Video - Naga Aku Lawan Inikan Pula Cicak Mengkarung - Anwar Ibrahim Bermula Ganas

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang terkenal sebagai 'kaki hentam' gaya bebas memang tidak syak lagi apabila beliau didapati kerap kali menyalahgunakan kebebasan hentaman itu keatas fakta-fakta yang tidak konsisten dan senantiasa berubah mengikut mood dan kesesuaian yang dirasakan selesa oleh beliau.

Keadaan itu juga boleh difahamkan bahawa Anwar tidak bercakap berdasarkan realiti dari apa yang berlaku dan dari apa yang ingin dilakukannya, tetapi beliau bercakap hanya untuk dijadikan penyedap semata-mata demi memenuhi cita dan angannya tanpa  mengambil kira dosa dan pahala.

Perkara ini berhubung dengan sejumlah angka yang sentiasa beliau sebut mengenai hasil utama negara yaitu minyak dan gas, dalam masa seminggu sahaja angka yang disebut beliau itu berubah dan berada diluar kotak logik, jika minggu lalu beliau mengatakan hasil tahunan petrolium negara berjumlah RM 80 Billion, minggu ini pula melonjak kepada RM 100 Billion, dan pelonjakkan itu dilihat bersandarkan kepada pelonjakkan lidah dan nafsu semata-mata.

Begitu juga dengan gaji minimum yang dijanjikan beliau andai kerajaannya diberi peluang untuk mentadbir negara, minggu lalu beliau menjanjikan gaji minimum sebanyak RM 1100, namun dengan tidak semena-mena minggu ini naik kepada RM 1500 tanpa pula mengumumkan kenaikkannya kecuali hanya angka sahaja yang berubah.

Lebih malang lagi gaya bebas bersifat penyedap itu terus menular dikalangan anggota parti pembangkang. Ketara mengzahirkan keadaan itu antaranya, Ketua Srikandi Pkr, Siti Aishah Shaik Ismail yang boleh dilihat pada rakaman video dibawah....Anda Mampu Mengubahnya....

1 comment:

  1. si-cacing kering belagak nak lawan naga, apabila sang naga menghembuskan api dari mulut dan hidungnya si-cacing kering mengelupur hangus.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...