TRAGIS !!! VIDEO SAAT-SAAT AKHIR GUGURNYA ISLAM PAS



 Tidak dinafikan yang Pas memang semakin pelik, tersangat pelik , apapun kita janganlah pelik untuk tidak mengundi mereka kerana mereka sudah bertuhankan Dap dan seakan tidak yakin dengan kuasa Allah. Pas patut disedarkan oleh pengikutnya supaya maruah Islam tidak terus tercalar dek politik bodoh yang diamalkan oleh mereka.

Sepatutnya kita menunjukkan kekuatan kita orang Islam bergabung dengan sesama Islam supaya orang bukan Islam dapat melihat keindahan Islam didalam satu gabungan yang utuh dan tidak mudah untuk dirobek. Tapi itulah hakikat manusia yang gilakan kuasa dan menganggap dirinya kuat untuk memperbodohkan diantara satu sama lain.Anda mampu mengubahnya.

4 comments:

  1. EKEKEKE CAYALAH LU MEMANG POWER BRO,GUA TENGOK HILANG JE MENGANTUK,RESPECT LAH LU BRO LU MEMANG HEBAT,SPECIAL PUNYA!!!!!!!!!!!!!MAMPUS PASSSSSSSSS

    ReplyDelete
  2. Tahniah kpd Nik Aziz & Hadi Awang kerana meletakkan maruah Islam & perjuangannya dibawa tapak kaki kafir & munafik. Kami majoriti rakyat Malaysia berbangsa melayu beragama Islam akan pastikan PAS disembelih dan dikuburkan hidup2 dalam PRU13 nanti. InsyaAllah!

    ReplyDelete
  3. Pas menuju kehancuran....

    PRU 13 akan dibuktikan

    ReplyDelete
  4. yes sekarang slogan terbaru Pas

    MEMBANGUN BERSAMA PUAK2 KAFIR HARBI

    ingat!!! kafir2 ini lah yg lantang menentang penubuhan negara islam dan hudud sehingga sekarang dan hasilnya Pas telah istiharkan negara islam dan hudud dibuang/ditong sampahkan demi mengikuti arahan dan kehendak rakan kafir harbi mereka

    Pas sedang menuju kehancuran

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...