UMNOBN NAK RAMPAS KELANTAN !!! REALITI ATAU PENYEDAP DONGENG

Segelintir dari tunjang besar gerakan yang kononnya ingin membawa perubahan di Kelantan  hanyalah berangan-angan selain bermimpi dipetang hari. Itulah cakap-cakap yang sering bergema dibelakang tabir.
Apapun melalui pemerhatian ia memangnya satu keadaan realiti dari apa yang dicakapkan itu, untuk tidak mengaibkan, ada baiknya kali ini tidak perlu lagi untuk menerbitkan bukti bergambar mengenai perbandingan usaha yang dilakukan oleh puak satu lagi.


Perjuangan yang jelas hanya untuk kepentingan peribadi dan PROJEK dengan menggunakan platform parti adalah berlaku kepada sebahagian besar gerakan Umno di Kelantan. Belum sesuai masanya untuk di list-kan nama mereka satu persatu disini, namun demi nasib rakyat Kelantan supaya tidak tertipu dengan 'penyangak' ini, tiba masanya nanti pembongkaran akan dibuat.

Klipvideo dibawah adalah ucapan seorang pemimpin yang sangat-sangat berjasa kepada rakyat seluruh negara dulu, kini dan selamanya. Ucapannya adalah permata kepada kekuatan.
Ini supaya kepimpinan Umno di Kelantan dapat disekat dari terus merekrut kepimpinan projek berkepentingan sendiri dan secara langsung dapat membersihkan kepimpinan Umno yang benar-benar berjuang untuk membela nasib rakyat.

Kasihanilah rakyat Kelantan, sudah Pas tidak boleh diharapkan lagi, apakah rakyat Kelantan perlukan BEBAS ? jangan ditambah derita itu kelak ia akan menderitakan.Anda Mampu Mengubahnya.

"Berjuang untuk pemimpin yang benar-benar berkhidmat kepada rakyat adalah jauh lebih baik dan mulia dari berjuang kepada parti yang sudah dirakusi 'pemimpin projek' penindas rakyat"

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...