6 Kali Bertanding 5 Kali Kalah, RM 100 Untuk Ketua Cawangan ?

#corrupt+file

4 comments:

  1. Sokong YM TG Razaliegh sebagai Senior Minister (mcm LKY) bertaraf Konsultan penuh kepada kerajaan 1Malaysia Najib..
    YM amat rapat dgn rakyat & memerhatikan Kerajaan dari luar sejak sekian lama..disamping tidak menyimpan dendam dgn UMNO & Tun Mahathir kerana pernah ada perbezaan pendapat & haluan.

    Latarbelakang professional dan Diraja beliau mampu membuat tindakan tegas menasihati & memecat kon-sultan yg tak berguna kepada negara..seterusnya menolak Omar Ong dari petronas.



    ReplyDelete
  2. Atas dasar 23 tahun dah UMNO Klaten dok wat kijo, habuk pun takdak, 6 kali PRU, tak leh amek aleh kerajaan...maknanya ore panggil tak paka kijo belaka. Wat perabih beras belaka. Jadi ahli marhaen bawah tu bulih la tukar hak mana nak tukar. Ketua gapo sekali pon, kalu tak leh bawa kemajuan dan perubahan, dok stael lama juga, baik tuka. Ni tidak, nya dok keghabat kemah keming, orang nak masuk dekat sikit nyakena spelek selalu.

    Kain pelikat pun kalu lama sangat, jadi lunyai pughah abih. Tukar kain barula, banyak hak pesen baru, keras-keras lagi pun ada.

    ReplyDelete
  3. Sedih.Menyesal dgn sengketa,hasad dan dengki di kalangan Melayu.Tak suka tengok bangsa maju agaknya.Tak habis2 dgn bongkar ini,bongkor itu.Bangsa sibuk dgn mencari rezeki kita sibuk dgn isu yg kita sendiri cipta.Apa akan jadi dgn orang kita.

    Sikap negatif dan mudah menyalahkan org lain tidak memberi faedah kpd kita.Kesannya:hilang fokus utk memajukan ekonomi Melayu,hidup masih dibelenggu prasangka,masa dan raga terbuang,hidup terus dibelenggu kemiskinan...dlln.

    Fikirlah.

    ReplyDelete
  4. juru ukur umno6/20/2013 3:30 PM

    Makluman....dato pi mula menjadi jurukur berlesen dan menubuh syarikat jurukur berlesen hanya selepas tewas buat kali pertama sebagai calun bn di pasir mas sebelum menjadi calun beliau adalah seorang pegawai d pejabat tanah pasir mas.
    Selepas meletak jawatan sebagai pegawai di pejabat tanah pasir mas dan menjadi calun bn yang tewas maka dato pi menubuhkan syarikat wira ukur consultant pada 22 oktober 1990 serta di anugerahkan projek yang difahamkan bernilai melebihi rm30juta. Mungkinkah ini sebagai ganti rugi di atas kekalahan tersebut. Kekayaan dan kedudukan kewangan dato pi sekarang banyak disumbangkan oleh penglibatan beliau di dalam umno. Insaflah...apakah sumbangan dato pi yang hebat kepada parti dan kemajuan rakyat pasir mas. Tengoklah keadaan bangunan umno pasir mas sekarang., sebuah bangunan yang baru dan megah semasa di tinggalkan oleh dato rahim kepada beliau satu masa dulu...sekarang cat pun luntur...
    Memegang jawatan PRESIDEN PEJUTA semenjak 2004 hingga kini, apakah sumbangan dato pi dalam memartabatkan persatuan dan ahli selain mengeluarkan surat sokongan bagi mendapatkan projek untuk syarikat sendiri..ahli-ahli persatuan tolong buat pencerahan mengenai jasa dan sumbangan presiden kepada persatuan dan kebajikan ahli....

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...