Blogger Pro Pas Ingatkan Nik Abduh Supaya Jangan Buduh

Aduka Taruna menyiarkan posting yang bertajuk "Video kebodohan doktrin jenama oleh Nik Abduh".

Saya teringat kata-kata yang menyatakan, "Pemimpin mestilah lebih cerdik dari kita. Kalau dia pun bodoh macam kita, dia tak layak jadi pemimpin kita".

Saya bodoh. Kerana bodoh, saya tak layak jadi pemimpin. Langsung tak layak. Hanya layak tulis dalam blog sahaja. Ajak orang lawan Umno yang hari-hari saya mohon Allah s.w.t. la'natkan parti itu (juga lawan kelaku macam Umno). Tetapi, saya tidaklah pula boleh melarang gedik orang lain nak jadi pemimpin walaupun nampak sangat depa juga bodoh macam saya atau lebih bodoh dari saya. Selanjutnya http://penarikbeca.blogspot.com/2012/07/saya-simpati-nik-abduh-dia-dah-try.html

Sudahlah puak Hadi kata Presiden Mesir yang baru tu serupa Hadi Awang, golongan ulama, Nik Abduh plak berucap tahap intelek zaman batu PAS dulu2. Adus.. makin kukuh la BN nampaknya. Atau at least BN akan kekalkan status quo.Selanjutnya http://adukataruna.blogspot.com/2012/07/video-kebodohan-doktrin-jenama-oleh-nik.html

Itulah sebahagian dari sisa-sisa blogger didalam Pas yang masih punyai akal yang waras untuk menimbang nilai fikir diatas tahap ucapan zaman batu pemimpin mereka, mungkin mereka lebih tahu hakikat sebenar pemimpin tersebut.

Nik Abduh bukanlah seorang pemimpin yang zuhud atau layak digelar sebagai pejuang Islam atau mujahidin, ucapan beliau itu hanyalah sebagai perangkap kepada penyokong mereka semata-mata, beliau suruh penyokongnya jihad namun beliau sendiri adalah jahat, bermewahan dengan isi dunia dan gemar mencampuri urusan pentadbiran kerajaan yang dikuasai oleh Ayahndanya.

Bagaimanapun masih ada lagi sebilangan kecil penyokong Pas yang tak reti bahasa tapi buat-buat reti dengan mempertahankan isi ucapan Nik Abduh itu dengan berbagai, apapun yang hak itu tetap hak dan yang batil itu tetap batil, rakaman kuliah terbaru oleh Datuk Nik Amar dibawah jelas memperlihatkan pemimpin Pas sekarang ini berjaga-jaga dalam mengeluarkan ucapan yang mengelirukan, tidak sembrono seperti dahulu. Anda Mampu Mengubahnya....


3 comments:

  1. Blgger PAS tak takut ke..kalau bini tertalak 3 nanti.

    ReplyDelete
  2. semoga nik abduh tidak menjadi kafir seperti bapanya

    ReplyDelete
  3. bapa bodoh anak lagi bodoh dari sekian yg terbodoh, bodoh tahap tertinggi...hahahahaha.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...