@KhairyKJ Arahkan @PMOMalaysia Supaya Tidak Membantu Pada PRU13 Lalu ? @NajibRazak

Jika Datuk A Kadir Jasin dipertikaikan apa sumbangannya dalam membantu BN pada PRU 13 lalu sebagaimana yang diperkatakan diSINI, pertikaian itu kita dapat fahami kerana sebahagian penjelasannya ada diSINI.

Cuma apa yang kita tidak fahami adalah mengenai @PMOMalaysia ? Akaun Tweeter PMO ? Selain dilihat lebih mesra dengan update mengenai Khairy Jamaluddin, akaun ini mula tidak berfungsi pada 07 April 2013 yaitu kira-kira sebulan sebelum PRU13 kemudian kembali berfungsi pada 05 Mei 2013.

Dalam tempoh tidak berfungsi itu (08 April 2013 - 04 Mei 2013) apa yang dilakukan oleh @PMOMalaysia ? @PMOMalaysia ditugaskan dialam nyata atau dialam maya ? Jika dialam maya kenapa semakin hampir PRU semakin bisu dialam itu?
Disamping itu Tweeter @PMOMalaysia juga dilihat lebih intim dengan Khairy Jamaluddin apabila  aktiviti mengenai KJ sering dimuatnaik ? Sedangkan aktiviti pemimpin bertaraf Menteri tidak pun dimuatnaik sebagaimana aktiviti KJ. Adakah KJ turut berperanan dalam PMO walaupun PM sekarang bukan lagi bapak mentuanya ?
Kenapa aktiviti KJ yang menjadi pilihan @PMOMalaysia untuk di-retweet ? Kalau aktiviti yang turut melibatkan PM tak kisahlah kerana ada kaitan dengan PM selari dengan tugas @PMOMalaysia.
Namun ia tidak menjadi persoalan kiranya aktiviti lain-lain pemimpin turut dimuatnaik oleh @PMOMalaysia. Jadi berbalik kepada @PMOMalaysia yang tidak berfungsi ketika hampir pilihanraya, siapa yang arahkan @PMOMalaysia supaya tidak berfungsi dan tidak membantu (PM /BN/ Kerajaan) dalam tempoh itu ? Najib atau KJ ? Anda Mampu Mengubahnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...