Video - Kekecohan Ketika Bodyguard Anwar Ditahan Bersama Senjata Api Yang Siap Di 'Lock'

Jika diimbau kembali dari apa yang berlaku sebelum ini dengan apa yang berlaku pada rakaman video dibawah mengenai kejadian di Melaka itu, apakah pasti perbuatan biadap itu dilakukan oleh penyokong BN, ini kerana kebiadapan hanya sinonim dengan penyokong Anwar sahaja.

Persediaan senjata api yang telah di lock ada pada bodyguard Anwar Ibrahim, apa yang membimbangkan pada situasi ini dengan meganalisis dari apa yang pernah berlaku, kita khuatir ini adalah rancangan licik Anwar Ibrahim untuk memulakan huru-hara didalam negara ini.

Kita tak fikir penyokong BN punyai sikap biadap sepertimana penyokong PR, terfikirkah seandainya Anwar telah mengupah orang-orangnya lalu diselitkan bersama penyokong BN didalam kumpulan itu, dan orang upahan itulah yang sebenarnya memulakan tindakan-tindakan yang adakalanya dilihat tidak bertamadun, apakah mustahil untuk keberlakuan tersebut ?.

Siapa yang bodyguard Anwar nak tembak ? Orang upahan ataupun rakyat dan penyokong sebenar BN, jangan pula lain orang yang buat, lain orang yang akan ditembak, dan rakyat menjadi kambing hitam untuk perancangan  hal itu. Seharusnya semua pihak perlu berhati-hati dalam insiden seperti ini.

Anwar akan cuba sedaya upaya untuk mencetuskan suasana huru-hara, kerana dari suasana huru-hara itulah yang akan dimanfaatkannya, dengan keadaan itu pihak polis terutamanya SB perlu ada ketaatan pada kerajaan dalam menyiasat disebalik perkara yang telah berlaku dan juga akan berlaku.

Lihat saja kebiadapan dan cara provokasi penyokong Anwar pada rakaman video dibawah dan bandingkan dengan kebiadapan yang berlaku kebelakangan ini yang dikatakan ianya dilakukan oleh penyokong-penyokong BN.....Anda Mampu Mengubahnya...

2 comments:

  1. Pakatan Kehidupan Rimba memang dah sedia diketahui mengamalkan undang2 RIMBA yang menaja keganasan.

    ReplyDelete
  2. Yang pasti orang dah tau.....PKR nie perosak keamanan....mulut pun style bapuk insaf je...

    Bodyguard pun jambu....

    Sebab tu yang termakan racun PR mesti jadi biadap punya....

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...