Video Jijik !!! Penampakan Syaitan Di Ambang Merdeka

Inikah erti kemerdekaan yang sebenar mengikut ajaran Islam pemimpin Pas dan Pakatan Rakyat. Sambutan apakah begini?? Acuan siapakah lahirnya bangsa-bangsa yang tidak mengenang erti pengorbanan orang-orang terdahulu yang telah banyak berjasa dan membebaskan negara ini dari cengkaman penjajah, sehingga sanggup mencemarkan hari kemerdekaan yang sepatutnya disyukuri oleh sekalian rakyat.

Kufurlah manusia-manusia yang tidak reti bersyukur dengan apa yang dinikmati hari ini. Sezalim manakah Perdana Menteri Malaysia sehingga diperhina sedemikian rupa bersama-sama isterinya. Jika ia buruk untuk kamu, tidak untuk kami. Namun apakah wajar ianya diperlakukan sedemikian rupa.  Inikah cara demokrasi yang telah diasuh Pakatan Rakyat kepada pengikut mereka.

Andainya kami melakukan hal yang sama terhadap ketua kamu Anwar dan Azizah, bagaimana kamu rasa? Perbuatan yang langsung tidak bertamadun ini terlalu biadap bagi kami rakyat Malaysia yang cintakan keamanan. Jangan cuba diulang bakar kesabaran orang-orang yang telah lama bersabar. Jangan terlalu angkuh merasakan bumi Malaysia ini hanya milik kamu wahai orang yang tidak bertamadun, hingga berkelakuan seperti monyet-monyet jalanan yang kelaparan.

Nakkan demokrasi, demokrasilah. Nakkan demonstrasi, demonstrasilah, tapi perlukah membakar dan memijak gambar seorang pemimpin yang turut mempunyai pengaruh dan pengikutnya. Jangan dibuat gambar itu tidak bertuan. Sedarlah, jika ingin kekal aman. Tindakan provokasi begini hanyalah membangkitkan kemarahan pencinta kedamaian.

Perangai bagaikan monyet sedemikian jangan disalahkan polis jika dihumban, diseret dan ditenyeh muka ke tar sekalipun.Kerana tindakan sedemikian adalah yang terbaik untuk mengajar manusia yang biadab seperti itu. Semua penyokong dan pendokong kerajaan bangkitlah bersatu mempertahankan tanahair kita yang tercinta ini daripada terus dipersetankan dengan kelakuan jijik seperti ini. Anda Mampu Mengubahnya....

Sumber video dan maklumat selanjutnya klik disini

4 comments:

  1. Pak Samad ni kalau pakai songkok, sebiji macam bomoh cerita Hantu Kak Limah Balik Kampong....alah... sepupu Bomo Siam.

    ReplyDelete
  2. kalau la orang yang pijak gambar rosmah tu..kita letak gambar isteri dia, dan ramai-ramai pijak..apa rasa dia? apalah la yang rosmah tu buat salah kat korang, kalu benci pun Islam tak ajar cara macam tu..

    ReplyDelete
  3. Yg menggila babi tu bukan beragama Islam sebenar pun, hanya pada nama saja. Semua mereka penyokong dan mungkin pengamal PLURALISME.

    ReplyDelete
  4. Stupid assholes. All this bersih is nothing but ass shit.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...