Video - Patutlah Tun Mahathir Meluat Sangat Dengan @Khairykj @Ibdil & Bebudak Tingkat 4!

Patutlah dulu Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad benci sangat dengan bebudak tingkat 4 yang diketuai oleh Khairy Jamaluddin, mungkin sebelum ni ramai diantara kita tak faham mengapalah Tun M begitu meluat dengan KJ, yerlah KJ kan budak cerdik dari Oxford, pasal apa Tun M sesuka hati jer nak membenci KJ?. Adakah Tun M iri hati dengan kecerdikkan yang dimiliki oleh KJ ?

Benarlah kata orang Tun M ni seorang pemimpin berpandangan jauh, apa yang baru hari ini kita nampak dah lama dah Tun M nampak. Antaranya ialah mengenai KJ, kita tak nafikan kecerdikkan KJ yang didakwa oleh banyak pihak itu, dan kita akui KJ juga seorang pemidato yang hebat. Namun itu semua bukanlah satu keperluan utama untuk menjadi seseorang pemimpin, kalau setakat berpidato saja hebat, apa kurangnya Anwar Ibrahim ? Anwar lagi hebat!. Kenapa Umno tak ambil saja Anwar jadi pemimpin ?

Oleh demikian maka barulah kita sedar apa maksud orang tua makan garam dulu, salah satu bukti kewajaran Tun M membenci KJ adalah kerana KJ terlalu mementingkan diri sendiri lebih daripada parti mahupun agama, bangsa dan negara, KJ sanggup mempertaruhkan masa depan parti demi cita-citanya, lihat saja Biro Media Baru, makhluk spesis apakah yang dilantik oleh KJ mengepalai biro tersebut?. Apa kelayakkan Ibdillah Ishak untuk mengetuai biro berkaitan ? Cukupkah sekadar hanya menjadi balaci kepada KJ untuk diangkat mengepalai biro cyber parti ?

Ibdillah Ishak ! Seorang yang tidak punyai pengalaman mengenai selok belok dalam peperangan maya, dilantik sebagai pengerusi BMB hanya kerana hubungan baiknya dengan KJ bukan kerana kepakaran beliau dalam bidang berkenaan, kami tidak bermaksud memperkecilkan kebolehan beliau, tapi kami ingin menyatakan hakikatnya yang sebenar demi kelangsungan perjuangan Umno diruang maya yaitu satu ruang yang sangat penting dan wajib dikuasai oleh UmnoBN kerana ruang maya antara penyumbang kepada kalah menang sesebuah parti didalam Pilihanraya.

Tapi sungguh malang bagi sebuah parti jika punyai pemimpin cerdik seperti KJ, cerdiknya bakal mengjahanamkan parti, melantik sesiapa saja yang rapat dengan beliau untuk mengepalai sesuatu kepentingan parti adalah sikap yang terlalu biadap bagi seorang pemimpin, sikap seperti ini tidak patut ada pada seseorang pemimpin, seharusnya beliau perlu melihat kepentingan parti itu jauh lebih penting dari kepentingan diri sendiri.

KJ boleh diibaratkan sebagai seorang pemimpin yang hanya celupar mengeluarkan kenyataan untuk meraih populariti semata-mata, sebaliknya tiada sebarang hasil dari kenyataan yang dibuat. Jika dianalisis dari semua kenyataan yang dibuat oleh KJ bermulanya beliau menyertai dunia politik, hampir 95 peratus kenyataan yang pernah dibuat itu hanyalah bersifat retorik. Kenyataan beliau kononnya seolah-olah berpihak kepada rakyat sekaligus sering bercanggah dengan keputusan yang dibuat oleh parti ataupun kerajaan hanyalah untuk popularkan diri dan tidak lebih dari itu.

Maka tidak hairanlah jika KJ berpendirian mengekalkan Pengerusi BMB lantikkan beliau itu biarpun sedar ciri-ciri individu itu bakal mengjahanamkan UmnoBN, bagaimanapun pendiriannya itu bakal ditentang habis-habisan kalaupun terpaksa berpihak kepada pembangkang.... Anda Mampu Mengubahnya.

Belakang parang jika diasah lagikan tajam!!!

3 comments:

  1. Ada duit perabih bagi kat PEMANDU. PEMANDU pulak sub con pada konsultan media EDELMAN. Blogers dan cybertroopers pro kerajaan yang lebih berbakat dan mahir selok belok perang siber diketepikan. Lepas tu lantik mamat lifestyle yang habuk pun tak tau jadi pemimpin siber.

    Hangpa ni nak menang PRU 14 ke tak nak?

    ReplyDelete
  2. Aku sokong pendapat ko. Kelebihan Tun M, dia letak bangsa dan agama di depan, melebihi keluarga. Dan cerdik ! Buktinya rakyat masih dok perkata pasal kebijaksanaan Tun M walaupun dia dah patut lepak-lepak dengan cucu sekarang ni. Apapun aku salahkan Tun M sebab 'gagal' melatih pemimpin yang bijak dan berwibawa macam dia. Pemimpin sekarang hampeh.

    ReplyDelete
  3. Suhu tocang kafir harbi semakin mencanak meningkat menghentam orang MELAYU selepas Tun kuat tidur bersama budak tingkat 4 memerintah Malaysia.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...