengan seorang wanita bersuami pada Sabtu lalu merupakan perangkap terancang yang didalangi Umno.

Malah menurut beliau, suami wanita berkenaan yang dikenali sebagai Faizal turut terlibat dalam usaha menganiaya dan menghancurkan karier politiknya.

"Faizal yang merupakan suami kepada wanita berkenaan dipercayai terlibat dalam rancangan untuk memerangkap saya.

"Malah saya diberitahu oleh bapa wanita itu bahawa seorang pemimpin Umno menghubungi dia bagi mendapatkan nombor telefon bimbit Faizal. Jadi saya percaya semua ini ada pertalian dan hubung kait bagi memerangkap saya," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Isnin.

Pada Ahad Badrulamin tampil menafikan bahawa beliau ditangkap khalwat bersama seorang wanita berstatus isteri orang oleh Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) pada awal pagi Sabtu di sebuah hotel di Balok..

Malah Badrulamin mendakwa kejadian berkenaan merupakan tindakan terancang pihak tertentu untuk memerangkap dan mengaibkan beliau.

Dalam pada itu ditanya kemungkinan perangkap yang dimaksudnya itu didalangi oleh ahli PKR dan penyokong pembangkang sendiri, Badrulamin menolak perkara berkenaan.

"Saya tak fikir rakan-rakan saya terlibat. Saya yakin dalam perjuangan kami bersama, mereka tidak akan khinati saya," katanya.

Pada pukul 3 petang ini Badrulamin akan hadir ke pejabat Jaip ditemani peguamnya, Ahmad Nizam Hamid bagi membantu siasatan berhubung kes berkenaan.- Mstar

GK
Itulah jawapan pemimpin yang popular dengan "Bapak Setan". Syok sungguh jadi pemimpin pembangkang, kalau kantoi je pemimpin mereka boleh cakap ia kerja Umno.

Alahai pukul 2 pagi pun banyak pula masalah ya, macamlah "isteri orang"  itu sudah tiada waris atau sedara mara sehingga terpaksa mengadu atau mendapat perlindungan dari hero "Bapak Setan".

Kalau ya pun ada masalah sampai lewat pagi macam tu, dan kita pula bukan ahli bercengkarama, buat apa kita nak libatkan diri dalam waktu-waktu seperti itu. Adakah itu tindakan terbaik yang sepatutnya dilakukan oleh "Bapak Setan".

Namun mesti kita terfikir, sekiranya ia adalah kerja Umno, pasal apa JAIP lewat untuk sampai ke hotel tersebut, apakah benar ianya dirancang oleh Umno atau ia memang rancangan "Bapak Setan",

Memetik sumber dari Malaysiakini , Harakahdaily melaporkan, kes khalwat itu tidak kuat kerana ketika pegawai JAIP sampai bilik kejadian sudah penuh dengan orang.

Memetik sumber JAIP, akhbar web PAS itu melaporkan, pegawai mereka hanya sampai ke bilik 8365 Hotel Swiss Garden sekitar jam 4.30 pagi dan mendapati Badrulamin tidak ditangkap berdua-duaan.

Pintu bilik berkenaan pula sudah terbuka dan Badrulamin dikelilingi oleh beberapa lelaki, kata sumber itu lagi.

Memetik dari Sinar Harian mengenai Kenyataan dari Timbalan Pengarah JAIP, Datuk Mohd Ghazali Abd Aziz berkata, tangkapan berkenaan dibuat berdasarkan aduan orang ramai.

“Jaip mengikut prosedur yang ditetapkan dan tidak pernah berlaku perkara yang dirancang atau atau berkomplot,” katanya.

Menurutnya, tindakan itu dibuat atas aduan daripada suami wanita terbabit yang menghubungi penguatkuasa Jaip supaya datang ke hotel itu kerana didapati isterinya bersama lelaki lain.

Ekoran penangkapan itu, Badrolamin dipanggil memberikan keterangan hari ini bersama wanita berkenaan bagi melengkapkan siasatan.

Mohd Ghazali berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982.

Menurutnya, selepas siasatan selesai, kertas siasatan akan diserahkan kepada pihak pendakwaan untuk tindakan lanjut.

"Ia merupakan satu prosedur biasa dalam kes seperti itu," katanya. Klip video penuh edisi liwat Adun Kelantan Klik Disini 

"Bapak Setan" saja yang akan membuat aktiviti seperti itu, kenali mereka Anda Mampu Mengubahnya.

18 comments:

  1. Betul ke ni badrolamin kene belasah?? Macam Salim je..tak rupe badrolamin pon??

    ReplyDelete
  2. video nie dah lama la...taun lepas aku dah tgok video nie...jgn buat cam nie la admin...nnt jadik fitnah n merosakkan nama baik kerajaan...klau video nie dijadikan "video hiasan" xpe...yg penting nie bukan video badrolamin...

    ReplyDelete
  3. dalam taklik ada menyebut bahawa isteri boleh mengadu kepada kadhi (walaupun tanpa kebenaran suami untuk keluar rumah). Jadi ostad patut nasihatkan perempuan itu untuk ke sana terlebih dahulu. Macam manapun:

    Bini Orang Tu Ostad! Di TendangTerajang

    ReplyDelete
  4. Jadi kat kuantan tapi cakap kedah, nak tipu pun plan elok2 sikit

    ReplyDelete
  5. Ni blogger tajaan umno

    ReplyDelete
  6. Ini lah sifat2 orang munafik.... Video ni dah lama ada kat internet. Tak perlu nak kaitkan dgn Badrulamin. Tanggunglah dosa sampai bila2 kerana anda telah menabur fitnah.. Bertaubatlah selagi belum terlambat

    ReplyDelete
  7. Aduhhh!!!Dalam videoklip tu ada ke blogger gk cakap tu BadrolAmin, gua tgk gk tulis itu "Bapak Setan".Kerana yg buat kerja gitu(main ngan bini org) adalah kerja syaitan. Masyaallah apa punya mentaliti lah, patutlah p sokong PR, xreti tgk yg mana benar dan yg mana tidak. takkanlah yg yg pakai baju mereah yg kena pukul tu badrolamin. Tak payahlah nk kena tulis hiasan coz org tgk pun dah tahu ianya sekadar hiasan..Bodoh sungguh puak pakatan ni.nak kena ajar satu2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. so, kalau ni bukan video ttg badrulamin, apasal di masukkan kat sini, apa kaitan video ni dengan kes badrulamin. ko tu yg bodoh.

      Delete
    2. video tu sekadar contohla BODOH. kalau bapak setan tu bukn memang dah kne pijak kepalanye smpai mampus..

      Delete
  8. AWAQ ORANG PAHANG CAKAP KOQDIANG. MENATANG UMNO KAKI FITNAH SUNGGUH

    ReplyDelete
  9. Org2 pakatan nie , x de akal betul...Badrul amin dah kantoi....sape suruh gi hotel...dlm bilik plak tu..dgn bini org...aduhhh....Anwar lagi teruk...x sedar2...x malu plak tuh....kote terjuntai....ikan pun x nk makan...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dasar UMNO mmg kuat fitnah...video clip pun tk betul...mcm mane org mcm ko bleh percaya??? aku pun heran ler puak2 UMNO dr dulu suka percayakan berita palsu..otak dh tkbelh berpikir dh...bengonggg...

      Delete
    2. dasar PR macam BABI.. Anwar perangai BABI tu pun dijulang..

      Delete
  10. Unta, Keldai dan Babi PR cuma tahu melingkupkan negara kita... kecik-kecik tak nak mampos, dah besar menyesatkan orang!

    ReplyDelete
  11. aku kalau blog fitnah, menipu n suke putar belit cerita macam ni,
    memang benci giler la...
    kalau betol pun orang tu, perlu ke ko bukak aib orang??
    udah2 la, da tau kiamat da dekat, baik ko berdakwah betol2,
    dari kau sebar keburukan orang, tak dapat pahala pun...

    jangan sampai Allah tunjuk dan buka aib kau...

    ReplyDelete
  12. ni blog politik la sengal. mmgla cmni. tujuan utk org bukak mata je..haji hadi sendiri ckp klu nak pilih pemimpin kene bukak aib pemimpin tu supaya org x salah pilih..

    ReplyDelete
  13. gmbar najib disuperimposed dgn altantuya dan razak baginda x mau kecoh2 pulak.. video hiasan tu nk lebih komen.. mcm gampang je.

    ReplyDelete
  14. dasar anak gampang PR..
    kena batang hidung sendiri melalak melolong..
    Konon fitnah sana fitnah sini..
    mana jam omega?????????????????????????????

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...