Rakyat Kajang Tanya Azizah Kalau Anwar Tak Hentam Kenapa AirNya Berada Dalam Tu...!

KAJANG - Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail diyakini mampu mencetuskan kembali 'semangat 1998' dalam usaha meraih simpati rakyat pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang, 23 Mac depan.

Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohd Rafizi Ramli berkata, pemilihan Wan Azizah sebagai calon adalah bertepatan khususnya dalam dalam membangkitkan emosi rakyat.

"Apabila calon di Kajang kita gantikan dengan Datuk Seri Wan Azizah, ia sebagai langkah mengembalikan sentimen emosi 1998," katanya ketika ditemui di sini, Rabu.

Itulah kerja pembangkang, rakyat mesti sedar pembangkang hanya bertujuan untuk membangkitkan emosi rakyat semata-mata demi mereka mendapatkan kuasa untuk bermaharajalela, tidak lebih dari itu.

Persoalannya apakah rakyat masih bersimpati terhadap peliwat sehingga sanggup menyokong kumpulan peliwat untuk menjadi pemimpin ? Meliwat ni adalah kerja iblis yang akan mendapat laknat, meliwat sangat berbeza dengan melawat, jangan kita memandang ringan, hakikat itu semua orang mesti menyedarinya.

Bila ditanya kepada pembangkang, kenapa Anwar tak berani bersumpah kalau beliau benar-benar tidak meliwat ? puak pembangkang akan menjawab, kalau bersumpah itu boleh menentukan seseorang itu bersalah atau tidak ? Apa gunanya ada mahkamah ?, Jadi tidak ada keperluan untuk Anwar bersumpah, tunggu saja perbicaraan mahkamah!

Bila dibicarakan dimahkamah, bersama bukti-bukti kukuh pihak pendakwaan berjaya membuktikan Anwar seorang peliwat seterusnya panel hakim menjatuhkan hukuman penjara keatas Anwar, namun kali ini mahkamah pula yang dipersalahkan dan mereka mendakwa mahkamah tidak adil dsbnya. Sebaliknya mahkamah hanya dikatakan adil apabila keputusan berpihak kepada mereka.

Justeru, tak patut rakyat nak bersimpati diatas penghukuman perbuatan maksiat, lebih-lebih lagi maksiat luar tabie, kerana simpati itu tidak bertempat dan samalah juga dengan perbuatan meliwat yang turut tidak bertempat.

Perlu difahami, setiap penghakiman yang dibuat oleh mahkamah adalah terlalu rumit, ia mengambil kira setiap sudut, tanpa bukti yang kukuh atau diragui nustahil seseorang itu boleh disabitkan kesalahan, sebab itu jugalah  kebiasaan kita dengar ramai yang terlepas daripada hukuman biarpun secara zahirnya ia bersalah, tapi selagimana bukti-bukti yang ada belum cukup dengan spesifikasi yang panel hakim tetapkan, mahkamah tidak akan sewenangnya menjatuhkan hukuman, lagipun kalau peguam no 1 belit pun gagal membela atau menimbulkan keraguan, faham-faham jerlah.

Oleh kerana setiap tuduhan memerlukan bukti yang sangat kukuh, cuba bayangkan adakah logik tuduhan konspirasi yang didakwa itu sehingga ke peringkat mahkamah ? Sebelum itu perlu juga diketahui bukti apa yang boleh mensabitkan Anwar bersalah ! Adakah hanya bukti pengakuan mangsa liwat semata-mata ? Kalau bukti tu setakat kedai kopi bolehlah, dalam mahkamah belum cukup lagi.

Tapi bilamana bukti air mani yang disahkan melalui ujian DNA itu milik Anwar berada dalam blackhole Saiful, cuba fikir macammana air mani Anwar boleh berada dalam 'blackhole' Saiful kalau Anwar tak balun belakang Saiful?. Tak dan nak mikkir ?

Apakah ada individu lain yang meletakkan air mani Anwar didalam 'blackhole' Saiful ? Air mani ni bukan macam air liur tuan-puan ? Air mani ni sejenis cecair yang hanya akan terhasil dalam keadaan tertentu apabila kita atau Anwar....... Setiap anda yang baligh tahu hanya dengan cara macammana air mani tu boleh dikeluarkan, bukan senang wooo, manyak susah.....

Sekali lagi bayangkan adakah logik konspirasi itu sehingga ke peringkat mahkamah?, sedangkan dimahkamah itu juga Anwar berpeluang membela dirinya dan menggunakan khidmat peguambela bukannya beliau dihukum tanpa bicara.

Atau bagaimana yang penyokong pembangkang fikir dan Azizah sendiri fikir ? Sebelum mahkamah jatuhkan hukuman masih boleh kita bersangka baik lagi, tapi bila mahkamah tetapkan keputusan dan kita pun tahu proses ketelitian mahkamah  sebelum membuat keputusan, kalau tak percaya dan tak boleh fikir memang saja nak sokong suku sakat dan boneka peliwatlah.....Kalau dah buta hati begitu, cakap macammana sekalipun tak der gunanya.. Anda Mampu Mengubahnya.- Bersambung

Kajang Pak Malau kajang berlipat,
Kajang Anwar tidak menentu,
Kajang Pak Malau kajang bertempat,
Kajang Anwar adakalanya belakang juga mahu.....

Suruh bersumpah tak nak, nak berbicara kat mahkamah, sudah bicara kat mahkamah, terbukti bersalah, cakap pulak mahkamah tak adil. Serba-serbi tak kena.....

2 comments:

  1. persoalanya: kenapa sampai selepas 2 hari baru nak buat report polis? lepas kena balun sempat pulak menjamu selera, makan2 karipap + kopi dulu, lepas tu tak mandi smpai 2 hari semata2 nak jaga bendalir kat badan tu takut hilang, tak geli geleman atau bau busuk ke? tak sembahyang kah dia sbb tak cuci badan? mmmmmmmmmmmm pelik! pelik!

    ReplyDelete
  2. persoalanya: kenapa sampai selepas 2 hari baru nak buat report polis? lepas kena balun sempat pulak menjamu selera, makan2 karipap + kopi dulu, lepas tu tak mandi smpai 2 hari semata2 nak jaga bendalir kat badan tu takut hilang, tak geli geleman atau bau busuk ke? tak sembahyang kah dia sbb tak cuci badan? mmmmmmmmmmmm pelik! pelik!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...