PEMBERITA TV3 TERSASUL MENJADI DALIL ANWAR PM



Bezakan mentaliti penyokong pembangkang, video pemberita tersasul sebeginipun boleh dijadikan modal untuk mereka. Inilah tahap profesional mereka, Kemaruknya diaorang nak tengok Anwar sebagai PM. GK melihat perkara ini sebagai satu usaha pengukuhan dan kemuafakatan diantara mereka terjalin dengan satu cerita lawak yang cuba diusulkan sebagai cerita realiti yang bakal terjadi.

Bagi penyokong BN pula kadang-kadang terikut dengan rentak pembangkang yang cuba mentertawakan setiap isu yang dibawa. Kesedaran perlu ada terhadap mentaliti penyokong PR terutamanya pengikut ajaran sesat Pas, GK sudah masak dengan perangai mereka, nama lagi pembangkang,apa yang kita bawa semuanya tidak kena.

Apakah puak pembangkang merasakan isu tersasul ini lebih besar dari isu LEMBU ? Itulah pembangkang. Bila keluar isu ini mereka terdiam sepi Sila KLIK.

Untuk pengetahuan pelawat , video tersasul tersebut baru di upload pada 07/01/2012 dan mempunyai 1020 like serta 38page komen. Itulah bukti betapa kemaruknya puak ni nak lihat seorang PELI........ naik menjadi Perdana Menteri Malaysia. Anda Mampu Mengubahnya.

2 comments:

  1. ustaz budak tak tersasulpun kata nik aziz nabi apa er?

    ReplyDelete
  2. badrulamin xtersasul jugak kata anwar imam mahdi apa citer?

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...