Video - Najib Dedahkan Salahguna Kuasa Anwar Semasa Menjawat Jawatan TPM

Ketua Umum PKR Datuk Sri Anwar Ibrahim yang senantiasa lantang dengan memfitnah menerusi ceramah-ceramahnya terhadap Perdana Menteri Datuk Sri Najib Tun Razak dilihat kali ini akan rebah tidak terbangun apabila orang yang selalu difitnah olehnya mula bangkit menyatakan kebenaran yang sebenar-benarnya mengenai beliau.

Benarlah kata pepatah, diam ubi diam berisi, dan pepatah Kelate pula menyebut 'Hero tak gadduh' itu sebenarnya ada pada batang tubuh Najib Tun Razak, sikap beliau yang tenang dan cara politiknya yang tidak pernah mengaitkan anak isteri mana-mana pemimpin politik dalam negara ini seharusnya dipuji, dihormati, dikagumi dan WAJIB dicontohi.

Dengan lagak Anwar yang sentiasa kehulu hilir mendewakan diri sendiri, kononnya yang zalim menjadi pemerintah, dan yang baik seperti beliau dipenjarakan, akhirnya didedahkan oleh Najib pada Perhimpunan Agung Umno beberapa hari yang lalu mengenai hal sebenarnya yang berlaku.

Menurut Najib, salah satu punca yang sebenarnya Anwar dipenjarakan antaranya adalah disebabkan Anwar telah menyalahgunakan kuasa dengan mengarahkan polis Cawangan Khas mengubah afidavit untuk melindungi dirinya diatas perbuatan tidak bermoral.

" Dia gunakan kuasa sebagai Timbalan Perdana Menteri mengarahkan Cawangan Khas, merubah afidavit bagi menutup perbuatan tidak bermoral itu"

Kenyataan rasmi Najib itu pastinya akan dinilai oleh rakyat yang selama ini hanya mendengar tohmahan sebelah pihak sahaja, sehingga rakyat begitu teruja dan mempercayai kesucian yang diomong oleh Anwar sebelum ini. Ikuti rakaman video dibawah. Anda Mampu Mengubahnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...