PANAS!!! BN JAGA KEBAJIKKAN JAUH LEBIH BAIK DARI PR - PROF AGUS

Prof. Madya Mohammad Agus Yusoff yang disebut-sebut akan bertanding bawah tiket Pas menafikannya sama sekali dengan alasan bahawa beliau dilahirkan bukan sebagai pemimpin. Ia sekaligus meredakan khabar angin dalam situasi bulan yang sedang gerhana sekarang ini. Sebaliknya beliau kelihatan meluat dengan Pemimpin PR yang angkuh seolah-olah mampu menawan Putrajaya pada PRU 13 tidak lama lagi.

Beliau yang merupakan Tokoh akademik kelahiran Machang Kelantan dilihat menjadi icon dalam pembaharuan politik dinegara kita pada hari ini. Namun begitu, jika diamati kata-kata beliau pada klip video dibawah ini yang menampakkan  seolah PR sangat sukar untuk mencapai cita-citanya menerajui negara kerana rakyat masing-masing terbela dari segi kebajikkan yang diberikan oleh kerajaan Barisan Nasional.

Disamping itu juga, sikap pemimpin pembangkang yang angkuh tanpa dapat menerima teguran dan kritikkan, selain sering beralasan dalam apa jua perkara memberi satu kelebihan kepada BN untuk terus kekal memerintah. Sebenarnya pada pandangan GK kepimpinan PR belum lagi layak untuk memerintah sebuah negara, kerana masalah dalaman mereka berkaitan dengan dasar yang boleh menyebabkan berlakunya huru-hara dan perebutan kuasa dalam memegang tampuk tertinggi penguasaan didalam kerajaan.

Untuk itu diharapkan penyokong taksub PR agar bersabar dan tidak meroyan dengan pendapat peribadi GK . Seterusnya melihat sendiri realiti yang akan berlaku nanti kerana ianya sudah diterjemahkan oleh Prof Agus pada klip video dibawah ini. Bagi penduduk Machang pula, mereka menyuarakan rasa terkilan dengan kenyataan yang dibuat oleh Ahli Parlimen Machang dalam Forum Wacana PRU13 BN atau PR dan mereka akan melembukan MP tersebut. Berita selanjutnya Klik DISINI.Anda Mampu Mengubahnya

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...