Video Terkini - Che Long Mula Hilang Semangat Untuk Jadi Wakil Rakyat, Letih Dan Tak Larat Untuk Bercakap

Menjelang 24 Julai hari pengundian di PRK Kuala Besut, Calon Pas, Azlan Yusof @ Endut kelihatan tidak bermaya, semangat 16:16 yang diperjuangkan beliau sebelum ini tidak lagi diungkapkan, begitu juga dengan rayuan supaya pengundi memilih beliau tidak kedengaran.

Rakaman terkini Che Long yang baru saja dibebaskan dari tempat persembunyian itu tidak menggambarkan beliau seorang yang kuat, mungkin kalau Che Long tahu situasi begini yang akan dilalui, dari awal lagi Che Long tidak sanggup untuk bertanding.

Itu belum lagi kalau menang dan menghadiri sidang Dewan Undangan Negeri dsbnya, perwatakkan perlahan Che Long itu hanya akan menjadi 'bahan' pada sidang DUN nanti, kerana boleh dikatakan kesemua Adun lebih agresif samada dari kerajaan mahupun pembangkang.

Andai pengundi merasa simpati dengan Che Long, eloklah jika tidak mengundinya, kerana undian anda kepada Che Long hanyalah akan membebankan dan menyusahkan beliau semata-mata. Difahamkan sebelum ini Che Long sendiri tidak mendapat gambaran sebenar mengenai tugas seorang wakil rakyat. Dengan keadaan fizikal dan mental Che Long itu, mustahil Che Long mampu melaksanakan tugasnya dengan sempurna jika beliau dipilih untuk menjadi seorang wakil rakyat. Anda Mampu Mengubahnya.

Che Long jawab "Tak cek sampai tangga tulah, tunggu 24 ni, tak sempat nak buat kajian lagi"...kahkahkah, nyaknyok sungguh Che Long
rakaman

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...