Video - Anwar Kecewa, Kerana Cuaca Penyokong PR Tinggalkan Perjuangan

Kekecewaan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan kehadiran rakyat yang menghampakan dihimpunan blackout 505 yang diadakan petang tadi jelas dapat dilihat dalam beberapa petikan ucapan beliau.

Kebiasaannya beliau sering menyalahkan kerajaan khasnya FRU yang menggunakan alat pemedih mata bagi menyuraikan mereka, namun petang tadi kuasa Allah dengan cuaca yang berjerebu menyebabkan sebahagian besar penyokong PR tidak hadir dan ada juga yang bersurai awal.

Maka perancangan mereka untuk gulingkan kerajaan tidak tercapai, selepas ini apa pula perancangan Anwar yang keseterusnya. Anda Mampu Mengubahnya.

25 comments:

  1. Confirmed dia ni dah gila.....subhanallah....merapu habis!!!!Allahuakhbar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang dah GILA pun,GILA Kuasa

      Delete
  2. Allah s.w.t. tak turunkan ribut petir pun dah kira untung le Berok Anuar Ibrahim.

    ReplyDelete
  3. Memang langsung tak di sebut yang Tuhan dah turunkan bala jerebu agar Anuaq Spring gagal.Btw, apa hal rambut dia dah blonde, nak jadi blondie ker?

    ReplyDelete
  4. meroyan jadi PM tp tak dapat...kalah tu kalah la...Kerusi parti mana lagi bayak anwar oi...sapa majoriti skrg...undang2 Malaysia kerusi lebih dia yg perintah, hang tau tp sbb penyokong hang bodoh sebab tu hang boleh kelentong depa all the time...lagi best bl penyokong hang rela diperbodohkan...bekerjalah..bela lah nasib orang kat permatang pauh..pi lah balik jenguk tanya khabar kat depa dr duk buat benda tak senonoh ni...malang Malaysia ada orang mcm ni..

    ReplyDelete
  5. Meroyan habeh.Malu nyer

    ReplyDelete
  6. Kesian orang Permatang Pauh....undi wakil untuk menghancurkan negara...nak buat camne...hangpa gigit jari ler...takkan Anwar membuat apa-apa kerja untuk membantu hangpa! Dia hanya satu matlamat saja - nak jadi PM!!

    Patriotik

    ReplyDelete
  7. BABI SUDAH GILA, SUDAH HILANG PEDOMAN,SUDAH TIDAK WARAS..SEMUA YG SOKONG BABI TIADA MARUAH..MUDA2HAN BABI KENA BALAK...

    ReplyDelete
  8. sudahlah anwar kalau setakat lulus GD ja jangan cakap banyak lah kau tu sebenarnay tak da apa pun bengap betul bengap, dah kalah kalah lah.elok kau bertaubat umur pun dah patut mati jangan sampai kau dipaksa mati udahlah.cakap pun merapu cuba belajar terima hakikat.muka kau tu pun Nampak tak berseri dan beserabut, solatlah nwar kau ni tak penah solat n sujud pada Allah tu sebab kau merapu dan hidup kau tak tenteram, jika kau sujud tenteu kau akan berubah nwar.Tidak kah kau malu pada anak dan cucu kau nwar. jika tidak memang patutlah perangai kau macam tu.kau ni gila lah anwar.

    ReplyDelete
  9. Puak yg mcmneh nak di pilih utk mentadbir negara? baru cuaca jerebu sikit depa dah xbrani nak kuar...sok kalo negara kene serang ke..depa la yg paling awal sekali angkut tikar bantal lari kuar negara...

    Puak haram neh cume brani kat pentas ceramah, kat media esp kat internet tapi bila perlu berhadapan mrk cume brani bila segerombolan...bila bersendirian mau terkencing berak bila di sergah...puak yg bijak merekayasa fitnah cume bijak tang bercakap berdegar2 tapi bila tang kerja hampeh.....

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, perhimpunan haram Si Gay Tua yang bertujuan untuk menggulingkan kerajaan Islam yang sah telah gagal akibat cuaca jerebu yang semakin teruk. Segala benda negatif yang dilemparkan ke atas UMNO sebenarnya 100% tepat mengenai dirinya sendiri. Dialah orang nombor 1 yang paling kuat memfitnah dan menipu. Anwar Al Jub memang samseng habis. Akhlak dia dah tak menyerupai orang yang beriman pada Allah dan hari akhirat.

    ReplyDelete
  11. Kepala hotak kau la BABI. Kau masuk tg rambutan je la lepas ni. Tu tempat yang paling sesuai untuk babi sekor ni

    ReplyDelete
  12. ORANG KESITU BUKAN NAK LIBATKAN DENGAN DEMO TAPI UNTUK SANTAI BERSAMA KELUARGA PADA UJUNG MINGGU YG DATANG UNTUK BERDEMO TIDAK LAH SEBERAPA SANGAT YG RAMAI TU ORG DARI LUAR KUALA LUMPOR UNTUK LIHAT KEINDAHAN KUALA LUMPOR DAN BECUTI JANGAN DIHERET SAMA ORG YG TIDAK MENYOKONG PEMDEMO SEBAB ITU RAMAI YG PULANG AWAL TAKUT TERJADI APA APA DEMO BLACKOUT 505 GAGAL SEPENUH RAKYAT SUDAH TAHU ANUAR HANYA PENIPU 24/ANGKAT SUMPAH JUGA.PENYOKONG PR DAP,PAS PKR TERTIPU JUGA AKHIR NYA.

    ReplyDelete
  13. Lepas pilihan raya ni bawak2 la buat kerja untuk rakyat nuar oi. Banyak lagi rumah2 ayam, judi x berlesen,, nak dibenteras. Tolong la kerajaan pasal hal dadah. Dah lama sangat tokey2 ni makan hasil dari kebinasaan rakyat. Tolong la. Kerja kerja dan bekerjasama. Kalo ko seru rakyat untuk berhimpun depan premis2 ayam kat bukit bintang tu, aku akan sokong ko berdiri depan2. Amacam tok hadi? Kit siang? Tuk jib, Ada brani?

    ReplyDelete
  14. Kasihan orang pematang pauh ikut mamat gila ini masuk masuk tg rambutan.bawa buat kerja bantu rakyat yang undi kamu tempuh hari.

    ReplyDelete
  15. APA DA DIA ORANG NI SOKONG NUAR. NUAR BUAT DEMO DAPAT DUIT BERJUTA2 PASTU YG PENYOKONG NYA DIMINTA BERJIHAD LAGI. KESIAN DAH SAKIT SI NUAR GILA NI. MUKA DAH MACAM ZOMBIE PASAL JEREBU KE? NI LA DIA OMAK & BAPAK EH TAK NGAKU ANAK SBB DNA PUN TAK NAK BAGI. NUAR CUKUP2 SUDAH3 CUKUP SUDAH SAMPAI DISINI SAHAJA.

    KALO NUAR SORANG YG GILA SUDAHLA JGN LA SAPE YG TAK KENAI DIA PUN GILA SUDAH KESIAN NNT. PASAL YG KUAT MENIPU NUAR YG PENYOKONG DIA IKUT JE. TAPI YG KESIAN BDK2 BARU NAK NAIK SOKONG NUAR PASAL DIORG TAK KENAL SAPA NUAR? JGN PANDAI MAIN FB JE KALO NUAR PUN KAU TAK KENAL.

    HARAP ORG DAH SEDAR SAPE NUAR YG SBNARNYA RAJA PENIPU 360. ANWAR LAYAK DILABELKAN BAPA SEKULAR KERANA SEMUA YG MELIBATKAN ACTIVITI SEKULAR BELIAU LAH AKAN MENYOKONG SAMA ADA ANDA SEDAR ATAU TIDAK?

    NAMUN KEADAAN MENDESAK KERANA BYK JANJI YG DITABURKAN NUAR DGN PIHAK ASING.

    ReplyDelete
  16. Meroyan tak sudah-sudah...agak dia ni gagal masa ambil exam matematik dulu kot...berapa banyak kerusi yang pakatan menang, dan berapa banyak kerusi BN menang? matematik mudah kan???...bukan rocket science ni nak kira. kata ada penipuan SPR, kemukakan bukti...mana bukti? mana senarai nama 40000 orang Bangla yang 'terbang khas' tu? mana laporan adanya blackout dari ejen calon ke, orang yang ada situ ke? mana? yang tak tahan tu, sebelum pilihanraya siap buat perjanjian tu (dengan PM Najib) kununnya untuk Najib serah kuasa secara aman...hahahahhaha...kelakar, kelakar...bila tak dapat, kan dah meroyan...tak usah lah nak sebut undi popular tu, ianya tak diamalkan di Malaysia. Dulu dalam UMNO dan menang pilihanraya beberapa kali, tak pulak si Sesumpah ni komplen, ok je...SPR yang sama jugak, tapi bila keluar BN, semua tak betul..ini tak betul, itu tak betul...kenapa masa dalam tu tak buat 'perubahan'? kau dulu bukan berada di kedudukan yang calang-calang org boleh sampai, TPM, org no. 2 negara...apa kau buat? sudahlah, terimalah kekalahan dan hentikan pembohongan...LAIN KALILAH !!!!

    ReplyDelete
  17. KITA JANGAN MENGIKUT SAJA APA YANG DI SURUH SEDANGKAN PERBUATAN KITA MENYALAHI HUKUM UGAMA DAN UNDANG UNDANG NEGARA JADI INSAN YG BERHEMAH JADI LAH RAKYAT YG BERDISPLIN JANGAN JADIKAN DEMO INI SATU IBDAH ITU SEMUA BERDOSA INGAT DOSA KITA MUSUHI SESAMA ISLAM PEMIMIPIN KITA ORG ISLAM LEPAS TU KITA BERSUBAHAT DENGAN MUSUH ISLAM UNTUK JATUKAN KERAJAAN YG DIPIMPIN OLIH ORG ISLAM JANGAN IKUT ORG YG BERBUAT DOSA INGAT ALLAH JANGAN INGAT KITA HIDUP TIADA PENGANGAN MAKA NERAKA YG PALING BAWAH TEMPAT NYA.ALLAHUALAM.

    ReplyDelete
  18. JANGAN TAK TAHU..JANGAN BODOH BERTERUSAN ADUHAI MELAYU..PENGKHIANAT YANG SEKOR INI BUKAN NAK BERSIHKAN SPR...BUKAN NAK HAPUSKAN RASUAH..BUKAN NAK CARI KEADILAN..BUKAN NAK MEMBELA KEBENARAN...

    MATLAMATNYA SEPERTI SYAMPU JENIS TERBAHARU.. TIGA DALAM SATU, NAK JADI PM..NAK BANTU DAP YANG BERPURA-PURA SOKONGNYA DAN DALAM MASA YANG SAMA NAK BAYAR HUTANG YAHUDI DENGAN MEMBANTU MENJAYAKAN AGENDA MUSUH ALLAH UNTUK MEROSAKAKAN NEGARA ISLAM SELURUH DUNIA...LIBYA..IRAQ..MESIR,SYIRIA..TURKI.JUGA..MALAYSIA

    ReplyDelete
  19. Setuju pak Teh!!. Semuanya alasan puak PR ni aje. Desak SPR buat itu dan ini..dakwat ler segala macam. Mereka tidak ikhlas...Apa pun dibuat oleh SPR tidak akan memuaskan hati setan-setan ni..akan ada yang tidak kena, sebab matlamat sebenar mereka lain.

    ReplyDelete
  20. aku sampai sekarang hairan dgn para penyokong dia ni.....apa korang dapat???
    apa korang ingat Nuar ni nak hargai ke segala penat lelah melalak melolong dlm panas berjerebu tu???
    yg pastinya para penyokong Nuar ni adalah golongan yg GAGAL DAN KECEWA dlm merebut peluang ekonomi,pelajaran yg ada di negara ini.....
    pendek kata mereka adalah GOLONGAN TERPINGGIR....bila dah gagal, terpinggir , kecewa, mula salahkan org lain...marahkan kerajaan...pada hal salah korang jugak.....FAILED dlm serba serbi....
    samalah mentaliti korang dengan pemimpin korang nuar al juburi tu....bila kena buang dari kerajaan sebab perangai meliwat yg tak senonoh tu, mula salahkan org lain....

    ReplyDelete
  21. Sembahyang Hajat , baca Ya'sin .

    ReplyDelete
  22. Ajaran Si'yah Wahabbi , wajib lagi halal dihapus kan demi kelangsongan Sunnah Wa'al Ja'ma'ah .
    tanda tanda Ma'jut Ja' jut sudah kelihatan , hanya tunggu Da'jjal ?...........merialtasikan....

    ReplyDelete
  23. Bagi pemimpin dan penyokong-penyokong BN, TIBA MASANYA KENA BERSATU HATI, TEGUH BERKEYAKINAN MANTAP BAHAWA PERJUANGAN KITA ADALAH SATU-SATUNYA PERJUANGAN YANG BENAR DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

    KENA YAKIN
    SUNGGUH-SUNGGUH DAN RANCANG STRATEGI DEMI ANAK-ANAK CUCU KITA. JANGAN BIARKAN MEREKA MEMDERITA KERANA KITA ALPA.

    ReplyDelete
  24. aik tak nampak pun anuar tidur kat padanmg merbok

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...