MAAFKAN SAYA TOK GURU!!! CUKUPLAH PELAWOK TU...

MAAFKAN SAYA TUAN GURU CUKUPLAH PELAWOK TU...

Ini adalah salah satu ceramah Nik Aziz diantara berjuta siri ceramahnya.Jika dahulu puak PAS lantang menentang segala apa yang Umno bina dan buat,Seperti juga Putrajaya yang disebut sebagai Mahligai bernilai RM200 juta.Heboh seluruh kampung dibohongi dengan pembaziran wang rakyat.Tapi kini lihatlah sendiri apa yang ada dibalik jubah dan semutar itu.

Kalau dah kena aras batang hidung sendiri tahulah macammana,Jika melihat telatah pemimpin PAS hari ini,Dengan rendah hati GK berani berSUMPAH jadi seSUMPAH kiranya PAS membentuk kerajaan dan akan melaksanakan Hukum Hudud.Takkan punya jamin 100peratus lah.20 tahun tidak cukupkah masa untuk berstarategi untuk melaksanakan Hudud.

Jangan kata HUDUD,kebajikkan untuk rakyat pun entah kemana,bukankah kebajikkan itu lebih penting dari segalanya.Yang jelasnya kereta baru,rumah besar,isteri topup dan berselindung dibalik.........GK percaya dengan kuasa Allah taala didalam Susu bayi yang mengandungi DHA,AA dsbnya telah menjadikan Rakyat Kelantan dan seluruh Rakyat Malaysia cerdik serta bijak untuk berfikir baik dan buruknya insyaallah.

Ayuh kita ubah Kelantan dengan menjadikan rakyat Kelantan bangkit di arus kemodenan supaya dapat berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah dengan rakyat dinegeri lain di bumi Kelantan sendiri.Anda Mampu mengubahnya.

1 comment:

  1. Parti Islam Plastik ni GELOJOH dlm MENIPU....tu pasai mangkuk tandas asyik telungkup ke muka sendiri....hehehe

    Gelojoh hok lagu manooo tuuu weii...lagu ni la kawe

    "Kita tidak mahu perkara yang sama berulang pada kes yang lepas di mana mahkamah telah memutuskan hukuman sebat tetapi tidak ada rotan, siapa yang akan lakukan dan juga di mana ia ingin dilakukan. Keadaan ini amat memalukan kita, jadi secara dasar Kelantan sudah bersedia sepenuhnya,"
    – Mohd Amar, Timbalan Pengerusi Jkuasa Teknikal.

    nak baca lebih lanjut sila layari:
    http://hhalem.blogspot.com/2011/10/jkuasa-teknikal-hudud-pelajari.html

    nampak dah kegelojohan Parti Penipu ni mempermainkan hukum Allah???....sedarkanlah diri anda......hehehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...