Paria Kacau Lagi Tunjuk Batang Metallic, Menyamar Polis, Samun Dan Rogol

Tunjuk Batang Metallic
AYER KEROH - Gara-gara berkelakuan lucah terhadap seorang pensyarah, seorang pengawal keselamatan dijatuhi hukuman denda sebanyak RM1,500 oleh Mahkamah Majistret Ayer Keroh, di sini, semalam.

R Siva, 24, dijatuhi hukuman tersebut selepas mengaku bersalah terhadap pertuduhan dibacakan jurubahasa di hadapan Majistret Ida Rahayu Sharif.

Berdasarkan pertuduhan, Siva didapati menunjukkan kemaluannya untuk dilihat Mahfuza Jamaluddin, 28, di hadapan lif tingkat satu, Blok C, Hospital Melaka pada jam 3.50 petang, 25 September lalu.

Dia melakukan kesalahan mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksima lima tahun atau denda atau kedua-duanya sekali.

Tertuduh yang diwakili peguam balanya, N Gunalan merayu diberikan hukuman rendah kerana mempunyai pendapatan kecil, selain perlu menanggung dua anak dan bapanya yang tua.

Bagaimanapun, Pegawai Pendakwa, Inspektor Muhamad Juhari Haron meminta mahkamah mengenakan hukuman setimpal terhadap tertuduh kerana tidak mempunyai rekod jenayah lampau.

Ida Rahayu kemudian mengarahkan tertuduh membayar denda RM1,500 atau dua bulan penjara jika gagal membayar denda.

Mengikut fakta kes, ketika pengadu (mangsa) menunggu lif selepas mengadakan temu janji dengan doktor di Blok C, Hospital Melaka, dia terkejut apabila seorang pengawal keselamatan di situ menunjukkan kemaluan sebelum bertindak membuat laporan polis.

Terdahulu di Johor Bharu seorang pemandu lori dari Chemor, Perak, dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini atas tiga pertuduhan iaitu menyamar sebagai anggota polis, merompak dan merogol.

A. Sivkumar, 32, dari Chemor, bagaimanapun mengaku tidak bersalah terhadap ketiga-tiga pertuduhan dan Hakim Hassan Abdul Ghani membenarkan dia diikat jamin RM18,000 dengan seorang penjamin serta menetapkan12 Oktober untuk sebutan kes.

Bagi kesalahan pertama dan kedua, Sivakumar didakwa menyamar sebagai anggota polis dan merompak Firmanshah Nordin, 22, serta seorang gadis berusia 16 tahun di sebuah perhentian bas di Taman Senai Utama pada 10 September lepas sebelum didakwa merogol gadis itu di sebuah hotel di Kulaijaya.
Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Mahadi Abdul Jumaat manakala Sivakumar diwakili peguam N.Gunalan

Tunjuk batang hitam metallic kena denda Rm1500 takkan tak adil lagi negara ni untuk kaum yang merasakan selalu di diskriminasi ini, hina Allah dan Nabi pun tak der laporan lagi bagaimana statusnya sedangkan laman page Facebook anti paria Gopinath yang melebihi 3 ribu like semuanya diarahkan tutup, ni nak tiba pulak hari raya korban ni kecoh lagi bila sudah berani melarang umat Islam dari menyembelih lembu-lembu Kak Ijat seperti tahun sebelumnya, bukan nak provok tapi nak suruh sedar sikit jangan melampau dan keterlauan, kalau nak provok lebih baik letak video yang pegawai masjid ditetak sehingga mati di Seven E tu, ataupun video yang mempertikaikan Azan, ataupun video yang ajak polis bertumbuk ataupun banyak lagilah. Sedarlah ya, Melayu nak tidur ni. Anda Mampu Mengubahnya.
Paria Gopinath Jayaratnam Penghina Islam

2 comments:

  1. jumpa paria ni elok dibunuh jer..sial punya keling pundek..dey keling paria..lu ama dulu main sama babi hutan ke dapat anak macam lu hah paria sial!!!

    ReplyDelete
  2. Dalam bulan Januari 2011, jumlah jenayah kekerasan
    yang dicatatkan di Negeri Selangor adalah sebanyak 1,013. Bilangan suspek adalah seramai 2,694 orang.

    Dari jumlah ini, bilangan keturunan India yang terlibat adalah seramai 1,202 orang iaitu 45%. Pada bulan Februari 2011, jumlah suspek jenayah kekerasan adalah 2,181 orang.

    Penglibatan remaja India adalah 40.2%. Secara umumnya, penglibatan remaja kaum India dalam jenayah kekerasan dalam tahun 2010 hingga sekarang adalah di antara 35% hingga 45%.Ini adalah satu trend yang amat membimbangkan.makin lama dah makin teruk,biasalah peguam bela Dap kan ada, bapak segala auta kapal sung

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...