PANAS!!! NIK AZIZ GEDEBE LUDAH HARAKAH DEMI ANWAR IBRAHIM !!!



Ini lah puncanya berlaku banyak kekeliruan didalam Islam bilamana parti yang kononnya memperjuangkan Islam menyalahgunakan agama didalam mempertahankan politik, Bila timbul isu mereka akan menghukumkan sesuatu perkara itu dengan melihat didalam keuntungan politik parti mereka tanpa berlandaskan hukum yang sebenar.

Kenali Nik Aziz yang sebenarnya supaya hidup anda kekal selamat dunia dan akhirat, Nika Aziz marahkan penulis Harakah kerana mengeluarkan artikel gagalnya 16 September. Ibarat kera dihutan disusukan anak dirumah mati kelaparan, Nik Aziz akan mempertahankan konco-konconya dan sanggup membelakangkan pengikut setia didalam Pas.

Nik Aziz sepatutnya mengajar penulis Harakah supaya jujur untuk mengeluarkan sesuatu berita, bukannya mengajar menipu untuk kepentingan politik. Ni yang peliknya Pas sekarang ni. Dulu lain sekarang lain,dulu bujang sekarang dah ada Dap dan Anwar Ibrahim.

Klip video ini perlu dilihat didalam konteks penghayatan secara ilmiah setiap tutur kata Nik Aziz. Akan lebih ramai lagi pemimpin Pas yang tercabul kehormatannya dek kerana politik bela Dap yang Nik Aziz amalkan. Pas akan lebih pelik lagi selepas ini...Sebelum itu Anda Mampu Mengubahnya.

Portal khas untuk anak - anak Kelantan banyak memberi gambaran sebenar mengenai negeri Kelantan. Untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut berita mengenai Negeri Kelantan Sila Klik

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...