Krisis Lahad Datu, Anwar Makin Panik, Terpaksa Azizah Pertahankannya

KUALA LUMPUR - Situasi 'kalut ribut' Ketua Umum Pakatan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim diatas dakwaan beliau 'mendalangi' pencerobohan ke atas Lahad Datu kian tampak ketara dan memungkinkan memang ada sesuatu disebaliknya.

Kalut ribut Anwar itu sehingga memaksa Presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail mempertahankannya, kenapa Anwar beggitu kalut ribut dan takut ?

Azizah yang sering dijadikan alat oleh Anwar dalam meraih simpati rakyat bagaimanapun menafikan laporan yang dikeluarkan oleh media antarabangsa itu.

Menurutnya, apa yang dilaporkan media tempatan juga dengan secara jelas menyebut nama suaminya itu sebagai orang bertanggungjawab, adalah sama sekali tidak wajar.

“Saya baca laporan, tidak ada sebut nama dan tidak ada apa-apa kaitan yang dikatakan dengan Anwar.

“Laporan itu hanya menyatakan pembangkang, di Sabah ada beberapa pembangkang seperti The Star dan lain-lain. Jadi saya boleh katakan ia tidak menunjukkan kaitan dengan Anwar,” katanya ditemui pada Program Nasihat dan Rawatan secara percuma anjuran Pejabat Ahli Parlimen Lembah Pantai di Apartmen Pantai Indah Fasa 2, Pantai Dalam di sini, hari ini.

20 comments:

  1. laporan awal termasuk dari akhbar asing tak sebut pun nama Anwar. Yang dia kalut pasai apa , kalut menafikannya. Sama dengan video chinadoll dulu dia yang kalut tunjuk perut dia tak boroi. Hehehe .... mesti ada sebab ni.

    ReplyDelete
  2. aah,dah org xsebut nama nak kalut pasai apa,ni dah lain macam jer...sape makan cili terasalah pedasnya.

    ReplyDelete
  3. Sama media2 Philipine tu........

    ReplyDelete
  4. KOTE BENGKOK DAH KENE CILI.

    ReplyDelete
  5. KALAU TAK BERSALAH, MAT JUBO DICABAR DATANG KE SABAH SEGERA DAN MENAFIKANNYA DI PENTAS CERAMAH DISANA.

    ADA BERANI?

    TAPI SEBELUM DATANG KE SABAH, SILA BUAT SURAT WASIAT DAN BELI INSURAN NYAWA SEBANYAK MUNGKIN!











    ReplyDelete
  6. Mat JUBOR HARAMJADAH LAKNATULLAH.....

    ReplyDelete
  7. BINATANG BINATANG POLIR KAU TERSEBAR SELURUH DUNIA KAU PUN NAFIKAN BUKAN KAU 0 HABIS PELIR JIJAH - SAPA YG BER BINTI ANUAR A/L BRAHI SILA MASUK KUBUR KETURUNAN NI PATUT DI HAPUSKAN

    ReplyDelete
  8. Lepas ni tak cukup tanah ko nak lari Anuwar!!!!

    ReplyDelete
  9. Mana poligraf pengesan penipuan SPRM nih..? Suruh Anu-war pergi buat ujian penipuan tu, gerenti berasap buntotnya.. Apa yg susahnya, gajet dah ada, dari asyik2 menipu dan berbohong, dulu belasah buntot orang, kali ni bagi buntot dia pulak berasap...

    ReplyDelete
  10. Nuar pndai bckp..mggunakn third party story utk mgaburi rakyat...bila dgr nuar bckp..gerenti pcya pnya..rakyat akn jd cair..dn simpati trhadapnya...ini lah nuar brahim..dia lah pngkhianat bngsa dn negara...hang tggu lah nuar brahim..hang akn trima akibatnye nnti...Allah itu maha adil....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang ni bukan setakat anak brahim ni jer yg pandai guna third party story @ juga 'kaedah mantik' ni, tetapi boleh nak dikatakan hampir semua pemimpin fanatik parti pembangkan sudah menggunakan kaedah ni untuk mempengaruhi dan meyakinkan rakyat. jadi janganlah sesekali kita percaya akan sesuatu perkara melainkan ada bukti di depan mata yang membenarkannya!!! wanauzubillaahiminzalik!!! wallaahuaklam!!!

      AWAS WAHAI RAKYAT MALAYSIA!!!

      Delete
  11. takyah pkir psl isu2 yg melibatkan anwar skrg..pkir pucuk pangkal asal nape dia membangkang je sudah. kalau benar la kerajaan bn ni jahat, kalau benar dia berjuang demi keadilan,nape mase dia timbalan menteri dulu xnk undur diri untuk pkirkan keadilan rakyat n tinggalkn gaji dia yg tinggi tu?kenapa bile dh kene kat kepala dia sndiri psl kes khalwat dia dulu tu baru nk gi berjuang kononnye utk keadilan rakyat..kepentgan sape dia pkirkan..rakyat atau diri sndiri?so dr awalnye mmg ini org tak betul..haha

    ReplyDelete
  12. kalau tak sebut nama anwar, hanya sebut pembangkang, ko fikir la, sapa yang paling jahat di kalangan pembangkang? tentulah ko anwar.

    ReplyDelete
  13. alah... anwar tu komplot dgn CIA bole pulak??

    vangang!!!

    ReplyDelete
  14. Dlm keadaan sekarang ni bukanya masa utk kita menyalahkan sesiapa, lebih baik kita sama2 berdoa agar kawan2 kita yang sedang bertugas di Sabah tu selamat...

    ReplyDelete
  15. Kita satu bngsa pelbgai kaum duduk di m'sia aman damai,tp yg sedihnya kenapa ada org pertikaikan mengatakan ini sandiwara.cuba byangkan klu tmpt kamu sendiri diceroboh,terkial2 nak minta bntuan polis n tentera.syabas saya ucpkan kpd polis,tentera tolong awasi dlm tempoh setahun dua supaya aman semula.harap selepas ni kite semua ambil iktibar,jgn mudah terpedaya,jgn bg muka sgt kat warga asing,terutamanya PATI atau sekumpulan yg begini lg.kite semua dari pelbagai kaum ingin hdup aman damai,jgn jdkan perbezaan fahaman politik utk mbidas di saat negara mghadapi saat2 begini.kita patut menyokong sgl usaha yg telah dibuat menangani masalah ini

    ReplyDelete
  16. Alaaa.... Dah clear terhinjut2 atas perut chinadoll kat video pun dia bole lepas..., inikan pula laporan media Filipina...

    Nuar.. oh Nuar..!

    PRU13 ni, kau and the gang sure bungkus, Nuar..

    ReplyDelete
  17. Pejabat SU UMNO kena kemukakan saman ke Anuwar sbb byk benda dia sebut yg merapu tang UMNO. Tengku Mansor kena perhatikan semua video ceramah Anuwar ni..... come on Tengku , be proactive sikit

    ReplyDelete
  18. Saman anwar......

    ReplyDelete
  19. betul tu!!! sekaranglah masanya kita perlu SAMAN "SI RAKYAT DERHAKA" ini balik!!! apa dia fikir dia sorang jer yg tahu & boleh saman org?!!!
    "NOW IT'S THE TIME FOR YOU TO FEEL 'HUKUM KARMA' FROM WHAT YOU HAVE DONE IN YOUR LIFE, ANUAR BIN IBRAHIM!!! SUPPOSE YOU THANK TO ALLAH BECAUSE GAVE YOU AN OPPORTUNITY TO FEEL THIS LIFE AND STILL ALIVE TILL NOW!!! IT'S BETTER TO SHUT OUT THAN TALKING WITH NO POINT (SHIT)!!!"

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...