WARNING !!! ANWAR THIS LUAR BIASA.........

Mampukah dengan apa yang kita ada dan kita buat untuk melawan dan menyelamatkan negara dengan gelombang pembohong seperti ini, jangan memandang rendah dengannya pada tahap kepercayaan dan keyakinan kita terhadap BN.

Anwar memang luar biasa dan sukakan perkara yang luar biasa, Rakyat dikampung seringkali terpukau dan terpengaruh dengan Anwar, lebih-lebih lagi selepas pembebasan beliau pada 9 Januari lalu, Sebelum ini di Machang Kelantan difahamkan lebih 30,000 orang hadir ke ceramah beliau, satu perkara yang perlu difikirkan.
Jika ceramah beliau seperti dibawah ini, sesiapa sahaja yang tidak mengenali beliau yang sebenarnya pasti akan terpengaruh, ianya dinilai dalam konteks bukan syok sendiri tapi lebih kepada realiti, apapun syabas buat otai-otai bloggers pro BN yang banyak mendedahkan mengenai siapa Anwar yang sebenarnya. Sebelum ini dan hari ini hampir kesemua bloggers mendedahkan isu Anwar, sangat bijak dan punya strategi yang sangat baik.

Untuk pemimpin dan pejuang UMNO BN pula sesekali silalah ke gelangang lawan untuk melihat tahap keupayaan mereka seterusnya mengambil tindakan yang seimbang, jangan pula hanyut dengan gelombang sendiri.

Lebih jelas lagi jika melihat kepada kenyataan-kenyataan tokoh Negarawan Ulung Tun Mahathir  yang sangat berbeza dengan kenyataan pedas beliau pada sebelum ini terutamanya PRU 12 yang lalu. Walaupun beliau tidak menyukai beberapa kerat pemimpin didalam Umno, beliau lebih kepada menasihati dan bukannya kritikkan yang mendesak. Mesej yang diberikan beliau sangat jelas.

Basuhlah hati dan kepercayaan anda terhadap kata-kata Anwar tersebut dengan klip video berwarna yang tak dapat dinafikan lagi dibawah ini. Anda mampu mengubahnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...