PANAS ! NIK AZIZ SYORKAN PELIWAT BERSIRI 901 BERHIMPUN DAN BERSUMPAH

Pernahkah Nik Aziz dituduh sebagai seorang PELIWAT atau Penzina ? Atau pernahkah Hj Hadi dituduh perkara yang sama dan kenapa otai blogger seperti Kickdefella atau nama sebenarnya Syed Azidi Syed Abdul Aziz selaku orang kanan kepada Husam Musa suatu ketika dahulu dan juga arif mengenai apa yang berlaku dalam Pas Kelantan tidak pernah sekalipun membuat pembongkaran mengenai china doll yang dibela oleh Nik Aziz atau yang mempunyai kaitan dengan Nik Aziz ?.


Nik Aziz juga adalah salah seorang manusia yang berpengaruh dan punyai faedah yang besar sekiranya ada manusia yang boleh klon video seks Nik Aziz dengan China doll sepertimana yang dikononkan  klip video seks klon keatas Anwar Ibrahim. Sepatutnya klipvideo seks Nik Aziz mesti ada sekiranya klip video seks ini boleh di klon diatas ia tidak benar berlaku atau sebagainya. Lihat gambar disebelahpun sudah cukup untuk otak yang waras berfikir.

GK ingin menyentuh sedikit mengenai Demontrasi Membela Peliwat 901 yang akan diadakan pada 9hb nanti dan disertai oleh seluruh peliwat serta kaki bontoti dari dalam dan luar negara mungkin !. Selaku pertabalan Nabi keatas Nik Aziz yang telah dirasmikan oleh Ustaz Budak baru-baru ini sekali lagi Nik Aziz telah mengeluarkan fatwa HALAL untuk berhimpun dan melakukan Demontrasi termasuk mempertahankan PELIWAT 901.

Demontrasi 901 membuatkan GK rasa terpanggil untuk memperkatakan isu ini mengikut pandangan peribadi semata-mata. Seperti yang telah dijelaskan diatas dari segi bandingan tuduhan kepada  pemimpin pembangkang yang tidak dibuat seperti tuduhan keatas Anwar Ibrahim adalah satu persoalan yang boleh difikirkan bersama.

Otak penyokong pembangkang telah diasuh dan ditanam mengenai kejahatan Umno dan BN yang mempunyai segala-galanya dan Pas yang dikatakan serba kekurangan kerana hanya mempunyai Allah dan Rasul, image disebelah GK capture dari video perang saraf Pas bertajuk " Pembakar Semangat Untuk Sahabat Seperjuangan ".

Untuk makluman, bagi Pas yang memperjuangkan Islam menganggap adanya ALLAH dan RASUL adalah bersifat kekurangan dibandingkan dengan MEDIA, DUIT dan Jentera yang ramai. Adakah andapun fikir begitu?

Bagi GK adanya Allah dan Rasul adalah anugerah yang tidak  ternilai dan bersamanya disertakan kemenangan untuk orang-orang mukmin yang ikhlas berjuang kepada agama Allah. Wajib akan menang diantara dunia mahupun akhirat. Tapi jika berjuang untuk agama Pas maka Allah dan Rasul akan diperkecilkan seperti kenyataan Nik Aziz yang menyebut "Duit buat Maulidur Rasul baik kita buat bersih tandas masjid daripada buat maulud ".

Apa yang cuba dibongkarkan oleh Umno BN berjaya dipatahkan oleh pengaruh yang membodohkan dari PR. Seperti hitam putihnya klip video Seks Anwar Ibrahim. 'Takkanlah pada dunia yang serba canggih dan berteknologi ini ada lagi video hitam putih, atau sengaja untuk mengaburkan kejelasan penonton untuk melihat wajah sebenar Anwar Ibrahim' ?

Pada pengetahuan GK, kamera canggih yang kebiasaanya digunakan kita pada hari ini akan bersifat hitam putih sekiranya tidak mempunyai cahaya yang cukup, jika salah, mohon pakar mengenainya jelaskan. Jika tak percaya cubalah sendiri.

Berkaitan sumpah pula, kenapa Anwar sampai hari ini takut untuk bersumpah ?, "Nak bersumpah buat apa,kalau sumpah tu boleh dipakai sebagai bukti, baik tutup saja mahkamah". Ya tak ya jugak, tapi, apakah hukum Islam pun menegaskan ia begitu. Bagaimana pula dengan kenyataan dibawah ini...

Daripada Demontrasi 901 tu baik Anwar ajak rakyat dan lembu,kerbau untuk beliau bersumpah seperti yang disarankan oleh Nik Aziz  juga disebut-sebut bakal  menggantikannya sebagai Perdana Menteri sekiranya PR berjaya pada PRU13 nanti. Atau bersumpahpun kena mendapatkan kelulusan parlimen dan kena gubal perlembagaan dulu baru boleh bersumpah.

Sungguhpun begitu GK hanya melontarkan pandangan bukannya membuat tuduhan FITNAH sebelum mahkamah memutuskannya. Adakah Anwar Ibrahim orang yang teraniaya ? lainlah kalau orang macam GK ni. Anwar ada duit, boleh pakai berapa ramai peguam yang dia nak bagi membela beliau sekiranya ia tidak bersalah. Tapi hanya Allah yang maha mengetahui segala-galanya. Bersambung.......

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...