Bermulanya Kebangkitan TMJ Hero DiRaja Membela Rakyat

Kebelakangan ini, saya hanya menyuarakan pandangan supaya mereka yang diberikan amanah jangan salahkan rakyat kerana hilang keyakinan dan kepercayaan terhadap anda, tetapi fikirkanlah mengapa rakyat telah hilang keyakinan dan kepercayaan terhadap anda. Nampaknya teguran saya secara baik ini telah mendapat maklum balas yang kasar daripada seorang menteri. Kalau saya mendapat jawapan sedemikian, apa harapan untuk teguran rakyat lain didengar?

Anda seorang menteri, bukannya tuhan dari syurga yang tidak boleh ditegur. Jangan fikir rakyat negara ini wujud untuk memberikan anda jawatan dan kekayaan, tetapi jawatan tersebut wujud supaya anda memberikan khidmat kepada rakyat. Apabila saya bersuara, saya melakukannya sebagai pemimpin rakyat saya, rakyat Johor dan Malaysia. Saya hanya mengingatkan para pemimpin negara ini bahawa mereka mempunyai tanggungjawab untuk berkhidmat kepada rakyat, dan nampaknya oleh sebab itu saya diserang.

Dalam aturan dunia yang baru, saya membayangkan masa depan di mana setiap orang mempunyai hak menyuarakan pendapat masing-masing. Namun, keadaan di Malaysia pada hari ini tidaklah begitu, menteri-menteri pantang ditegur. Saya rela dicemuh untuk mempertahankan perkara yang benar, daripada disanjung untuk membela perkara yang salah.

Saya bukan ahli politik. Saya hanya bertanggungjawab kepada Allah, Sultan saya, dan rakyat Johor. Saya bukannya menjalankan suruhan seperti boneka. Johor hanya mempunyai tempat bagi mereka yang mahu berkhidmat kepada rakyat, bukan untuk mereka yang mahu meraih undi demi kepentingan peribadi.

Akan tiba suatu masa, di mana rakyat Johor perlu membuat keputusan demi kebaikan masa depan kita dan generasi yang akan datang. Kita akan bersatu dan membuat keputusan tersebut sebagai Bangsa Johor, untuk menempa masa depan kita. Bersatu kita teguh, bercerai kita roboh. Saya berdiri untuk rakyat saya, bukan untuk merebut kuasa, bukan untuk menumbangkan kerajaan, tetapi untuk menjaga kesejahteraan rakyat saya.

Saya tidak pernah menyuruh sesiapa berundur atau meletak jawatan, hanya sekadar memberi ingatan kepada ahli politik berkenaan peranan dan tanggungjawab mereka. Sekiranya perkara seperti itu pun anda tidak boleh terima, jelaslah kepada seluruh rakyat betapa angkuh dan sombongnya anda.

Alhamdulillah, saya telah dikurniakan dengan kehidupan yang selesa. Kalau hendak diikutkan, saya boleh hidup dalam dunia saya sendiri tanpa menghiraukan permasalahan rakyat, tetapi saya di sini berdiri teguh bersama mereka. Jadi kepada mereka yang ingin mencemar imej saya dan menjadikan saya musuh awam nombor satu, sesungguhnya rakyat lebih bijak dan mampu menilai sendiri.

Jangan gunakan saya untuk mengalihkan tumpuan daripada isu-isu nasional yang lain. Negara ini memerlukan ahli politik yang bersih dan telus, yang menjalankan tanggungjawab mereka dengan keikhlasan dan integriti.

-DYAM Brigadier Jeneral Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor.

Seluruh kaum kerabat diraja dinegeri-negeri di Malaysia seharusnya berfungsi atau mencontohi apa yang dilakukan oleh Tengku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim dalam menasihati kepimpinan kerajaan.

Sebagai rakyat Malaysia, kita wajib memberi sokongan tanpa berbelah bagi kepada TMJ yang juga satu-satunya TM yang dilihat banyak berfungsi tampil membela rakyat.

TMJ bersuara bukan diatas kepentingan dirinya, TMJ memiliki banyak keistimewaan atau dengan kata mudahnya kekayaan dan kemewahan sudah menjadi miliknya, biarpun begitu nasib rakyat tidak dilupakan, diatas rasa kebertanggungjawaban TMJ telah menunaikan salah satu dari tanggungjawabnya kepada rakyat. Syabas!!! Anda Mampu Mengubahnya.

48 comments:

  1. TMJ lanun ini mau tunjuk warak?
    puihhhh.. kalau Raja negeri lain mcm Perak ke aku respect.. tp ini penyamun Kesultanan Johor nk tnjuk apa? TMJ sendiri kepala gengster.. puihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. WHO LET THE DOG OUT!!!!

      WOOF WOOF WOOF!!!

      MACAM ANJING MENYALAK!!

      Delete
    2. Lu sapa nk ckp TMJ lanun?? mcm lu tuh bgs sgt..dia "kepala gengster" pn sekurangnya ada gak jasa dia pada rakyat johor...setakat lu keyboard warrior baik lu diam je lah...hakkkkptuiiii...

      Delete
    3. Nak Mati Ke

      Delete
  2. Saya orang Perak dan saya sokong 100% TMJ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerana Allah TMJ johor berkata maka aku dr utara bersamanya

      LOTR

      Delete
    2. kerana Allah TMJ johor berkata maka aku dr utara bersamanya

      LOTR

      Delete
  3. Cuba teliti ungkapan Dato Sri Nazri Aziz dan jangan di salah ertikan dana pada juak juak sekeliling pemimpin berilah nasihat yang betul dan jangan di tokoh tambah kerana yang merana kita bangsa melayu sendiri.

    ReplyDelete
  4. Saya sokong TMJ walaupan saya orang Sabah.

    ReplyDelete
  5. Serve you rite Stupid Najib and his Idiot Menteris!!!!

    ReplyDelete
  6. Saya orang penang saya sokong TMJ

    ReplyDelete
  7. Jangan jadi batu api. Jangan perbesar dan libatkan Institusi Raja dalam perkara 1MDB. Sebabnya perkara belum sahih. Jangan hasut dan beri gambaran yang seolah-olah hukuman sudah dijatuhkan.

    Kepada juak-juak penghasut Raja dan Rakyat kamu sekarang telah menyimbah minyak kedalam api kerana tujuan untuk menjatuhkan kerajaan secara putar belit fakta.

    Perkara yang melibatkan 1MDB perlu dibentangkan secara terperinci. Kenapa puak-puak penghasut tergesa-gesa menghukum dan menyalahkan sesuatu yang belum dibicarakan. Inilah kerja-kerja pengkhianat.

    Kenapa isu TMJ mencelah sesuatu yang belum pasti lalu diperbesarkan. Kenapa bangsa asing yang menghina Yang DiPertuan Agong dan Raja-raja Melayu tak pulak penghasut-penghasut ini menviralkan dalam media atau pun turun ke jalan berdemonstrasi minta ditangkap atau didakwa.

    Nampak sangat ada pengkhianat dalam negara yang menjadi musang berbulu ayam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh dlm Olah Bahasa tiada fakta.. Sah penjilat

      Delete
    2. Sokong tmj

      Delete
  8. Bab 1mdb semua pandai ....bijak ...iq tahap tinggi ....smua kluar idea/pandangan ...yg x tahu ...terus jd serba tahu .....

    Bila bab agama islam dihina ....knp x jd org pertama yg berada di saf hadapan??

    ReplyDelete
  9. Dia sendiri pun tak betul..aduhai letih dapat anak raja macam ni..p belajar lagi etika kesultanan supaya dihormati semua lapisan..yang muda muda sanjung lah..yang tua menyampah..bibit bibit terhapusnya kesultanan melayu

    ReplyDelete
  10. AKU ORANG KEDAH -------BRAVO TMJ ------TERUSKAN

    ReplyDelete
  11. harap TMJ tak main pompuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh percaya ke tak main pompuan???

      Delete
  12. Tak payah cakaplah TMJ bertanggungjawab kepada Allah semua orang tau siapa sebenarnya TMJ tak perlu nak cerita lebih2 buat malu aja.

    ReplyDelete
  13. Aku budak perak. aku banga wahai rakyat johor..
    raja berjiwa rakyat.. ada negeri sendiri.. kaya raya..x belagak dan gah diri
    ini.. baru macai pekak n tipu duit rakyat.. baru ciput dah sangka hebat..
    x ingat nak mati ka macai botak oiii.. ingat jgn menderhaka kpd raja..cilaka jd nya..
    Mohon diampon tuanku. (n7)

    ReplyDelete
  14. Engkau budak perak ke, kedah ke, sabah ke semuanya adalah macai2 Mamak Celaka dan DAPigs.

    ReplyDelete
  15. Perliannya "everything to hide" kepada PM amat tak wajar kerana PM sebagai pemimpin tertinggi negara ini. Pelbagai tafsiran buruk akan timbul daripadanya. Walaupun pelbagai isu salahguna kuasa timbul dewasa ini. Isu ini memecahkan lagi masyarakat. Memperomosikan bangsa Johor yg satu lagi saya tak faham. Seterusnya kita jangan melatah apabila tindakbalas daripada cemuhan tersebut daripada "panglima" Najib. Biarlah orang politik dan rakyat menangani isu politik kalau tidak mahu orang mempersendakan pihak istana. "Kebebasan bersuara" , ok teruskan, kalau sanggup dicemuh dan diperkatakan orang, jangan marah le..

    ReplyDelete
  16. Kalau lu Cakap..ha, tiada orang mari punya mau Ciakap..bro'..kita olang bawahan kadang-kadang tiada siapa mau peduli..oo..sikalang laja..mau cakap benyak bulik oo..tiada mau lawan dia punya'ciakap..kita layat biasa saja..haa, ciakap benyak pun tala guna..woo' sei' kei kong maa'..
    lak ikong lap pei_mei..la'siap'pee.

    ReplyDelete
  17. botak dan tmj 2x5, dua2 sombong dan angkuh..dlm dunia lagak jer lebih..bila dah didatangi sakaratul maut yg dikirim oleh Allah SWT baru tau langit tinggi rendah..baru tau takde sesiapa yg boleh menolong walaupun selama ni sentiasa di kelilingi oleh bodyguard dan pengampu.

    ReplyDelete
  18. Nazri xla salah sgt mungkin bahasa dia sedikit biadap....tapi cuba perhatikan message yg cuba disampaikan! aku rasa ada benarnya jugak...........andaikata kalau suatu hari nanti rakyat malaysia diserang ko rasa siapa yg akan backup kita...ko rasa dimana raja2 time tu?

    yang menjaga negara kita selama ni adalah dari rakyat yg hidup didalamnya kan?

    zaman Rasullullah dahulu, yg turun backup baginda sewaktu perang2 besar kebanyakkan rakyat biasa seperti saidina hamzah, khalid al walid....so nazri ni kira berani la boleh lindung org yg bermasalah (DSN) dgn melawan seseorg yg jauh lg besar dari taraf dia!

    aku takut nnt bila kita susah.....dgn mamat nazri ni jugakla kita p merayu mintak bantuan.

    ReplyDelete
  19. pilihan raya lama lagi, boleh lh menteri2 ni cakap besar..org yg cari duit melalui politik..mmg putar belit, berbanding orang yang mmg kaya dari kecil, kemahuan mereka hanya negara yg stabil, tak heran dh duit,harta.

    ReplyDelete
  20. kalau rakyat johor pun tak sokong kerajàan ,tgklh apa jd nnti

    ReplyDelete
  21. Aku orang Malaysia. Penyamar dari RBA sahaja yang mengaku anak Kedah, Perak, Penang dan pelbagai anak pinak sokong TMJ.

    Jika dia seorang TMJ dia tidak celupar mengeluarkan kenyataan kepada seorang Perdana Menteri. Golongan komunis RBA mana peduli adap Raja dengan Rakyat. Propaganda mereka selagi ada Raja dan Rakyat selama itulah perjuangan mereka belum selesai.

    Nasihat kepada TMJ ( kedukan baruTMJ ) selesaikan dalam mesyuarat Raja-raja. Bangsa Melayu yang telah mengembalikan Kedaulatan Raja-raja selepas dijajah beratus tahun lamanya. Sekurang-kurangnya adalah sedikit kebijaksanaan. Perdana Menteri bukan keseorangan. Beliau pun ada ramai penyokong, cuma komunis RBA sahaja yang mencanang menghasut seolah-olah PM ramai pembenci termasuklah blog Pro Pakatan. Jika ada ulasan yang menyokong PM terus disekat.

    Orang Johore, orang Melayu Nusantara nak ingatkan, jangan sentiasa mendongak kelangit seolah-olah orang dari negeri-negeri lain Tanah Melayu terlalu rendah dan hina.

    Gunung Kinabalu yang teguh terpacak pun boleh gegar inikan pula Si Gunung Ledang. Belajarlah hormat orang dari negeri yang berbeza.



    ReplyDelete
  22. Blogger Haramjaddah Pukimak Din Tyrtle, OutSyed The Box, Kadir Jasin, Zamkata, apanama, putra merdeka, Celah Gelegar, The Sense Credibility and Accountability, Jelapang, KZO. Sungai Rapat Online.

    Mulai hari ini Blogger Banggang, Bahalul, Pukimak waiima Haramjaddah nie semua BoLEH Declare Blog masing2 sebagai Blog Macai Mahathir Mudah Lupa a.k.a. Nyanyok, seterusnya letakkan diri masing-masing sebaris dengan Blog Pembangkang pro Pakatan Rakyat.

    Ini kerana Blogger Banggang ini terlalu mendokong Mahathir Mamakkuty yang secara terang-terangan menyokong apa jua agenda CINA DAPIGS.

    Blogger Banggang ini, JANGANLAH KAMU SEBUT ATAU MENULIS TENTANG PERJUANGAN ORANG MELAYU LAGi.

    Kamu semua adalah Mamak Haramjaddah yg baru kenal keyboard. Selamat Maju Jaya dengan tugasan Baru Menaikkan Bangsa Cina di tanah Melayu ini.

    Sesungguhnya Kamu semua lebih HINA drp Kelab Greenboc, MSO, Anak Sungai Derhaka, MSO, Ameno World, Omak Kau, Aspan Alias, Shahbuddin, Tranungkite Online, Bloglist, Kedahlanie.info. Blogger Pro Pakatan Rakyat walau macammana pon keadaan kedudukan Parti PAS, DAP, PKR, tapi mereka tetap mendokong dasar kepartian mereka, menulis menenangkan ahli, menguatkan saf parti.

    Kecuali Blog Tranungkite yang cenderong pd PAS, Omakkau yg menuju kearah keadilan sejati, Manjung Mari tetap PAS di hati.

    Blogger Banggang, tukar LOGO sokong Mahathir yang Sokong Cina, takut kalau Bisness Cina Bangkrap, takut Cina hilang kuasa ekonomi.

    Blogger lain teruskan kerja, blogger pakatan kerja pakatan, blogger pro kerajaan teruskan kerja murni anda. suatu hari rakyat akan sedar, siapa Mahazalim, Mahacelaka, MahaFiraun Mahathir Mamakkutty.

    ReplyDelete
  23. Pelbagai tafsiran buruk akan timbul daripadanya.

    sửa chữa nhà tphcm

    ReplyDelete
  24. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    ReplyDelete
  25. Hello! Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Apakah Anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.
    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  26. شركة تنظيف منازل بالجبيل افضل شركة خدمات منزلية بالجبيل نظافة شاملة مع التعقيم والتلميع وابادة الحشرات شركة تنظيف بالجبيل شركة المثالية هي افضل شركة نظافة بالجبيل والمنطقة الشرقية تقدم لعملائها افضل جودة وارخص الاسعار بالاضافة الي تقديم الخدمات من خلال عمالة مدربة وذات خبرة كبيرة بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات , فلا تتردد في الاتصال بشركة تنظيف بالجبيل للحصول علي كل ما هو مميز ولضمان الحصول علي منزل امن نظيف راقي خالي من المواد الضارة والميكروبات

    شركة تنظيف منازل بالجبيل
    شركة تنظيف بالجبيل

    ReplyDelete
  27. kasi up 2 blogger ini

    agendsai.blogspot.com

    anak sungai derhaka.blogspot.com

    ini blogger mme totok blogger tolo labuh... maklum la sampai labuh tolo bakal PM ke 8 tunggu nak jadi PM


    jom terjah blogger ni... meriah weei..!

    ReplyDelete
  28. Một số loại bảng hiệu hộp đèn.
    1. Hộp đèn mica hút nổi
    Loại bảng hiệu này được dùng khá nhiều các thương hiệu lớn đặc biệt là nhà hàng, coffe, shop thời trang. Được làm bằng chất liệu mica đun nóng và hút nổi để tạo hình theo một khuôn bằng gỗ được thiết kế theo bản mẫu. Bên trong hộp sẽ được gắn một bộ đèn sáng thông minh, với chất lượng phát sáng khỏi bàn. Sản phẩm này được ưu chuộng bơi tính sáng táo và sự độc đáo của nó tính thẩm mỹ gây chú ý vớ mọi mắt nhìn. Bạn có thể lựa chọn 2 loại hộp đèn mica hút nổi:
    2. Hộp đèn mica ép nổi
    Bảng hiệu được dùng nhiều đặc biệt trong công ty hay khu công nghiệp chất liệu chủ yếu là mặt mica dùng để ép nổi. Sau khi dùng đun nóng để ép mặt nổi mica sẽ được lắp vào bảng khung tole bên trong bảng hiệu được lắp led moule HQ. Ưu điểm của loại bảng hiệu này là đẹp mắt và lạ, mặt nổi mica có độ bền cao, khả năng chống chịu thời tiết khắc nghiệt rất tốt, tiết kiệm điện nhưng không gian sáng trong đêm vẫn nổi bật
    3. Hộp đèn mica phẳng
    Hộp đèn mica phẳng được dùng trong ngân hàng, bưu điên, công ty, kinh doanh, quán ăn.... Mặt phẳng mica được in lên nội dung quảng cáo trực tiếp theo yêu cầu bản vẽ của khách hàng, sau đó được đặt khung cho phần mặt phẳng mica bên trong lăp một bộ đèn tiết kiệm điện nhưng không kém phần nổi bật. Ưu điểm nổi bật của bảng hiệu này dễ thay đổi nội dung, đa dạng về màu sắc cũng như hình học. Chịu được thời tiêt khắc nghiệt tương đối tốt
    4. Hộp đèn led
    Ứng dụng hộp đèn led đang rất phổ biến bởi sự nổi bật của đèn led. Thay vì gia công thì đèn led được lên bảng thi công chuẩn bị thực hiện theo bảng thiết kế, đèn led hiện nay đang được chú ý đến nhất trong bảng hiệu quảng cáo. Dòng chữ quảng cáo chạy theo từng dòng hoặc chạy theo ma trận để gây sự chú ý đế khách hàng, hộp đèn led được dùng trong rất nhiều ứng dụng đặc biệt các quán coffe, nhà hàng, công ty....
    5. Hộp đèn siêu mỏng
    Hộp đèn siêu mỏng được áp dụng cho nhưng nơi có diện tích nhỏ, có đặc điểm phát sáng và bắt mắt trong mọi ánh nhìn. Vì thiết kế siêu mỏng nên được chọn lựa trong nhưng nơi cực kì sang trong như khách sạn, nhà hàng.... Ưu điểm của hộp đèn siêu mỏng màu sắc nhã nhẵn thích hợp mọi nơi mọi giới khách hàng, chí phí lắp đặt ở mức tầm trung, tiết kiệm điện hiệu quả cho doanh nghiệp. Có 2 loại để khách hàng có thể dễ dàng lựa chọn là: hộp đèn siêu mỏng nắp bật và hộp đèn siêu mỏng nắp hít.
    bảng hiệu quảng cáo hcm
    hộp đèn mica siêu mỏng
    bảng hiệu quảng cáo tphcm
    bảng hiệu chữ nổi mica
    mica hút nổi
    mica ép nổi

    QUẢNG CÁO ĐẠI PHÁT
    SĐT: 0935 79 00 28
    Website: quangcaodaiphathcm.com

    ReplyDelete

  29. Cám ơn tác giả và bài viết, mời ghé Cty TNHH TM Bùi Minh bên mình sắm sửa thiết bị vệ sinh, thiết bị nhà tắm 2020 mới nha:
    INAXBM

    ReplyDelete
  30. Nama saya Elang Endah Saya seorang wanita bisnis di Indonesia dan saya bepergian ke negara lain karena bisnis, saya beberapa waktu yang lalu saya memiliki kemunduran dalam bisnis saya karena seseorang yang saya percayai begitu banyak berbohong kepada saya dan mengambil banyak uang saya. modal dengan harapan mengirimi saya barang. Saya mulai mencari bantuan dan seorang teman memperkenalkan saya ke Arab Credit Group Beberapa bulan yang lalu, saya takut karena cerita yang saya dengar tentang pinjaman online sebelumnya, tetapi saya berkata pada diri sendiri bahwa saya harus mencobanya, setelah menyelesaikan semua persyaratan yang saya miliki. pinjaman sebesar 700jt telah ditransfer kepada saya dan hari ini saya sepenuhnya kembali ke bisnis, jika Anda memiliki tantangan keuangan atau Anda mencari modal untuk memulai bisnis Anda sendiri di sini adalah kesempatan Anda, jika mereka dapat membantu saya tahu mereka akan membantu Anda juga . hubungi Arab Credit Group hari ini dan Anda akan senang melakukannya.

    Detail saya

    nama: Elang Endah
    email: elangendah7@gmail.com

    hubungi Arab Credit Group menggunakan.

    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Nama saya Elang Endah Saya seorang wanita bisnis di Indonesia dan saya bepergian ke negara lain karena bisnis, saya beberapa waktu yang lalu saya memiliki kemunduran dalam bisnis saya karena seseorang yang saya percayai begitu banyak berbohong kepada saya dan mengambil banyak uang saya. modal dengan harapan mengirimi saya barang. Saya mulai mencari bantuan dan seorang teman memperkenalkan saya ke Arab Credit Group Beberapa bulan yang lalu, saya takut karena cerita yang saya dengar tentang pinjaman online sebelumnya, tetapi saya berkata pada diri sendiri bahwa saya harus mencobanya, setelah menyelesaikan semua persyaratan yang saya miliki. pinjaman sebesar 700jt telah ditransfer kepada saya dan hari ini saya sepenuhnya kembali ke bisnis, jika Anda memiliki tantangan keuangan atau Anda mencari modal untuk memulai bisnis Anda sendiri di sini adalah kesempatan Anda, jika mereka dapat membantu saya tahu mereka akan membantu Anda juga . hubungi Arab Credit Group hari ini dan Anda akan senang melakukannya.

    Detail saya

    nama: Elang Endah
    email: elangendah7@gmail.com

    hubungi Arab Credit Group menggunakan.

    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com

    ReplyDelete
  32. i am browsing this website dailly , and get nice facts from here all the time .

    ReplyDelete
  33. Trong bối cảnh nhà nhà, người người đang cố gắng chạy theo xu thế để tạo ra những chiếc bảng hiệu hiện đại với đèn đóm lung linh, sặc sỡ sắc màu cùng công nghệ hình ảnh kỉ thuật cao… dẫn đến sự bão hòa về ý tưởng, đồng thời tạo nên sự nhàm chán cho khách hàng thì lại có những người quay ngược thời gian để tìm về với những chiếc bảng hiệu gỗ chứa đầy hoài niệm của một thời đã xa.
    Đây có thể được xem như một “phát kiến” tuy cũ mà mới, mang lại cho giới thiết kế nhiều ý tưởng độc đáo để có thể cách tân những chiếc bảng hiệu gỗ trở nên phù hợp với thời đại nhưng vẫn giữ được vẻ đẹp cổ kính, mộc mạc đặc trưng của riêng mình. Ngày nay, bảng hiệu gỗ đã xuất hiện nhiều hơn và lại trở nên phổ biến sau một thời gian nhường chỗ cho những chiếc bảng quảng cáo hiện đại đời mới, do vậy, nhu cầu sỡ hữu một chiếc bảng hiệu gỗ của nhiều doanh nghiệp trở nên thiết thực hơn
    bảng hiệu chữ nổi inox
    tư vấn làm bảng hiệu
    tư vấn làm bảng hiệu đẹp
    tư vấn làm bảng hiệu quảng cáo
    Ưu điểm của bảng hiệu gỗ
    - Độ bền cao: Như đã biết gỗ là chất liệu có khả năng chịu được nhiều tác động xấu của môi trường, do vậy khi đầu tư cho một chiếc bảng hiệu gỗ, bạn sẽ không phải lo nghĩ quá nhiều về việc “sau bao lâu thì thay bảng mới” vì thông thường, với những loại bảng gỗ đặt ngoài trời, tuổi thọ có thể dài hơn 10 năm còn khi đặt trong nước thì sau 5 năm mới phải trùng tu sửa chửa.
    - Mang vẻ đẹp cổ kính, mộc mạc và sang trọng: Đây chắc chắn là lý do vì sao sau nhiều năm, gỗ vẫn luôn là chất liệu được ưu ái cho những sản phẩm, công trình… mang tính nghệ thuật cao và với bảng hiệu gỗ cũng không phải là một ngoại lệ.
    - Tính thẩm mỹ cao: Khác với những chất liệu khác, bảng quảng cáo làm bằng gỗ thường sẽ dễ tạo được thiện cảm hơn với khách hàng, đặc biệt là khách hàng trong nước vì vẻ dân dã, gần gũi và sự ấm áp mà nó sỡ hữu. Điều này đóng vai trò khá quan trọng trong việc đưa thương hiệu đến gần hơn với khách hàng.
    mica ép nổi
    chữ nổi mica
    chữ mica hút nổi

    QUẢNG CÁO ĐẠI PHÁT
    SĐT: 0935 79 00 28
    Website: thietkethicongdaiphat.com

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...