Video Eksklusif - Fitnah RM 2 Juta Nik Aziz DiBulan Ramadhan Terbongkar

Pas menggunakan agama demi kepentingan politik, Pas lebih pentingkan parti daripada agama, Pas telah memesongkan agama, Pas lebih pentingkan kuasanya dari kuasa Allah yang maha esa. Segala perpecahan umat Islam, segala cercaan dan makian, segala fitnah dan sangkaan buruk adalah berpunca daripada Pas.
Pemimpin Pas adalah pencipta fitnah terbaik, kalaulah ini imbuhan diatas hukum yang dikeluarkan, perlukah ianya diberikan secara terbuka begini, biasanya perkara itu hanya dilakukan dibawah meja atau didalam sampul sepertimana yang berlaku di pejabat Nik Aziz, sedar-sedar terbongkar kisah tajaan Haji, emm tak sangka Haji taja.hah Haji Taja, Ya Haji Taja....Takkan taja saja-saja jer...Taja ada makna tu..ataupun Taja yang bermakna...Namun sumbangan diatas bukan sumbangan peribadi macam Haji taja, ianya dana pondok...
"Orang memberi kita meminta, Nik Aziz sakit hati Hj Lah dapat 2 juta, Orang memberi kita meminta, Nik Aziz kena reti fitnah tu dapat dosa", 

Lihat saja komen posting pada gambar diatas, itukah contoh kepimpinan Islam ? Apakah sikap itu untuk generasi baru merasa hormat, malu dan segan ? Belum pasti sangkaan itu benar ataupun tidak, sepatutnya kalau ada pencacai yang tuduh macam tu, selaku pemimpin Islam perlu nasihatinya, ini tidak, pemimpin Islam pula yang mencetus kepada perkara fitnah seperti itu.

Kalau macam nilah sikap yang dilihat pengikut Pas sebagai sikap yang bernaung dibawah kepimpinan Ulamak, maka tidak ada sebarang kesangsian lagi mengenai pemikiran yang sebegitu melainkan tergelincirnya ia di lembah kesesatan yang sangat nyata.
Rumah kayu pertama adalah rumah al-menantunya Tuan Guru Hj Abdullah Saamah, rumah kayu kedua dibelakang tu rumah Tuan Guru sendiri, manakala bangunan simen disebelah kanan adalah madrasah pondok, kereta Nissan Sunny warna merah tu adalah kereta Tuan Guru yang tidak zuhud seperti Nik Aziz.
Keadaan pondok atau tempat tinggal pelajar-pelajar pondok Geting Tumpat, beginikah taraf keadaan pusat pengajian Islam dibumi Islam serambi Mekah ?
Tidak wajarkah peruntukkan diberikan bagi menaik taraf pondok-pondok agama yang bakal melahirkan ilmuan-ilmuan Islam ini.



Gambar-gambar diatas adalah gambar terbaru yang diambil pada 15 Ogos 2012, kehadiran Gk ke pondok ini diajak oleh blogger Din Turtle dari Terengganu untuk beliau mengetahui perkara sebenar berhubung kenyataan yang dibuat oleh Adun Pas Kelaboran YB Zaki Ibrahim  dalam satu rakaman di Youtube.

Namun Gk langsung tidak menyangka dimana Nik Aziz dan gerombolannya akan sekali lagi melakukan fitnah terhadap Tuan Guru Hj Abdullah Saamah pengasas pondok ini, bagaikan pucuk dicita ulam mendatang, Nik Aziz buat dosa terus kita buktikan.

Eksklusif pembongkaran ini secara bersiri telah dimulakan oleh blogger Din Turtle, pembongkaran bersiri seperti ini juga mungkin pertama berlaku di Malaysia, kerana lawaknya, cercaan pemimpin Pas YB Zaki itu diperdengarkan secara lansung kepada Tuan Guru Hj Loh dan anak muridnya, mendengar rakaman fitnah selama 7 minit itu membuatkan beliau masam manis yang kecewa.
Dalam perjalanan pulang sempat Gk merakam gambar mercu tanda negeri Kelantan ini untuk dijadikan kenang-kenangan.
Rakaman fitnah itu telah diperdengarkan juga kepada seorang lagi Ulamak yaitu Tuan Hj Zainal Abidin, fitnah yang dimaksudkan adalah seperti rakaman pada klipvideo dibawah. Sebahagian video jawapan fitnah itu klik disini dan sebahagiannya lagi akan diterbitkan nanti...Anda Mampu Mengubahnya...

2 comments:

  1. Inilah ciri-ciri Ala Pas berceramah...kalau orang lain ramas atas kepala puak PAS maka timbul berbagai tomahan tidak Islamik ,tolak cara Islam tapi bila selak kain orang lain dalam ceramah PAS bukan fitnah dan mengumpat tapi dapat pahala kok......nampaknya halalun PAS haramun UMNO.....nasiblah labu.......

    ReplyDelete
  2. hebat bila kick&din bergabung... teruskan pendedahan!!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...