Video - Mat Said Nak 'Gocoh' Dengan Puak Pas Di PRK #KualaBesut

Bab bikin kecoh ni serah jer pada puak Pas, mereka tahulah nak buat, kerana sememangnya mereka diajar sebegitu, editing video Malaysiakini pun boleh tahan juga, bayangkan seorang Menteri Besar boleh kena 'sound' selamber jer. Tak tahulah pulak apa kuasa orang yang 'sound' beliau tu.

Belum lakukan apa-apa kesalahan lagi dah kena 'sound', wajarkah ? Siapa lelaki yang 'sound' MB tu ? Adakah lelaki itu penguatkuasa ? Kerana kita lihat polis sudah ada ditempatkan disitu, tapi disebabkan MB belum lakukan apa-apa kesalahan, tidak ada siapa yang berhak nak 'sound' beliau. Sound jugak kurang ajarlah tu, patutnya 'bodyguard' bagilah sebijik dua sebagai upah, bodyguard nampak gangster takder hal daripada MB yang nampak gangster.

Provokasi seperti ini keatas MB Terengganu akan dilakukan secara berterusan oleh pihak pembangkang, dengan kedudukan kerusi yang kurang stabil dinegeri itu maka pembangkang akan mengambil kesempatan untuk mencemarkan imej MB dengan sebaik mungkin, dan mereka akan jadikan sebagai modal kempen dalam mana-mana PRK ataupun PRU.

Adakah Ahmad Said ni ganster atau gedebe ? Rasanya gangster dan gedebe tu sebab tak kena cara, kalau kena cara takder masalah, ni dia duk jalan molep-molep mung gi tahang dia dengan tak senonoh gitu maghahlah dia, ko guaner ? Keno ko Hj Hadi mung Hj Hadi mung maroh, ko mung dok caye, kalu mung dok caye, mung kabor nanti aku buat kuar video.

Apapun tahniah buat calon BN PRK Kuala Besut kerana berjaya memenangi hati rakyat, syabas, orang Melayu masih menyokong UmnoBN, moga-moga kerajaan BN lebih sedar akan hakikat itu. Keputusan Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Kuala Besut yang berlangsung di sembilan pusat mengundi dimenangi oleh calon BN, Tengku Zaihan Che Ku Abd Rahman dengan majoriti 2, 592 undi, pada PRU 13 yang lalu BN menang dengan majoriti sebanyak 2434 undi. Anda Mampu Mengubahnya.

Majoriti bertambah. Berapa orang bangla yang dapat Pas tangkap hari ni.

4 comments:

  1. Bodoh sombong punya pencacai!!!

    ReplyDelete
  2. Kerana insiden kurang ajar PAS inilah yang menyumbang kepada kemenangan BN. Tahniah!

    ReplyDelete
  3. bodoh nate sep pas pas nih..tok gheti hormat ore..baso bengong

    ReplyDelete
  4. bodoh nate sep pas pas nih..tok gheti hormat ore..baso bengong

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...