Antara Tampar Teresa, Bunuh Menteri Dan Bom Lapangan Terbang !

MP Seputeh Teresa Kok mempersoalkan jika Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi akan mengarahkan polis supaya tidak bertindak jika ada seseorang mengugut untuk membunuhnya.

"Apakah polis akan bertindak jika seseorang mengugut untuk mengebom lapangan terbang atau membunuh beliau (Zahid)?

"Adakah beliau akan mengarahkan polis untuk tidak bertindak kerana perbuatan jenayah tidak berlaku?" soal Teresa dalam sidang medianya di parlimen hari ini.

Beliau melontarkan persoalan itu bagi menjawab jawapan Zahid semalam yang berkata ugutan sebuah NGO untuk menampar Teresa "tidak boleh dikatakan wujud suatu jenayah".


Pada Februari lalu NGO Majlis Jemaah NGO Islam Malaysia menawarkan ganjaran RM500 - yang kemudian dinaikkan kepada RM1,200 - kepada mana-mana individu yang berjaya menampar Teresa dan merakamkannya.

Cina DAP si Teresa ni agaknya banyak sangat makan BABI sampai perangai pun sebijik macam BABI!!! Kenkadang meluat juga tengok sikapir pendatang ni yang kerjanya asyik nak komplen jer!!! Komplen pulak tak bertempat.

Logik ke menampar nak disamakan dengan membunuh dan mengebom ?, alahai bodohnya si Teresa ni...Ada ke patut persoalan macam ni.....!!!

"Apakah polis akan bertindak jika seseorang mengugut untuk mengebom lapangan terbang atau membunuh beliau (Zahid)?

Mestilah polis bertindak! Soalan bodoh macam ni tak patut ditanya oleh seorang Ahli Parlimen, sebaliknya kenapa tak ditanya "Apakah polis akan bertindak jika seseorang mengugut untuk menampar Zahid"?
 
DAP rasis ni tak tanya sebab bekas Ketua Menteri Sabah pernah menawarkan ganjaran RM500 kepada mana-mana individu yang dapat menampar Zahid, namun pihak polis turut tidak mengambil tindakkan keatas bekas Ketua Menteri Sabah itu.
 
Tapi cina rasis DAP ni mana nak kira tu semua, kalau tawaran tampar keatas Menteri pun tidak dianggap jenayah atau diambil tindakkan, alahai apalah besar sangat dengan betina komunis ni ?

Inilah perangai cina DAP rasis, bab auta no1, tahu nak untung jer, semua perkara dia nak untung, celaka punya komunis! Anda Mampu Mengubahnya.

3 comments:

  1. Semakin lama semakin aku menyampah/meluat tengok muka2 cina kat Malaysia ni....apasal la orang2 melayu baik dan penyabar sangat???..serious..menyampah sangat-sangat.

    ReplyDelete
  2. Pakcu bukan nak kata apa. Tapi cara komunikasi sebagai sebagai wakil rakyat dari parti pembangkang ni rata-rata seperti mendapat lesen untuk menyumpah dan mengutuk siapa saja yang tak sebulu dengan pandangan atau idea pihak mereka selepas menang dalam pilihanraya. Apa lagi menteri biasa hingga PM dan Agong sendiri pun mereka tak kisah. Kerana sebagai YB mereka boleh sebut dan kata apa saja seolah-olah mereka terlepas dari sebarang tindakan dan akta hasutan Apakah begitu ? . Walahualam.

    ReplyDelete
  3. Cina dap semakin melampau. Cina penang dan selangor sudah melampaui batas. Tp semakin diaorg cuba jadi ahli politik semakin buruk mereka dan memalukan kaum d3pa sendiri. Ingat melayu tk pandai politik. Tapi cina dap lebih tk dak otak dgn cara diorg la ni.... Kakaka...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...