DASYAT !!! KERANA DOA NIK AZIZ AMARAN TSUNAMI DITARIK BALIK

Ketaksuban penyokong Pas dan disebalik perang saraf yang dilancarkan mereka seakan-akan ingin membawa mesej kepada masyarakat bahawa kekeramatan yang ada pada Nik Aziz telah menyelamatkan rakyat hasil dari barokah doa yang dipohon oleh Nik Aziz.
Gambar ini sedang tersebar di FB selepas amaran Tsunami ditarik balik beberapa hari yang lalu, difahamkan ramai yang memuja dan mengagung-agungkan Nik Aziz kerana mujarab doa beliaulah Tsunami tidak jadi melanda, dengan itu berpuluh ribu manusia terhutang nyawa kepada Nik Aziz.

Bagaimanapun Nik Aziz tidak meminta apa-apa ganjaran atau balasan kepada beliau, cukup hanya memberi undi kepada Pas dan PR pada PRU13 nanti supaya kekeramatan itu dapat dipelihara dan memelihara umat Pas dan PR selama-lamanya.

Wah! menakjubkan !!! apapun kembalilah kepangkal jalan, kerana bukan doa Nik Aziz semata-mata yang menghentikan Tsunami dari melanda, semua umat Islam diseluruh dunia mendoakannya, hanya dua perkara yang boleh penyokong Nik Aziz fahamkan dari perkataan TSUNAMI
T - Tempoh
S - Sampai
U - Untuk
N - Nik
A - Aziz
M - Mengadap/ Mencapai
I - Ilahi/ Impian

Anda Mampu Mengubahnya...

1 comment:

  1. adoyai!!

    ketaksuban melampau betulla dia orang ni!

    jgnla nak kata krn dia sorang woi!
    apa punya tuut???

    semua orang berdoa jugakla...boleh tahuka doa sipa diterima, doa siapa ditolak? manalah kita tahu...
    kalau orang tu bersungguh2 ikhlas berdoa dlm senyap tanpa pengetahuan sesiapa lebih afdhal daripada orang2 yg berdoa menunjuk2 didepan orang ramai mcm yg tertonjol2 kat atas tu! dia nak beramal dlm diam pun boleh tp dia pilih utk ditonjol2superimposekan depan esplanade lagi!..baguslah!! biasa la orng pas..dlm tokong pun berdoa utk selamatkan penyembah tokong!!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...