[VIDEO] Tun Musa Hitam - Kalau Saya Lawan Mahathir, Nasib Saya Sama Seperti Anwar !

Ahli Parlimen Shah Alam pada sidang parlimen mendakwa beliau pernah bertanya kepada Mantan Timbalan Perdana Menteri Tun Musa Hitam kenapa Tun Musa tidak melawan Tun Dr Mahathir Mohamad sepertimana yang dilakukan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurut Khalid, jawapan yang diberikan oleh Tun Musa kepada persoalan itu ialah "Kalau saya lawan, apa yang berlaku terhadap Anwar akan berlaku kepada diri saya".

Dakwaan Khalid itu seolah-olah menggambarkan pertuduhan liwat keatas Anwar hanyalah satu konspirasi biarpun wujudnya bukti yang kukuh.

Bagaimanapun menerusi kenyataan yang keluar daripada mulut Tun Musa sendiri adalah sebaliknya dan jauh daripada apa yang didakwa oleh Khalid. 

Seumpamanya Tun Musa berkata, "Saya tidak mengatakan kalau saya hilang selepas itu, ini semua akan jadi kepada semua Timbalan Perdana Menteri yang lain".

"Saya bukan mengatakan Dr Mahathir kata, saya kata orang kata yang saya berhenti kerana Dr Mahathir dikatakan mengatakan saya...".

Kenyataan Khalid serta Tun Musa rujuk klipvideo dibawah. Anda Mampu Mengubahnya.

Kebenaran adalah perkara sukar untuk didapati daripada seorang ahli politik!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...