Video - Husam Setuju 'Pimpinan Ulamak Tak Relevan Dalam Politik, Hanya Retorik'

Samada persoalan yang diutarakan cinabeng itu sudah dirancang oleh pimpinan tertentu Pas atau sebaliknya, itu tidak penting, apa yang jelas ialah umat Islam berideologi Pas ini begitu mudah dilaga dan diperbodohkan sehingga bertepuk tangan sakan bilamana si budak 'kulup' mempersendakan dua orang Ulamak mereka yaitu Harun Taib dan Harun Din, tambah mengjengkelkan, Husam dan Dzulkifli sendiri turut ketawa besar menyambut baik apa yang diperkatakan oleh cinabeng tersebut.

Bukankah betapa cacar-marbanya Pas apabila dasar parti serta teras kepimpinan Ulamak, hanya menjadi bahan sindiran budak yang belum bersunat, secara terbuka dihadapan Naib Presiden dan AJK Pas pusat, budak berkenaan dengan selamber mempertikaikan tindak tanduk pimpinan Pas serta menganggap kepimpinan Ulamak didalam Pas hanya retorik semata-mata, dimana maruah Pas ?

Dalam bahasa kasarnya, perlukah Pas menjadi kafir hanya untuk mendapat undi daripada orang-orang kafir ? Inilah rosaknya 'Pas for all', sanggup menjual apa sahaja asalkan dapat berkuasa, tak cukup bersekongkol dengan DAP, ingin dilacurkan pula dasar perjuangannya yang mempergunakan nama ISLAM. ( elok dikaji semula penggunaan nama Parti Islam SeMalaysia, merosakkan!!!.)

Orang-orang Pas harus sedar, yang mana patut didahulukan dan yang mana harus dikemudiankan, jangan hanya kerana orang bukan Islam memanggil dengan nama panggilan 'Tok Guru' atau 'Ustaz', anda merasa bangga sehingga bangang tidak terkata. 

Bayangkan, kalau 'budak kulup' ni pun boleh pertikai sendakan Pas, mahu Karpal Singh tak berani nak kata kalau nak buat undang-undang Islam "Langkah mayat saya dulu"? Anda Mampu Mengubahnya.

Sekarang diketengahkan pula dengan retorik samada kepimpinan Ulamak ataupun tidak. Orang non muslim akan keliru, apakah relevannya kepimpinan ulamak dengan sesebuah parti politik yang mahu memerintah negara kita ?.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...