HOT VIDEO - SKANDAL ANWAR IBRAHIM DENGAN ANAK 'TAUKE JUDI' DIBONGKAR KJ

Jika bercakap di pentas ceramah, pemimpin Pakatan Rakyat lah jaguhnya, dihamburnya kata-kata dusta, fakta yang bohong dan di tokok tambah serta diikat kepercayaan hadirin dengan ayat Al-Quran dan Hadis selain berperwatakkan orang yang baik-baik.

Sungguh malang bagi kita umat Islam dan rakyat Malaysia bila pemimpin-pemimpin yang diharapkan untuk menjadi pengganti yang lebih baik hanyalah ibarat ‘keluar dari mulut buaya dan masuk ke dalam  mulut naga’. Itulah perumpamaan yang sesuai jika dianalis mengenainya pada kedua-dua belah pihak. Aduss Anwar kantoi lagi.!!!
Jika orang lain buruk, bukan bererti kita mesti baik, akan tetapi jika berucap dipentas ceramah, kononnya pemimpin PR lah sebaik-baik pemimpin yang pernah wujud di bumi ini, orang lain semuanya salah dan tidak pernah betul, janjinya semua manis dan segala-galanya indah mengenainya tanpa dapat dibangkang secara terbuka oleh orang lain.

Klipvideo dibawah adalah pembongkaran yang dibuat oleh Ketua Pemuda Umno mengenai Skandal Joget Anwar Ibrahim  dengan anak 'Tauke Judi' dan pada masa sama turut diakui oleh Anwar sendiri tanpa mampu untuk berselindung lagi.

Berbeza sekali bila ucapan perbahasan didalam parlimen, segala fakta dan hujah bohong yang dikemukakan oleh pemimpin pembangkang, ia secara langsung dapat dipatahkan oleh pemimpin berkaliber dari pihak kerajaan.

Banyak perkara yang tidak betul, fitnah, hasutan, tokok tambah dan kenyataan bersifat provokasi yang telah disampaikan kepada rakyat mengenai kerajaan BN, disebabkan itu juga kerajaan terpaksa memperincikan setiap ceramah yang akan diadakan seperti perlu mendapatkan permit terlebih dahulu serta beberapa syarat yang lain. Namun ianya tetap tidak mengubah pernyataan-pernyataan jahat dari pemimpin pembangkang. 

Sukar untuk mencari punca didalam menyelesaikan masalah yang ditimbulkan oleh pembangkang, kerana niat mereka adalah ingin ke Putrajaya semata-mata tanpa mengambil kira risiko dari apa yang telah mereka lakukan. Buruk atau baik sudah tidak difikirkan, yang penting matlamat mereka itu tercapai walaupun terpaksa melangkah dan memijak mayat-mayat rakyat yang bergelimpangan sekalipun.

Tidak dinafikan kewujudan pembangkang adalah sangat perlu, juga ada memberi kesan baik kepada rakyat, kerana adanya pembangkang kerajaan memerintah tidak boleh angkuh dan semakin tidak sedar diri atau sesuka hati untuk membuat sebarang keputusan. Tapi bila pembangkang semakin rakus untuk merebut kuasa, maka keburukkan kepada rakyat sangat berisiko tinggi sekaligus merugikan Negara. 

Kesimpulannya, jika Umno dan BN itu buruk tidak semestinya Pakatan Rakyat itu yang baik, setiap perbuatan buruk dan Haram itu tidak dinilai pada kerap ia lakukan atau kecil dibandingkan dengan yang besar, tetapi ia dilihat pada buat ataupun tidak buat sesuatu perbuatan tersebut. Seperti  beromen atau main, kedua-duanya adalah maksiat yang tidak patut untuk dilakukan sekiranya benar seseorang itu baik dan beriman. Anda Mampu Mengubahnya.

6 comments:

  1. Nuar ni tak payah nak cakap, tengok muka dia je dah tau sipembohong besar ni!

    ReplyDelete
  2. Padan muka anwar. Luar bolehlah kau temberang!

    ReplyDelete
  3. Blog yang banyak mengeluarkan fitnah .. Semoga admin insaf dan kembali ke pangkal jalan .. Amin

    ReplyDelete
  4. Anuar yg bodoh

    ReplyDelete
  5. orang yang mengikuti beritanya semuanya bongok macam pemimpin mereka juga.Tak pakai otak untuk berfikir setelah 50 tahun memerintah.Yang empunya Blog, otak letak dilutut patutlah ulasan nya langsungtak boleh pakai.

    ReplyDelete
  6. naik cuak tengok muka si Anwar Al-juburi ni....bilalah si tua ni nak mampuz

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...