Pembunuh Kejam AmBank Beruniform Syarikat 'Kawalan Prima' Lengkap Bersenjata

Suspek pembunuhan kejam lengkap bersenjata dan memakai uniform yang tertera nama syarikat yaitu 'Kawalan Prima', dengan itu pastikan syarikat 'Kawalan Prima' dibungkus berkuatkuasa serta merta sebagai pengajaran kepada syarikat lain, hukuman yang setimpal kepada pemilik syarikat juga perlu ditimbang.

Kalau syarikat ini syarikat bumiputra, harus diingat! yang jadi mangsa dan yang menderita juga adalah bumiputra, nyawa insan jauh lebih berharga dari syarikat cacar marba seperti itu, pembunuh yang celaka ni pun pastikan sebelum mampus dihempas sedasyat-dasyatnya.

Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah buat arwah, InsyaAllah keluarga arwah akan mendapat keadilan moga tabah menghadapi ujian. Anda Mampu Mengubahnya.


3 comments:

  1. TQVM BRO GK...INILAH MAKLUMAT YG TEPAT DLM KES INI...INILAH PEMIKIRAN BLOGGER 'UMNO'...BERANI & BERTANGGUNGJAWAB....BUKAN SPT BLOGGER UPAHAN 'PR' KAKI BELIT JANJI SEMUANYA 'PR' BETUL...TQVM...PEACE

    ReplyDelete
  2. Thank you kerana mendedahkan informasi yang betul dan tepat. Ingat setiap kata2 yang kita keluarkan di alam maya boleh menjatuhkan dan menaikan reputasi seseorang. Malah ianya juga boleh menutup periuk nasi seseorang..

    Tidak kea perbuatan itu lebih jahat daripada membunuh?

    Thank you sekali lagi..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...