Nah ! Wakil Komunis Jawab "Kita Tak Tahu Menahu Monyet Pijak Gambar Najib"

Penganjur himpunan Janji Demokrasi hari ini berkata pihaknya tidak tahu menahu mengenai perbuatan seorang lelaki menunjukkan punggungnya pada gambar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor.

Ahli jawatankuasa kerja Gabungan Janji, Maria Chin Abdullah berkata insiden itu nampaknya berlaku di seberang tempat di mana pihak penganjur berada di Dataran Merdeka malam tadi.Ketika dihubungi Maria berkata pihak tidak menyokong perbuatan seumpama itu sama sekali. Malah, kata Maria, pihaknya telah meminta orang ramai jangan membawa sebarang sepanduk.

Dalam gambar insiden tersebut yang kini beredar di Internet, seorang pemuda dalam lingkungan usia 20-an, dilihat melondehkan seluarnya dan menunjukkan punggungnya pada gambar Najib, Rosmah serta Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya, Tan Sri Abdul Aziz Yusof.

Gambar mereka dibariskan di atas tanah, berhampiran daisies kuning dan bandana dengan perkataan 'Janji Bersih'.
Manakala dalam video yang dimuat naik ke YouTube oleh blogger pro-BN Yuseri Yusoff, orang ramai memijak gambar Najib dan Rosmah yang telah koyak.

Ramai yang berbuat demikian memakai baju kuning manakala ada yang dilihat sengaja menghentak kaki pada gambar dalam video itu, yang nampaknya seperti dirakam di penjuru Jalan Raja dan Jalan Tun Perak.

Satu lagi blog pro-BN, Gossip Rakyat (GR), mendakwa pemuda yang menunjukkan punggungnya itu telah dikenal pasti. - Malaysiakini
Bila jadi sesuatu senang jer jawabkan, "pihak penganjur tidak tahu menahu", habis apa yang tahu ? hati aku sakit tahu ke tidak ??? inilah masalahnya, ke sebab polis kacau yang buat perangai macam syaitan tu, kerajaan tak bagi buat demontrasi kau nak buat, tapi kau tak reti nak kawal. Kerajaan ni dia fikir jauh kedepan, bukan berfikiran pendek ikut sedap nafsu jer, belakang pun hentam.

Bila jadi macam tu, Najib takperlah baik, mungkin beliau boleh sabar, tapi pengikut Najib macammana ?, punyalah bersungguh hilang akal gi pijak gambar tu apakah masalahnya ? dahlah Najib tu Melayu yang pergi pijak tu Cina komunis DAP haram jadah, kalau Cina MCA dia tak buat kerja bangang macam tu, Cina MCA ni reti hormat orang. Kita tiada masalah dengan mereka. Yang jadi masalahnya Cina komunis ni. Cina Komunis, Cina komunis...........

Tak per kita tunggu tengok apa tindakan penganjur terhadap monyet-monyet tersebut, kalau pergi pijak gambar Menteri yang kuat makan rasuah boleh lagi kita setuju, ini gambar Perdana Menteri dipijaknya bukankah melampau tak sedar diri, aku yang tak kuat Umno pun tetiba jer jadi kuat bila tengok aksi sebegitu, melampau sangat. Berpadalah wahai Cina DAP jangan keterlaluan dan melampau membangkitkan semangat gemuruh anak jantan Melayu kerana kami cintakan keamanan namun jika terpaksa kami tak keberatan...........Anda Mampu Mengubahnya...

8 comments:

  1. Sebenar ini lah yangdimaukan oleh Cina sial ni bersama Hishamudin Rais dan sasterawan tua tak sedar diri. Bila berlaku kejadian sebegini rupa mereka dengan senang mengatakan mereka tak menyuruhnya tetapi sewaktu ko nak adalkan perhimpunan ini kotak pernah berfikir ke yang ko tak mampu untuk mengawal semua peserta..weii cina mualaf..melayu kominis dan situa tak sedar diri..kalain tau tak kenapa pihak keselamatan mengharamkan perhimpunan ini..sebabnya dah beberapa kali perhimpunan sebegini rupa dilakukan..banayk perkara buruk yang berlaku..kalain membuat provokasi terhadap polis untuk mengambil tindakan supaya kalian boleh menyalahkan pihak kerajaan dan polis..tapi malang nya semalam hasrat kalian tak tercapai

    ReplyDelete
  2. Bila pakatan Menang berak lah muka maria chin & lim kit sial..

    ini nperlakuan rakyat China yg bertamadun

    ReplyDelete
  3. Wahai kafir laknat anda sepatutnya bersyukur sebab menteri KDN yang ada sekarangjenis dayus.
    Bersyukurlah belum timbul lagi panglima2 melayu berseledang merah untuk memijak malahan lebih lagi yang akan dilakukan pada kepala kafir laknart mcm kamu.
    Dan bersyukurlah kerana ada sebilangan bangsa melayu yangssama2 makan babi yang telah dihidangkan.
    Perlakuan kamu diperhatikan dan tak mungkin perkara yang sama akan terus berulang.'Kepada petualang bangsa ingatlah kamu sudah menjadi duri dalam daging membunuh maruah agama, bangsa dan negara kamu.
    Berpijaklah dibumi yang nyata dan kembalilah kepada perpaduan.
    Tinggalkan ulamak2,TG2 tua nak mapus paspkr.
    Jgn iadi sekandang babi yang hanya menurut cakap tuan dapigs laknat.
    Jgn dijual maruah agama pada si kafir laknat.
    Bangunlah dan sedarlah demi menegakkan Kalimah Allah.
    Menteri2 melayu buat apa?
    Tak habis lg kira duit?
    Cukup2lah tu.
    Tak bawa kekuburpun.
    Bagi saja dgn TG2 Pas dan ulamak2 tua.
    Dah kemaruk sangat tu nak bertuhankan dunia dapigs.

    ReplyDelete
  4. Dalam Pakatan semua ada, jantan main jantan, dengan bini orang pun ok, dengan anak sendiri pun jadi, kangkang sana kangkang sini sampai nampak anu.

    Dalam hotel boleh, dalam jamban pun hisap, dalam keretapi pun sempat, kat stesen bas pun rembat.

    Pengikut jangan ceritalah......mother of all BANGANG's.

    ReplyDelete
  5. Sedap bercakap.....mca tu bukan anak2 komunis ke....bc sejarah....sp bapa chua soi lek...ketua komunis johor...kalau dah cina mmg smua komunis....x kira parti.jgn krana ang bn wahhhhh mca baik.....

    ReplyDelete
  6. cina malaysia memang cina kurang ajar. sebab melayu sibuk berpecah; dia naik kepala. yang bodoh nya memang melayu.

    ReplyDelete
  7. najib tu baik sangat sebab nak kan sangat undi cina sial tu. orang pijak gambar pun biar je. polis pun dah jadi tikus.

    ReplyDelete
  8. kita istihar perang pada monyet2 yg pijak gambar pak najib, darah mereka kalau kita bunuh sudah jadi halal kerana die tidak lagi taat kepada Ulul Amri kita, die sudah menentang kita. dan pucuk pimpinan kita, mereka harus dinyahkan dari bumi malaysia yang bertuah ini, ayuh orang melayu yang cintakan negara dan ulul amri bangkit,menentang hal serupa ini. kalau di indonesia kepala mereka sudah kena penggal.marilah kita bersatu agar menjadi majoriti semula ditanah air yg kita cintai ini.kita tidak anti org cina, kita tidak anti orang india, kita tidak anti orang-orang lain yang beza agama. tapi kita anti orang yang bersikap begini.ayuh kita tentang mereka... keluarkan semangat datok nenek moyang kita yang mempertahankan negara ini pada zaman dahulu.

    dstbi, rengit, batu pahat.
    selepang merah parang terbang
    ayah, atuk dan noyang pernah pancung kepala komunis.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...