Video - Tajuddin Gila Seks, Keluar Air Dalam Parlimen, Boleh Juga Jadi Pemimpin UMNO ?

Inikah taraf percakapan seorang pemimpin parti yang dikatakan memperjuangkan agama, bangsa dan negaa ? 'UMNO' ? Didalam dewan yang mulia yang sepatutnya digunakan bagi membahaskan perkara yang melibatkan kepentingan umum ternyata disalahgunakan untuk melepaskan klimaks porno yang sedang bermain didalam kepala otak MP Pasir Salak ini.

Andai rakyat mengetahui beginilah sikap pemimpin Umno, adakah rakyat akan terus memberi kepercayaan kepada Umno sebagai sebuah parti yang memperjuangkan agama, bangsa dan negara?, sedangkan pemikiran anak-anak muda hari ini jauh terkedepan dan mempunyai pilihan yang dilihat lebih condong kepada pembangkang.

Ketika mana pembangkang begitu agresif dengan pimpinan muda mereka, Umno terus dihuni oleh pemimpin 'puaka' seperti ini. Penapis 'transformasi' nampaknya turut gagal sehingga dapat dibolosi oleh sekerat dua pemimpin spesis 'puaka' tersebut.

Tidak cukup dengan kekolotan 24 jam berfikiran 'seks',  Tajuddin juga turut dikenali dengan gensterism 'taik kucing' kerana hanya berani terhadap sesama ahli Umno dan juga wartawan, namun bila berdepan dengan pemimpin pembangkang, Tajuddin umpama anjing-anjing kurap yang menyalak bukit.
Dalam parlimen berbahas bagai nak 'rak', bila keluar parlimen dibelainya Salehuddin Ayub sampai tersenyum 'stim', spesis Pak Anu jugak ker ni ?
Kalau Tajuddin berani menampar sesama ahli Umno, kenapa tidak ditamparnya pemimpin-pemimpin pembangkang semasa beliau bertekak didalam parlimen ? Sudah pastilah ada sebabnya dan ada rahsianya...Mengenai kisah Ahli Umno yang ditampar sila rujuk diSINI

Bagaimanapun dek kerana terlalu banyak masalah moral yang melibatkan Tajuddin ini, pendedahan bersiri mengenainya akan menyusul dari masa ke semasa, ia bertujuan untuk memberi kesedaran kepada ahli Umno yang bakal menentukan masa depan dan halatuju Umno bersama-sama Tokoh Transformasi negara, Datuk Seri Najib Tun Razak supaya ianya tidak tersalah pilih. Anda Mampu Mengubahnya. - Bersambung

Cakap merapu porno macam ni pun boleh jadi pemimpin UMNO....Nasib....

1 comment:

  1. rosak...rosak. parlimen dibuatnya mcm kelab malam. yg sedihnya tukang cakap tu dah tua...aduhhhh!!! malu dgn anak cucu la hoiii...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...