Serambi Mekah Bergegar - Pelajar Sekolah Beraksi Tarian Tiang - Video

Santai dihujung minggu...

Seakan  seni yang sama biarpun tidak serupa, namun ia tetap menghiburkan, goyang tu goyanglah, tapi jangan ada yang diserang histeria pula.

Pada September 2008 yang lalu media pernah melaporkan mengenai kejadian yang berlaku di  Sekolah Menengah Kebangsaan Zainab (2) dimana seramai 30 pelajar perempuan diserang histeria.

Kejadian itu dipercayai bermula kira-kira pukul 11 pagi apabila seorang pelajar tingkatan dua yang ditegur oleh gurunya kerana termenung, menjeling tajam ke arah guru terbabit dan kemudiannya diikuti dengan jeritan serta tangisan beberapa pelajar lain.

Pengetua sekolah itu, Norizam Mohd. Zain berkata, jeritan dan tangisan itu kemudiannya merebak ke kelas bersebelahan sehinggalah ia bersahut-sahutan ke beberapa blok lain.

Menurut beliau, bagi mengelak perkara itu menjadi lebih serius, pihaknya segera menghubungi seorang guru agama daripada sekolah agama berhampiran untuk meminta bantuan.

Norizam memberitahu, pelajar berkenan telah pengsan semalam semasa di dalam kelas dipercayai akibat terlalu letih berpuasa. 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...