Video - Cuba Tengok Macammana Nak Pilih Che Long Jadi Wakil Rakyat #KualaBesut Kalau Macam Ni

"Sakit main nga Che Long gak, nok keno ajar belako, tak tahu apa satu, kalu main lagu ni tak nampak jalanlah Pas buleh menang", keluh salah seorang pemimpin cawangan Pas di Kuala Besut ketika bercakap mengenai calon Pas, Azlan Yusof @ Endut yang seringkali menimbulkan kontroversi apabila beliau mengeluarkan sesuatu kenyataan.

Calon Pas yang dikenali dengan gelaran 'Che Long' itu dilihat langsung tidak mempunyai bakat kepimpinannya sebagai seorang pemimpin,  dan ia dibimbangi sekiranya dipilih sebagai wakil rakyat beliau akan gagal untuk melaksanakan tugasnya itu disebabkan beliau sendiri yang tidak pandai bercakap seterusnya bagaimana beliau ingin bersuara mewakili rakyat dalam sidang Dewan Undangan Negeri.

Kebimbangan itu agak jelas dizahirkan oleh penyokong Pas sendiri yang sejak akhir-akhir ini semakin kurang yakin dengan Che Long, ini kerana sepanjang masa Che Long perlu diajar untuk bercakap dalam apa jua isu yang ditanya kepada beliau, (rujuk video dibawah). Anda Mampu Mengubahnya.

1 comment:

  1. Biasanya yang bodoh tu lebih senang diperbodohkan. Hanya perlu jadi keldai tunggangan DAP, cukup bulan terima duit... hak Melayu, Islam dan kedaulatan Raja dipersetankan.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...