RAKAMAN - TIPS UNTUK PEJUWANG VS AGEN KUTIP HUTANG

Adakah anda seorang pejuWang ikhlas yang sebenar ? jika ya sudah pasti anda akan mengalami pelbagai masalah kerana keikhlasan anda itu tidak dapat mengeyangkan perut anda tanpa anda tanpa anda berusaha untuk menyuapkan nasi ke mulut sendiri.

Jika begitu ada tips terbaik untuk anda mengelakkan diri anda dari terus diburu oleh agen pemburu hutang diatas perkhidmatan yang anda gunakan untuk berjuwang, mungkin tips ini lebih baik dari anda menipunya setiap kali anda dihubungi supaya menjelaskan hutang tertunggak perkhidmatan internet yang anda telah gunakan.

Hahaha, dengan mencari silap dan membuat kecoh serta huru-hara sedikit sebanyak ia dapat mengalihkan isu sebenar kepada isu yang anda baru timbulkan itu, taktik sebegini sudah biasa digunakan oleh ketua pembangkang bagi meneruskan karier politiknya, kredit harus diberikan kepada Ketua Pembangkang hasil idea tersebut.

Situasi begini perlu diwujudkan agar anda tidak sentiasa lemah dan merasa bodoh dibolakan oleh orang yang lebih licik bermain bola, mungkin masanya belum sampai untuk anda menghasilkan gol terbaik kerana anda berada dalam posisi pertahanan sebelum anda berada pada posisi penyerang.

Lebih baik anda miskin dalam kemuliaan daripada senang dalam kehinaan, tidak usahlah sentiasa mengemis setiap masa diatas perkara rutin untuk selesaikan perjuangan anda sebaliknya berjuanglah dengan memperkudakan diri sendiri demi memboroikan pemimpin-pemimpin anda dan lapisan-lapisannya.

Benar anda tidak perlukan berjuta-juta berserta susunan abjad berkelas A,B,C,D,E, atau F, kerana itu tidak setaraf dengan anda dan anda tidak punyai masa untuknya melainkan anda perlu fokus kepada perjuangan untuk membantu mereka yang setaraf untuk mendapatkannya bagi merealisasikan sebuah perjuangan ikhlas yang sebenar-benarnya bagi erti sebuah perjuangan demi agama, bangsa dan negara yang terbukti terbela tanpa beda.

Bagaimana tips pada klipvideo tersebut hanyalah pandangan semata-mata dan tidak memaksa anda menggunapakainya jika anda rasa itu satu hal yang tidak betul, jangan serabutkan otak anda kerana Anda Mampu Mengubahnya...

" Biar anda sahaja yang bankrup, jangan otak anda yang bankrup "

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...