Video Eksklusif - Hudud Akan Dilaksanakan Sebelum Ayam Berkokok - Ulamak Pas

Hudud yang pernah dijanjikan Pas untuk dilaksanakan semasa kempen pilihanraya di Kelantan sekiranya Pas diberi peluang mentadbir negeri itu awal tahun 90an dahulu sehingga hari ini masih belum tertegak, bahkan draf dan persediaan mengenai perlaksanaannya pun tidak ada sebarang petanda positif kearah itu.

Menurut Tuan Hj Zainal Abidin yang juga seorang Ulamak dari Pas ketika ditemui bagi menjawab berhubung isu fitnah yang ditaburkan keatas beliau oleh Adun Pas turut mengakui bahawa Pas sudah jauh tersasar dari landasan perjuangannya yang sebenar tidak sebagaimana matlamat asal penubuhannya.

Dakwaan Adun Pas yang beliau dipergunakan oleh Umno untuk tujuan politik lantang disanggah beliau sebaliknya menjelaskan beliau yang mempergunakan Umno bagi tujuan menegakkan Islam dengan menjadikan Umno sebagai platform untuk beliau menyampaikan ceramah-ceramah agama dan penjelasan mengenai isu-isu yang telah diputar belit oleh pemimpin Pas.

Tambah beliau, sekiranya benar Pas bersungguh-sungguh untuk melaksanakan Hudud apakah persediaan yang telah dibuat oleh Pas selama mentadbir Negeri Kelantan, apa yang beliau nampak tidak ada satu pun persediaan secara praktikal selain hanya dari dahulu hingga sekarang pemimpin Pas siang dan malam kecoh berceramah menabur fitnah dan janji yang bersifat 'Pelawok' ataupun bohong.

Diatas kesedaran beliau selama 22 tahun mengenai perjuangan sebenar Pas, beliau bangkit untuk melawan Pas dan menjalinkan kerjasama dengan Umno demi menyelamatkan Pas dan penyokongnya dari terus ditipu dan disesatkan, jika dahulu Pas menuduh Umno kafir disebabkan kerjasama dengan MCA bagaimanapula kerjasama Pas dengan DAP pada hari ini. Katanya.
Beliau juga membangkitkan mengenai persekongkolan Pas dengan Ambiga yang jelas ingin menyebarkan ajaran karut diluar konteks agama yaitu seks bebas serta amalan-amalan songsang yang lain, dan mengapa Ambiga lebih mesra dengan Pas atau PR berbanding UmnoBN, apakah Ambiga merasakan jalannya lebih mudah untuk mencapai matlamatnya (seks bebas) jika PR berjaya menguasai kerajaan ?

Dengan segala penjelasan dan fakta hujah yang diberikan oleh Tuan Hj Zainal itu mengenai perjuangan Pas maka menjadi hak setiap individu untuk berfikir jalan mana yang dirasakan ianya diredhai oleh Allah,

Contoh mudah dapat kita ambil sebagaimana orang yang hendak mengerjakan ibadat haji, jika benar ia bersungguh untuk pergi menunaikan haji maka sudah tentu persediaan awal akan dibuat, segala kelengkapan itu akan dibeli selain turut menghadiri kursus-kursus ibadat haji yang dianjurkan.

Namun berbeza dengan Pas, rotan yang harganya tak sampai Rm100 pun belum dibeli dalam persediaannya melaksanakan Hudud, apakata kalau terlebih dahulu Pas beli rotan tersebut bagi membuktikan kesungguhan Pas sekaligus menafikan kebaculan Pas terhadap Karpal Singh dan DAP. Terlampau sangat belit pasti ia akan terbelit dan pembelitan itu akan dibalas oleh rakyat terutamanya rakyat Kelantan pada PRU 13 nanti. Anda Mampu Mengubahnya...

( Dulu Nik Aziz kata " Jika Pas menang, Hudud akan dilaksanakan sebelum ayam berkokok " Kini Anwar kata "Hari ini menang esok kita turun harga minyak" Rakyat kata ".............")

1 comment:

  1. Dengar ceramah ustaz kazim berkenaan hudud.
    Masalahnya ialah ahli2 pas tak mahu dengar ceramah ustaz2 yang bukan ustaz pas.
    Ni nak bagi tahu..
    Ustaz pas semuanya haramjadah.
    sial nak mampuih.
    Yang mereka tahu maki hamun dan fitnah.
    Mereka berpura2 menyembah Allah sebalik mereka menyembah tuhan DAPIGS.
    Ustaz2 ni banyak sekali dalam pendidikan.
    Suruh dengar ceramah ustaz kazim tak mahu.
    Gambar TG gila babi ditampal dikereta dan digantung di dinding rumah.
    Gambar ibubapa sendiri mereka ketepikan.
    TG gila babi ni lah yang bakal memberi syafaat pada mereka termasuk TG2 DAPIGS.
    Ini yang ustaz2 bongok ni agung2kan.
    Mereka berpura2 dalam kerja sebaliknya mereka bukan mengajar pun.
    sebab itulah apa saja imbuhan yang diberikan oleh kerajaan mereka katakan haram.
    duit yang haram tulah yang menjadi darah daging anak isteri mereka.
    Begitu juga sebahagian dari kakitangan kerajaan di jabatan2 lain.
    Akhirnya mereka jadilah keturunan mereka anak2 haram belaka.
    Aku tengok muka diaorang ni mvm sebijik binatang haram yang satu itu..
    Apa ya?

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...