Video - Pelacur Remaja Terbaru Di Kelantan

Negeri Kelantan hari ini semakin menjadi indah khabar dari rupa setelah diabaikan oleh kepimpinan Pas dalam semua aspek, kita rakyat Kelantan sentiasa dicandui dengan pelbagai retorik serta janji-janji kosong tanpa perlaksanaan sempurna sudah  lebih 23 tahun. Bo lah weiiii!

Sepatutnya negeri Kelantan yang unik dan dikatakan diterajui oleh Ularmak tidak harus wujud pusat-pusat sosial pelacuran seperti yang dipaparkan dalam rakaman ini. Sudah kita mundur dengan pembangunan, patutkah kita semakin maju dengan pelacuran. Bo lah weiiii!

Ketika ditemuabual oleh wartawan NST, salah seorang dari remaja berusia 19 tahun yang terlibat dengan aktiviti pelacuran yang berasal dari Tumpat mendakwa, kegiatan pelacuran itu dijalankan antaranya di Jalan Limau Manis dan Jalan Gajah Mati sebelum memasuki hotel dengan 'charge' dikenakan sebanyak RM100 sekali 'main'. Bo lah weiiii!

Pelbagai golongan yang datang melanggan pelacur remaja itu, yang muda sudah tentu namun yang tua nak mampus pun turut tak terkecuali termasuk kakitangan kerajaan, golongan muda yang datang melanggan pula dikatakan terlebih dahulu menelan pil kuda untuk mulakan aksi 'main', pengalaman nakal turut dikongsikan pelacur itu dengan Tok Aji Pas , pada mulanya pelacur berkenaan beranggapan Tok Aji itu ingin menangkapnya, namun tidak disangka-sangka Tok Aji kelarah Pas itu datang dengan tujuan melanggannya dengan extra bayaran sebanyak Rm300. Bo lah weiiii!

"Ado sekali tu ado orang alim mari, ingat ke nak igak, (tangkap) rupa-rupanya mari nak main jugak" hudus molek..kahkahkah..Bo lah weiiii!

Bagaimanapun kesimpulan dari cerita-cerita yang dikongsikan remaja itu ianya berpunca daripada masalah peluang pekerjaan yang terhad di Kelantan, atau dengan kata lain masalah 'pitis', pemimpin Pas hanya reti kutip 'pitis' tapi tak reti nak buat 'pitis kepada rakyat. Oleh itu bo lah weiiii!. Anda Mampu Mengubahnya.

43 comments:

  1. Kata sejak PAS merentah kelantan dh bebas maksiat dan masalah sosial.

    ReplyDelete
  2. Sebab tu Kelantan di panggil serambi Mekah
    Tok Guru PAS cuma sempat sampai ke serambi aje ... tak sempat masuk Mekah
    Orang lain dah berkali-kali ke Mekah ... Tok Guru PAS masih terkonteng-konteng di serambi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawak terbaik minggu ni bro...hehehe

      Delete
  3. Nik aziz beruk tua bo lah weiii

    ReplyDelete
  4. Mato ambo tak berapa clear dah, maklum, umoq dah lanjut. Itu pasal ambo cuma dok sampai kat serambi jer....Mekah ambo tak berapa nampak sangat. Tapi ambo nak lagi bertanding....ambo nak jadi menteri besar, naik keta besar, rumah pun boleh bertambah besar....cakap pong boleh cakap besar.

    ReplyDelete
  5. guano nik ajis dok klik.. nok jadi mb sampe punoh anok dara.. bo lah wei!!

    ReplyDelete
  6. nak kata camner, yang pilih Nik Ajis pun rakyat Kelantan, bukan setahun, bertahun tahun. maknanya mereka happy dengan keadaan itu, boleh tolong keluarga 500 sebulan, keja bukan susah layan jantan jerrrrrr

    ReplyDelete
  7. Nik aziz jin tanah gadai tanah hutan rakyat kpd cina Dap... Bo la weeiii

    ReplyDelete
  8. nik aziz munafik.. dajjal yang diutuskan Allah untuk ummat melayu..
    nik aziz berislam diluar tetapi berkafir di dalam hati..

    utk mengenali siapa dajjal.. modelnya adalah nik aziz...
    sila baca artikel ini utk perjelasan lanjut dan sebarkan sebelum PRU 13.
    moga2 sesiapa yg baca dan diberi hidayah oleh Allah akan menolak nik aziz al dajjal..

    http://tokgarang.blogspot.com/2011/04/dari-sudut-bahasa-dajjal-ertinya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. mung nie kure ajar molek....berani mu hino ulamak.... mok pok mu dulu beromen tok baco bismillah ko sapa kuar anok syete po mung nih....baso benggong... BANGGANG ABADI.....

      Delete
    2. sory ye.u sapa nk hukum org.u tuhan ke?u ckp nik aziz munafik u crmin lu diri u bru u cakap hal org lain ye.klu pn dia munafik 2 antra dia ngan tuhan.x pyh kta nk hina dia.sedar lu sapa diri kita. jan duk mengata org je.

      Delete
    3. Wei mu org smua..mok pok mung xaja ke adab islam..muang org smua xtgk dpn mata xpayah dok ckp tok guru mcm2..stakat tgk artikel mngarut..mung org dok ckp tok guru dajjal babi smua tu..mung org la babi..klu klntan je mu org ckp placur ade..ni..kt jb..kl..kuantan..k.t..penang...lg truk bai..xpyah kaitkn bnde ni dlm politik..mu org ni buta smua..provokasi je..

      Delete
    4. nik aziz ulamak ke? muka pun takde seri...dahi berkerut sokmo mencaci orang....sedih...level pemikiran cam ni..

      Delete
  9. Mereka ni tentu bidadari 'syurga' yg disediakan untuk pengundi2 PAS???!!!

    ReplyDelete
  10. Takdo re langgan sayo kak, nikoh la kak!!!, woiii Inilah Kato Nik Ajis' Sayo Isle dulu baru melayu- Isle ko ni?

    ReplyDelete
  11. Muda tu,,aore alim pun nok juga tu,,kih kih

    ReplyDelete
  12. Kalau tak da bukti cukup , tak usahlah nak membohong orang. Setakat baca laporan media , lepas tu ikut menfitnah , sampai sanggup mendajalkan Nil Aziz. Tunggulah balasan Allah yang tak tertanggung Oleh dirimu yg kerdil. Itu jam baru tahu, nyesal pun tak berguna langsung.

    ReplyDelete
  13. bakpo sensor muko budok tino tu?nk gi langgan nih....!!!!

    bakpo saloh ko nik aziz??mano mok pok budok tu?mano didikan agama?
    pok2 mung dok hino tok guru gapo mu buleh...??doso jah buleh...sian ko pok pencacai nih

    ReplyDelete
  14. Bodo punyo pitnohhh nim..hok tino mulo2 mace sleng ganu..baso gong..brapo NST bayar tino2 tu hah?umno meme sudoh gilooo!LAKNAT LA KAMU WAHAI PENCACAI UPAHAN UMNO!

    ReplyDelete
  15. puak2 mung royak negaro mano tak dok pelacur? kalau ado pelacur di negeri kelate pun hok tu sorok-sorok buke terang-terangan. buke mace negeri hok BE END pege pelacor bersepoh, terang-terangan lagi... berani puak2 mung nie dok hino ulama.... jenis tak dok didikan agamo belako...baso mok pok tok ajar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lo nie kat Selangor hok PR kalau nok takap pelacur ko, orge murtad ko nanti keno pehcat, mace Hasan Ali tu. Khalid Samad bagi warning

      Delete
  16. Mu jawab la esok2 dale kubur, beraso handale sangat gak, tangan mu hok naip akan kecek depe Allah esok2.

    ReplyDelete
  17. TAHNIAH RAKYAT KELATE YG MEMILIH PAS UNTUK JADI PEMIMPIN. KENYATAANNYA ORE KELATE TELAH MENUNJAKKAN MEREKA DALAM PROSES PILAHANRAYA SECARA ADIL JADI ANDA TERIMALAH NASIB ANDA SEPATUTNYA. JGN SALAHKAN ORE LAIN DGN KEBODOHAN ANDA SENDIRI. UNTUK RAKYAT KELATE YG BERADA DILUAR DIPUJI DGN PEMERINTAHAN PAS. ANDA JGN BANGGA SANGAT ADA MAKSUD YG TERSIRAT DIDALAM SETIAP PUJIAN YG DIBERIKAN JGN TERLALU BANGGA DGN TOKGURU ANDA KERANA TIADA MANFAAT YG ANDA TERIMA DGN PUJIAN KEPADA TOK GURU ANDA ITU. TOKGURU ANDA TETAP MENGATAKAN ORE YG BODOH MEMILIHNYA TETAPI YG SEBENARNYA ORE YG BODOH MENGANGKAT ORE BODOH DIJADIKAN PEMIMPIN JD JGN SALAHKAN ORE LAIN. WALAUBAGAIMANAPUN TAHNIAH KEPADA ORG KELATE YG DIPINGGIRKAN OLEH PEMIMPIN ANDA SETELAH ANDA MENGUNDINYA. TAHNIAH KEPADA RAKYAT KELATE. TAPI SAYA SEDIH DGN CARA TOKGURU MELAYAN RAKYAT KELATE SETELAH DIBERI KUASA. TERNYATA SIKAPNYA BERBEZA SEBELUM DIBERI KUASA. LG SATU MALAYSIA DIIKTIRAF SEBAGAI NEGARA ISLAM BUKAN SEBAB NEGERI KELATE TETAPI SELURUH MALAYSIA JGN SEMPITKAN FIRKIRAN ANDA MENGATAKAN MALAYSIA NEGARA ISLAM SEBAB KERAJAAN KELATE UTK MOMOKAN ORE YG GILAKAN KUASA DGN CARA MENIPU NAMANYA. WALAUBAGAIMANA TAHNIAH ORE KELATE ANDA BERHAK TERIMA APA YG ANDA HARAPKAN. TAHNIAH, TAHNIAH & TAHNIAH. PESANAN UNTUK ORE KELATE, MALAYSIA DIIKTIRAF NEGARA ISLAM OLEH DUNIA TETAPI BAGI SAYA AMAT MEMALUKAN SEBAB KELATE BUKAN NEGERI CONTOH ISLAM TERBAIK JIKA DIBANDINGKAN DGN NEGERI-NEGERI LAIN YG LEBIH ISLAM JIKA HENDAK DIBANDINGKANNYA. JIKA ANDA MAKSUD ISLAM YG DIBANGGAKAN RAKYAT KELATE, MALAYSIA BAKAL TERGADAI NEGARA ISLAMNYA KERANA POLITIK SEMPIT ORE PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 4:56...
      agree.... realitinya begitu la... mentaliti mereka memang begitu, tiada orang lain semulia mereka...pernahkah kita terfikir kenapa mereka beria-ia dengan HUDUD? ianya kerana mereka tidak mampu untuk membendung gejala sosial dan jenayah di 'serambi mekah' ni..banyak faktor penyumbang kepada gejala ini dan yang terang2 adalah peluang pekerjaan, kemiskinan, kemudahan prasarana aktiviti sosial, kesedaran dsb. bila sebut kemiskinan, mereka marah sebab katanya ramai ada rumah besar2, emas penuh badan dan membandingkan dengan negeri lain seperti di johor /KL kononnya negeri maju tetapi rakyat tidak sekaya mereka.. hakikatnya mereka meembuat perbandingan dengan tidak wajar, sebelum suasana johor/KL sekarang ini, mereka sudahpun melalui suasana di kelantan ini. kesimpulannya mereka telah membandingkan sebuah negeri yang telah jauh meninggalkan mereka. ayuhlah ore kelate, berfikir di luar kotak, bersedia mengharungi arus perubahan zaman, usah takut berdepan dengan realiti, jagan kita berada terlalu lama di zon selesa, dunia sentiasa berubah...jangan terlalu mengagongkan pemimpin sehingga tertutup pintu hati untuk menilai.
      sory untuk yg terasa...untuk kebaikan bersama

      Delete
  18. knpa slahkan pas.sebab pmpuan 2 yg kje yg mcm 2.npa plak nk slhkan org lain.rezeki yg halal 2 da kt mna2 je.tngl kta je yg sndri nk cri.kesilapan 2 sndri yg nk and jgan slahkn org lain ye.fkir lu sblum buat.

    ReplyDelete
  19. Pas dipihak yang benar.. sy kenal atuk sy mcm mana..so..korang ya g gundik2 umno ni bce btol2 ye..korg lg dajal.. PR xsalah.. korang umno..MCA ..MIC..umno..gabung jd barisan nasional.. pn ade.kapir jgk tu..boleh je gabung jd BN..korg lg la kapir sbb benarkn biarkn negara ni lbih dr 100 % mksiatnye..jgn jd bodoh ye gundik2 bayaran umno..psal duit..korg snggup jilat jubo umno..

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR tu , hok gabunge isle ko ? mu nate bewok , bodo belako . dok seda loni , nuar , karpal & kit siang nok jual mu pado yahudi .

      Delete
    2. Bodo la mu nieh...mu tahu ko nk jual negara ghano..??? Mu thu mno pr nk jual negaro..?? Mu dgr tv3 suku ko....bodo mu...

      Delete
  20. PAS + PARTI AJARAN SESAT.............DEMO SEMUA DAH SESAK OLIH NIK

    ReplyDelete
  21. skrg ni org cina lari doh....tinggal cino2 hok bodo jah dok urung taik sek2 melayu bn...mapuh2....mu ingat sene nak main politik...umno ni koho saghi koho tok pakka...kalu ditakdirkan 1 hari jatuh...paka mapuh doh dok hidup2..loni gedeber sebak ado kuaso nga pitih jah,, pesen nih tok lama...semeta lagi jilak chok la...biar dio ghaso....dio ingat bumi ni basoh sokmo gamoknyo....

    ReplyDelete
  22. Allah lebih tahu siapa yg dok paka atau yg patuk paka.Tentulah BN yg diberi hok utk penghentok Malaysia kerno hok laen2 semo toh boleh paka belako2 termasuk PAS, PKR dan DAP. Semo tu hampah belako tokdo guno penipu2 belako!

    ReplyDelete
  23. nik aziz skdar tok guru.bkn ulamak.fhami alquran n snnah.bru kta dpat jwpan.kta d bri akal.allah dh bg pnduan.sorang ulmak tkn mghna,ingin mludah muka org,mgkfirkn org.allah itu mha pngsih n pnyayang.hlanglah pktaan pngsih n pnyyang jka da ulmak yg ble brckap mcm2.jd nik aziz bkan lah ulmak.bkan sfat nbi mcm tu.hrmat skdar tok gru.tk pyah kta mghna,brlwan ckap.mmbrukn stu sma lain.ckup2 lah kt dunia ni skrg pnuh dngan dosa.

    ReplyDelete
  24. aku xfham la org melayu ni sebok nak hal masing2, xingat apa yg kite tinggalkan utk anak2 kite nanti?merempat kat tanah sendiri!HOI!!!! melayu kite ni bangsa yg kuat walau pun kite ni sikit di badingkan bangsa lain? kite kuat tapi hati kite masih pilih kepetingan peribadi dari bangsa yg ciput dan bakal jadi hamba di negara sendiri, bangga la sekarang? ko pakai keta besar? umah ko pun besar?tapi kau tak sedar nti tanah kubur kite tu je la yg tinggal untuk cucu cicit kita nti?kite ni melayu bangsa masih muda?zaman kejatuhan kite dah makin dekat seperti bangsa lain dulu sebelum kite, jatuh dan bangun? tapi kite kena ingat!mereka hanya ada satu bangsa?kite ada perrrbagai bagai jiwa bangsa, jadi fikir sejenak,adakah kite boleh bangun balik dari kejatuhan???? ada ramai jiwa bangsa lain yg tamak di luar sana yg menunggu mase bangsa yg bodoh tak peka? sebuk nak kaya nak kuasa tapi lupa yg akan datang,kalau pun kaya cuma dapat tengok je melayu kena hamun kena apa2 lah malas nak fikir,jadi TOLONG lah melayu!!!!!!! kite samekan jiwa kita, kite melayu bukan umno,pas, pati kelengtong rakyat? apa2 lah.KITA MELAYU.

    ReplyDelete
  25. Kamu sekalian...!!!! Mengata PAS di negeri klate...kami tahu parti politik laen lg teruk...lg byk maksiat...bodoh kamu smua...!!!!!

    Law nk bandingkan negeri laen yg diperintah selain PAS... Lagi teruk taw tak...maksiat sane sini...itu yg kamu bangga kn...!!!!???

    ReplyDelete
  26. wow cek mek ni lawa lawa lah

    ReplyDelete
  27. Paling kurang pun, kelantan ni still cover lagi!!! ada je satu atau 2 kes yang terlepas mata pihak berkuasa. Ko banding la ngan KL tngok camner lagi teruk sial gadis2 melayu kena jual terang2 takde cover2 dah. Stupido punya penulis blog

    ReplyDelete
  28. kemah molek saudara2 islam pakat kutuk sesama islam..kes pelacuran ni bukan di kelantan je,tmpat lain pon ade jugak..kat mekah pn ade..tmpt msyarakat islam paling ramai,di indonesia pon ade pelacur islam..bkn nk sokong mane2 parti,tp bila baca komen duk kutuk same2 islam,cam ade sikit kurang kalau xtegur..politik punya pasal sesama islam bergaduh..kemah molek dunia skrg

    ReplyDelete
  29. akhir zaman..nabi kata..orang yang jahil akan dipilih utk menjadi pemimpin..dn ulama' dipinggirkan dan tidak diambil kira segala fatwa dan hujah mereka...ke guane??
    rasa lebih kurang gitu doh maksud hadith nabi saw....jadi... hok bengong +jahil + haprakk+ kalu puok mung xreti agama..baik dok diam..jgn hina ulama'!!!!
    perangai puok mung ni lebih hina dari babi!!....ke kasar bahaso kawe??..raso lembut doh..sbb puok demo gilo+babi=......

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...