Video - Husam Bersama Pemerintah Zalim Bashar Assad Di Padang Masyar Kelak - Shaikh Ali Al-Sobuni (Terjemah)

Ulamak terkenal daripada Syiria Shaikh Ali Al-Sobuni menyifatkan sesiapa dikalangan umat Islam yang menyukai dan bersangka baik terhadap Iran, ia akan berkumpul bersama-sama pemerintah zalim Syiria Bashar al-Assad laknatullah di padang masyar kelak.

Keprihatinan umat Islam dinegara kita ini terhadap Syiah sangat tinggi, tanpa mengira perbezaan ideologi politik, rata-ratanya secara mutlak menolak fahaman Syiah dan juga pemimpin  yang bersekongkol dengan puak-puak Syiah ini.

Terdahulu, setelah isu Husam Musa yang berfahaman Syiah didedahkan, seorang pemilik akaun FB Azmi Hussin turut mendakwa dimana terdapatnya satu tugu plat Syiah Iran yang dibawa ke Kelantan oleh Husam, bagaimanapun kita masih belum dapat mengesahkan dakwaannya itu dan sedang menyelidiki kesahihannya.
Isu Syiah ini juga mendapat perhatian seluruh umat Islam, dan kita ucapkan jutaan terima kasih buat semua pelawat yang telah bersama-sama mengongsikan isu ini sehingga hampir mencecah 500 kongsian Facebook sekaligus merupakan antara isu yang tertinggi dkongsikan dari blog ini.
Apa yang dikongsikan ini tidak bertujuan mengaibkan mana-mana pihak melainkan bertujuan mengzahirkan perkara yang sebenar supaya setiap rakyat tidak terus tertipu dengan imej seni lakon yang berbakat besar yang ditampilkan oleh pihak berkenaan. 

Sebagai umat Islam kita seharusnya berwaspada dengan fahaman Syiah ini serta mengambil pedoman dari apa yang disampaikan oleh Shaikh Ali Al-Sobuni berhubung kerjasama umat Islam termasuk Husam dengan pihak Iran. Anda Mampu Mengubahnya.

1 comment:

  1. kpd azmi hussin: pahtu ayoh demo kira betul ko guano??haha klakar demo..ilmu xdop nk wat pnilaian..kalu jahil hal agamo dok diam!! mu xdop ilmu nk nilai ore hok ado ilmu..keno ko gitu?? xkeno parok bohh! ibarat tukang kasut nk komen hal tukang rumoh.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...